Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lurer fortsatt på en sang som jeg har spurt om her før, uten hell.

det eneste jeg husker fra den er at bandet eller gruppa har et helt sinnsykt navn, ganske langt. Umulig for meg å huske ihvertfall.

det er en mann som snakkesynger versene..snakker bl.a om hvorfor vi forbinder katter med kvinnenes ja, "you no what" og refrenget går sånn her: Datn-da-ra-ra, Datn-da ra ra, osv..

noen som vet...?

tror bandet starter på Jimmy, eller no sånt, er ikke sikker..

Lenke til kommentar
lurer fortsatt på en sang som jeg har spurt om her før, uten hell.

det eneste jeg husker fra den er at bandet eller gruppa har et helt sinnsykt navn, ganske langt. Umulig for meg å huske ihvertfall.

det er en mann som snakkesynger versene..snakker bl.a om hvorfor vi forbinder katter med kvinnenes ja, "you no what"  og refrenget går sånn her: Datn-da-ra-ra, Datn-da ra ra, osv..

noen som vet...?

tror bandet starter på Jimmy, eller no sånt, er ikke sikker..

5664140[/snapback]

Hva med å sende en e-mail til forskjellige radiostasjoner?

Lenke til kommentar

Hørte en sang for første gang på The Gathering 2002, og fikk den på hjernen. Lastet den ned, og hørte på den hele tia, men nå har jeg ny pc, og har den heller ikke på den gamle lengre, og har sef glemt både artist og navn på sang.

Den var veldig populær i 2003/2004...en sommerlåt, jente som synger, stilen er noe lignende den stilen som hun som synger Bryan Adams i techno versjoner. Hun synger om en som har gjort det slutt med henne, en hun svner eller noe i den duren. Husker ikke teksten heller, men skal skrive inn her hvis jeg kommmer på noe.

Lenke til kommentar
Noen som kunne hjelpe meg litt og vise vei til hvor jeg kan finne soundtracket til filmen 'Urban street bike warriors'?

Er 2-3 sanger der som jeg virkelig kunne trengt å få vite navnet på.

Mvh Scotty

5660948[/snapback]

OK, da spør jeg: Er det noen som har Urban Street Warriors da?

Lenke til kommentar
Hva heter sangen fra Gone in sixty seconds der de står og gjør seg klar for det store "brekket".. også slår han Memphis på yndlings låta si elns og står å diggern intill et bestemt riff også setter de igang?

5665212[/snapback]

Er allerede svart på, sangen heter "Low rider" performed by War.

Lenke til kommentar
Hva heter sangen i den nye Cubus-reklamen. Den med modellene i T-banevognen.

5665435[/snapback]

Du har selvfølgelig sjekka cubus.no? under spørsmål...

5665463[/snapback]

Der står bare den gamle; "Triathlon" av Christina Dona. Venter selv på at siden skal bli oppdatert, for den nye låta er farlig fengende. ;)

Lenke til kommentar
Hva heter sangen i den nye Cubus-reklamen. Den med modellene i T-banevognen.

5665435[/snapback]

Du har selvfølgelig sjekka cubus.no? under spørsmål...

5665463[/snapback]

Jeg fant svaret på Cubus.se :

Låten heter "Walk with me"

Innehåller sample av Donna Summers klassiker "Hot Stuff"

Text och musikk av Kerima, Magnus Frykberg og Johan "Jones" Wetterberg.

Så det blir vel ikke så lett å få tak i denne sangen...

Endret av dan2003
Lenke til kommentar
Hva heter sangen fra Gone in sixty seconds der de står og gjør seg klar for det store "brekket".. også slår han Memphis på yndlings låta si elns og står å diggern intill et bestemt riff også setter de igang?

5665212[/snapback]

5665455[/snapback]

Unskyld meg...

Men hvis dere er lei av å svare på samme sangen om og om igjen.... kan man ikke bare lage en liste over de forskjellige sanene som ofte blir svarte på, på første side da?

Jeg tror ikke det er så mange andre som er veldig keen på å lese gjennom 256 sider for å finne den sangen man leter etter...

Men jeg skjønner deg/dere godt...

Lenke til kommentar

5665212[/snapback]

5665455[/snapback]

Unskyld meg...

Men hvis dere er lei av å svare på samme sangen om og om igjen.... kan man ikke bare lage en liste over de forskjellige sanene som ofte blir svarte på, på første side da?

Jeg tror ikke det er så mange andre som er veldig keen på å lese gjennom 256 sider for å finne den sangen man leter etter...

Men jeg skjønner deg/dere godt...

5665721[/snapback]

Et lite tips når det gjelder soundtracks er IMDB

Ellers så er det litt artig når folk poster et spørsmål, og så er det allerede svart på i et par poster ovenfor.

Men stort sett er det bare et google søk unna.

Lenke til kommentar

Noen som vet hva en sang i Prison Break heter, det er en rap melodi/beat som kommer noen ganger før scene skifte. (Ikke theme sangen) Feks, Epi: 02, 12min og 50sec ute i episoden. Den er litt fengende og det irriterer meg at jeg ikke finner ut hva den heter :&, verken på imdb eller fan sites.

Noen som greier å finne ut? ;O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...