Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hørte en sang for første gang på The Gathering 2002, og fikk den på hjernen. Lastet den ned, og hørte på den hele tia, men nå har jeg ny pc, og har den heller ikke på den gamle lengre, og har sef glemt både artist og navn på sang.

 

Den var veldig populær i 2003/2004...en sommerlåt, jente som synger, stilen er noe lignende den stilen som hun som synger Bryan Adams i techno versjoner. Hun synger om en som har gjort det slutt med henne, en hun svner eller noe i den duren. Husker ikke teksten heller, men skal skrive inn her hvis jeg kommmer på noe.

5665155[/snapback]

 

Litt longshot menneh noe med Cascada?

 

f.eks Cascada - miracle ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er fullstendig enig med Wipeout! I tillegg synes jeg folk ofte spør om latterlig enkle ting her. Dette fører til at innleggene fra folk som faktisk har litt vanskelige spørsmål "drukner" i alle de andre innleggene, slik at de forsvinner bakover i sidene før noen har fått det med seg.

 

Skulle vært noen retningslinjer for egne søk før man poster her. Jeg mener.. lurer du på sangen fra en film f.eks. så sjekk ut soundtracket på sider som imdb.com og amazon.com. Er det en reklame sjekk ut hjemmesiden deres først. En serie, bruk tv.com eller seriens hjemmeside/fanside. Og sist men ikke minst, som Wipeout nevne, Google. Mye av det som spørres om her kan hvem som helst finne ut etter et par minutter på Google uten å ha hørt sangen engang. Hadde folk giddet å gjort dette hadde vi klart oss med mye mindre poster her.

 

Et annet alternativ kunne vært å hatt et eget emne for folk med vanskelige sangrequests, som har lett og lett på nettet men ikke funnet noe svar.

 

EDIT: DirtyDog, den musikken du spør etter tror jeg nok er en del "filmmusikken" til selve serien, på lik linje med den de spiller i introen og i reklamen for serien. Så med mindre det blir å komme ut noe soundtrack for Prison Break blir det nok vanskelig å finne det du leter etter.

Endret av fakefox
Lenke til kommentar
*snip*

5666751[/snapback]

Amen, bror!

 

Overraskende lite egeninnsats mange tydeligvis vil legge i å finne det de søker etter. Når det gjelder låter med tekst er +"det lille du husker av teksten" +lyrics noe alle kan taste inn i Google-søkefeltet sitt, men overraskende få gjør det.

Lenke til kommentar
Hørte en sang for første gang på The Gathering 2002, og fikk den på hjernen. Lastet den ned, og hørte på den hele tia, men nå har jeg ny pc, og har den heller ikke på den gamle lengre, og har sef glemt både artist og navn på sang.

 

Den var veldig populær i 2003/2004...en sommerlåt, jente som synger, stilen er noe lignende den stilen som hun som synger Bryan Adams i techno versjoner. Hun synger om en som har gjort det slutt med henne, en hun svner eller noe i den duren. Husker ikke teksten heller, men skal skrive inn her hvis jeg kommmer på noe.

5665155[/snapback]

 

Litt longshot menneh noe med Cascada?

 

f.eks Cascada - miracle ?

5666648[/snapback]

 

Det er det ikke...hadde husket navnet om jeg så det. ;)

Lenke til kommentar
Hørte en sang for første gang på The Gathering 2002, og fikk den på hjernen. Lastet den ned, og hørte på den hele tia, men nå har jeg ny pc, og har den heller ikke på den gamle lengre, og har sef glemt både artist og navn på sang.

 

Den var veldig populær i 2003/2004...en sommerlåt, jente som synger, stilen er noe lignende den stilen som hun som synger Bryan Adams i techno versjoner. Hun synger om en som har gjort det slutt med henne, en hun svner eller noe i den duren. Husker ikke teksten heller, men skal skrive inn her hvis jeg kommmer på noe.

5665155[/snapback]

 

Litt longshot menneh noe med Cascada?

 

f.eks Cascada - miracle ?

5666648[/snapback]

 

Det er det ikke...hadde husket navnet om jeg så det. ;)

5667084[/snapback]

 

Hvis det var en sommerhit som du sier kan du jo bare sjekke vglista topp20 :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...