moray Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kan det være Guns N' Roses - Don't Cry du mener? Den inneholder i hvert fall disse ordene. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hva heter sangen/artisten på den litt triste sangen med denne frasen: "Don't you cry tonight" også noee "baby" inni også. Var en av parodiene på Valen TV. Guns 'n Roses - Don't Cry Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hva heter sangen/artisten på den litt triste sangen med denne frasen: "Don't you cry tonight" også noee "baby" inni også. Var en av parodiene på Valen TV. Det høres veldig ut som Guns & Roses Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det var Guns n' Roses med Don't Cry, ja. Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
lodott Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) er det en orntli sang den starten på WRC?eller er det bare lagd for det? Mener å huske at WRC introen er spesielt laget til det formål, og foreløpig ikke å få tak i på cd. Er ikke det en New Order sang da? Verdt å gjøre et søk i allefall. EDIT: Skrev først Crystal Method...er egentlig bare forvirret selv Endret 26. januar 2005 av lodott Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 er det en orntli sang den starten på WRC?eller er det bare lagd for det? Mener å huske at WRC introen er spesielt laget til det formål, og foreløpig ikke å få tak i på cd. Er ikke det en Crystal Method sang da? Verdt å gjøre et søk i allefall. Introen til tv sendingene heter "Short Circuit" og komponert av Steve Duberry. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Denne er litt vanskelig tror jeg, men det er en sang jeg har lurt på lenge som jeg aldri finner De få gangene jeg hørte den var for en del år siden, det var en liten fransk gutt som sang på en slags Melodi Grand Prix jr eller noe....han var ca. 5-7 år gammel og var skikkelig nasjonahelt! Noen som husker? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Her er en som jeg har lurt litt på i det siste: Hva heter den sangen som er akkuratt når rulleteksten på Mean Girls starter? Den med den utrolig lyse stemmen.. Ville bli veldig takknemmelig om noen visste det Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Noen som vet kan den gruppen med en neger og negresse der de sitter i en bil og han rapper noe som "tls is gonna rock you" eller noe? Han sitter som sagt der inne i bilen og utenfor bilen er det noen høytalere. Musikken er av trance/dance/techno eller noe og den er fra 90 tallet. Så den på tv forrige dagen og fikk mange herlige flashbacks fra den tiden. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Noen som vet kan den gruppen med en neger og negresse der de sitter i en bil og han rapper noe som "tls is gonna rock you" eller noe? Han sitter som sagt der inne i bilen og utenfor bilen er det noen høytalere. Musikken er av trance/dance/techno eller noe og den er fra 90 tallet. Så den på tv forrige dagen og fikk mange herlige flashbacks fra den tiden. Snakker vi KLF - 3 AM Eternal? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 jeg kan umulig følge med i musikk verdenen, men jeg lurer på.. Tutch me , tutch me, i wanna feel your body.. hvilken er dette? hører den stadig vekk! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Snakker vi KLF - 3 AM Eternal? Jaaa!! takker! Den sangen altså. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 jeg kan umulig følge med i musikk verdenen, men jeg lurer på.. Tutch me , tutch me, i wanna feel your body.. hvilken er dette? hører den stadig vekk! det er gunter Lenke til kommentar
N* Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 hvilken sang er dette: we got to move these.. refredgerators! we got to move these color tv's? og hva heter soundtracken i requiem for a dream? jeg bare må ha de to! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 jeg kan umulig følge med i musikk verdenen, men jeg lurer på.. Tutch me , tutch me, i wanna feel your body.. hvilken er dette? hører den stadig vekk! det er gunter Orginalen er Samantha Fox AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 hvilken sang er dette:we got to move these.. refredgerators! we got to move these color tv's? og hva heter soundtracken i requiem for a dream? jeg bare må ha de to! Money for nothig av Dire Straits, og Lux Aterna av Kronos Quartet. AtW Lenke til kommentar
N* Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Money for nothig av Dire Straits, og Lux Aterna av Kronos Quartet. AtW dæsken! du vet kansje hva soundtracken i cabin by the lake heter og da? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Money for nothig av Dire Straits, og Lux Aterna av Kronos Quartet. AtW dæsken! du vet kansje hva soundtracken i cabin by the lake heter og da? Niks, men du kan jo prøve å søke på imdb.com AtW Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Her er en som jeg har lurt litt på i det siste: Hva heter den sangen som er akkuratt når rulleteksten på Mean Girls starter? Den med den utrolig lyse stemmen.. Ville bli veldig takknemmelig om noen visste det Etter flere timers leting klarte jeg det Orbital - Halcyon And On And On Lenke til kommentar
spr0kket Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Har letet etter en sang i ganske lang tid. Eneste cluet er at den var på soundtracet til en demo til et hockeyspill... (tror det var nhl hitz) Hvis noen vet hadde det vært kjempe bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå