Juke Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Jeg vet ikke så mye om dette selv, men etter å ha søkt litt på nettet virker det som om denne sangen (Don't Cry for me Argentina) rett og slett er en del av musikken Andrew Lloyd Webber komponerte til musicalen Evita for årevis siden. Blant annet finnes det en CD med lydopptak hentet fra en Evita musical som ble fremført/tatt opp i 1978, hvor denne sangen ser ut til å være til stede. Her kan man kjøpe CDen i allefall. Det finnes flere liknende CDer forøvrig, blant annet en med musikken fra en Evita-forestilling i London. Så det ser rett og slett ut til at denne sangen har vært en del av en teaterforestilling en stund, men at enkelte artister etterhvert har gitt ut sine egne coverlåter av den. Endret 8. mars 2006 av Juke Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 hva heter den sangen som de bruker i den nye reklamen for Mentos? "no no no no, no no no no, no no, there's no sugar"? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) hva heter den sangen som de bruker i den nye reklamen for Mentos? "no no no no, no no no no, no no, there's no sugar"? 5722628[/snapback] 2 Unlimited - No limit (det er originalen i allefall) edit: sangen heter vel bare "No limit", ikke "There's no limit" forresten. Endret 8. mars 2006 av Juke Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg vet ikke så mye om dette selv, men etter å ha søkt litt på nettet virker det som om denne sangen (Don't Cry for me Argentina) rett og slett er en del av musikken Andrew Lloyd Webber komponerte til musicalen Evita for årevis siden. Blant annet finnes det en CD med lydopptak hentet fra en Evita musical som ble fremført/tatt opp i 1978, hvor denne sangen ser ut til å være til stede. Her kan man kjøpe CDen i allefall. Det finnes flere liknende CDer forøvrig, blant annet en med musikken fra en Evita-forestilling i London. Så det ser rett og slett ut til at denne sangen har vært en del av en teaterforestilling en stund, men at enkelte artister etterhvert har gitt ut sine egne coverlåter av den. 5722600[/snapback] Tusen takk, det var virkelig snillt:D Så vidt jeg vet, hetter CD'en til Madonna hvor denne sangen er å, Evita Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hvilken verson av KISS sin Rock And Roll All Nite er det som er på Tony Hawk Pro Skater? Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 trenger hjelp til å finne 3 sanger, alle er fra wwe: 1. sangen som kommer da EDGE kommer inn. 2.sangen som kommer da Randy Orton kommer inn. 3.sangen som kommer da Trippel H kommer inn Lenke til kommentar
Juke Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 ZaiCoN: Hvis du søker på google etter f.eks. Randy Orton entrance music vil du finne ut hva slags musikk Randy Orton bruker, tilsvarende finner du helt sikkert for de andre på samme måte ved samme type søk. Du kan evt søke etter Randy Orton entrance song også. Lenke til kommentar
sull Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei jeg lurer veldig på en sang her. Den begynner med at en dame synger veldig lyst. Hun synger noe slikt som "when i see you standing by... far to <ukjent ord> for me"......deretter fortsetter sangen med en fyr som rapper på svensk... Noen som vet hvilken sang jeg mener ? 5709780[/snapback] Sorry for at jeg poster igjen men er det ingen som vet hva denne sangen heter ? Må ha den...bare må ha den Lenke til kommentar
shnietsoj Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Tror ikke jeg kan hjelpe deg der..! Har du hørt den på TV-reklame eller noe? Lenke til kommentar
smh Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Leiter etter "Cadillac" sang Husker bare at sangen inneholder noko liknande dette: "My first love ...... Cadillac" Trur det er ein country sang. Holder på å gå meg på nervene at eg ikkje finner den. Hadde den som mp3 ein gong i tida. Skulle finne den til ein kamerat ein gong, og har ikkje funnet den etter dette. Husker ikkje lenger kva me skulle med den heller. Men det iriterer meg grenseløst at eg ikkje finner ut av det. Nokon som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 det er den sangen som de har på en reklame for mur hus. Der folk me trehus er lenket fast til maligsspannet å går rundt å maler. " i heard some one......." Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Leiter etter "Cadillac" sang Husker bare at sangen inneholder noko liknande dette: "My first love ...... Cadillac" Trur det er ein country sang. 5726543[/snapback] The Clash - Brand New Caddilac ? Edit: Du var visst ute etter en countrysang. Endret 9. mars 2006 av Lungemannen Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Noen som husker hva den gamle techno sangen som heter spaceman(tror jeg) som har en slik redigert stemme på refrenget.. "Spaaaacemaaan, i always wanted you to knoooow" osv osv.. Hvem er artisten? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Babylon Zoo. Men det er rocke versjonen, ikke techno Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Kan godt være at det var rock versjon, så lenge siden jeg har hørt den.. Får sjekke =) takk! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Theme sangen til pizza gjengen på tv2 heter? Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 trenger hjelp til å finne 3 sanger, alle er fra wwe: 1. sangen som kommer da EDGE kommer inn. 2.sangen som kommer da Randy Orton kommer inn. 3.sangen som kommer da Trippel H kommer inn Lenke til kommentar
smh Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Leiter etter "Cadillac" sang Husker bare at sangen inneholder noko liknande dette: "My first love ...... Cadillac" Trur det er ein country sang. 5726543[/snapback] The Clash - Brand New Caddilac ? Edit: Du var visst ute etter en countrysang. 5726802[/snapback] Er usikker på om den er contry, men det var ikkje den du foreslo. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei! hva heter sangen som spilles i denne filmen? Link , og sangen som spilles i begynnelsen av dum dummere? Lenke til kommentar
shnietsoj Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei! hva heter sangen som spilles i denne filmen? Link , og sangen som spilles i begynnelsen av dum dummere? 5728099[/snapback] Hvis du har dum og dummere kan du jo bare se i rulleteksta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå