HeHauken Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hva heter han feite hollenderen? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hva heter han feite hollenderen? 5653897[/snapback] Cornelis Wreeswijk? Litt mer info hadde gjort seg... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hva heter han feite hollenderen? 5653897[/snapback] Sanger Bob? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Er en sånn lyd i en eller annen haifilm, er vel ikke noe sang.. Er veldig intenst og spennende, har ikke sett filmen selv, men har jo hørt lyden mange ganger.. Kan tenke meg det er når haien nærmer seg noen elns. Noen som skjønte hva jeg mente? Vet hvilken film eller lyd/sang det er fra? Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Noen som har peiling på main theme sangen til "Izzat" heter? den er i alle fall på reklamene, hvor det inntreffer seg noen elleville bilstunts på. Litt rocka sang Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hva heter den sangen som ble spilt mens bob geldof var på scenen under live8? (Den som var lagt til filmen geldof viste på storskjerm).. høres ut som 10cc, eller Toto kansje? Jeg finner uansett ikke sangen 5653012[/snapback] Syng en strofe da Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Er en sånn lyd i en eller annen haifilm, er vel ikke noe sang.. Er veldig intenst og spennende, har ikke sett filmen selv, men har jo hørt lyden mange ganger.. Kan tenke meg det er når haien nærmer seg noen elns. Noen som skjønte hva jeg mente? Vet hvilken film eller lyd/sang det er fra? 5654277[/snapback] "Haisommer theme"? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Noen som vet hvem som synger den orginale sangen av den sangen som er helt på starten når du komme inn i Need for speed underground 2? Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Du tenker vel på The Doors - Riders On The Storm Riders on the storm Riders on the storm Into this house we're born Into this world we're thrown Like a dog without a bone An actor out alone Riders on the storm Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Er en sånn lyd i en eller annen haifilm, er vel ikke noe sang.. Er veldig intenst og spennende, har ikke sett filmen selv, men har jo hørt lyden mange ganger.. Kan tenke meg det er når haien nærmer seg noen elns. Noen som skjønte hva jeg mente? Vet hvilken film eller lyd/sang det er fra? 5654277[/snapback] "Haisommer theme"? 5654837[/snapback] 'Jaws' heter den vel egentlig. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Noen som har peiling på main theme sangen til "Izzat" heter? den er i alle fall på reklamene, hvor det inntreffer seg noen elleville bilstunts på. Litt rocka sang 5654456[/snapback] Kan det være Gluecifer - Desolate city? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Er en sånn lyd i en eller annen haifilm, er vel ikke noe sang.. Er veldig intenst og spennende, har ikke sett filmen selv, men har jo hørt lyden mange ganger.. Kan tenke meg det er når haien nærmer seg noen elns. Noen som skjønte hva jeg mente? Vet hvilken film eller lyd/sang det er fra? 5654277[/snapback] "Haisommer theme"? 5654837[/snapback] 'Jaws' heter den vel egentlig. 5658645[/snapback] Ja fant det ut, men takk! Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Leter etter en sang, men vet ikke helt hva sjangeren skal kalles. Det er litt dyster stemning (horror?). Får meg til å tenke på varulver og vampyrer ol. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Leter etter en sang, men vet ikke helt hva sjangeren skal kalles. Det er litt dyster stemning (horror?). Får meg til å tenke på varulver og vampyrer ol. 5659597[/snapback] Da er det ikke mange å velge mellom Med tekst og vokal eller bare melodi? osvosv? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Leter etter en sang, men vet ikke helt hva sjangeren skal kalles. Det er litt dyster stemning (horror?). Får meg til å tenke på varulver og vampyrer ol. 5659597[/snapback] Misfits kanskje? Endret 24. februar 2006 av skate4life Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Leter etter en sang, men vet ikke helt hva sjangeren skal kalles. Det er litt dyster stemning (horror?). Får meg til å tenke på varulver og vampyrer ol. 5659597[/snapback] Da er det ikke mange å velge mellom Med tekst og vokal eller bare melodi? osvosv? 5659610[/snapback] Bare melodi ja... Bare kom med et par du vet navnet på så skal jeg nok finneut hvilken det er. Ikke noe rock/metal lignende, men mer symfonisk Endret 24. februar 2006 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 2 idol sanger jeg er ute etter. Den ene tror jeg ble sunget av Melanie og litt av den gikk slik: "Im thinking of you" *gitarspill* og den andre ble sunget av hun med kanintennene (no offence) og litt av teksten var: "Just like Jesse James" Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) 2 idol sanger jeg er ute etter. Den ene tror jeg ble sunget av Melanie og litt av den gikk slik: "Im thinking of you" *gitarspill* og den andre ble sunget av hun med kanintennene (no offence) og litt av teksten var: "Just like Jesse James" 5659852[/snapback] "Just like Jesse James" med Cher. Den andre sangen husker jeg desverre ikke, men sjekk ut idol sidene på nett. Edit: Melanie Helmichsen sang "Super duper love" Joss Stone. Endret 24. februar 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Fra VG: Disse synger på Idol i kveld (Les: 15. februar) Melanie Helmichsen (16) fra Stavanger Skal synge: «Super Duper Lover» av Joss Stone. Cindy Kvinlaug (21) fra Kvinesdal Skal synge: «Just Like Jessie James» av Cher. Dagens sanger finner dere her: http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/idol/ Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Er en sang som går på radio iblant. Den har frasene "Seven seconds of waiting. This is how long I will stay. I'll be waiting" eller no. Er en mann og en dame som synger på den. Også lurer jeg på hva slags språk han fyren synger i versene. Er noe jeg aldri har hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå