Onyx Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Hva heter sangen i den nye Bendit reklamen på TV2? Der hvor hun jenta trikser på starten, så kommer det en gutt og tar push-ups med ball på nakkes og helt til slutt møter de folka Grindheim. Ha bommer på skiltet, mens jenta treffer Den er kul! Ja, hva heter den? PS: Ikke den med han lille gutten som forteller om sin bestefar som kunne skru ballen skikkelig. Endret 20. februar 2006 av onyX Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Heisann Er det noen som kan hjelpe meg med 2 "sanger" som jeg gjerne har lyst til og laste ned, men aner ikke hva de heter. a) Den intro sangen canal + bruker på premier league sendinger. Den offisielle tror jeg? spilles iallefall på arenar der borte. Hørt den flere plasser, er riktig nok bare en liten snutt da b) Ol intro sangen (torino 06). Brukes av nrk bla. Også veldig kort og kan kalles en snutt. TUSEN takk om noen klarer og hjelpe meg litt på vei, hilsen Robinhoo :!: Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei, jeg leter etter navnet på ei gruppe som har en versjon av Helloween - I want out. Noen som vet om ei gruppe som har laget en cover av denne. Sangen er kanskje en anelse "raskere" enn Helloween sin versjon. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei, jeg leter etter navnet på ei gruppe som har en versjon av Helloween - I want out. Noen som vet om ei gruppe som har laget en cover av denne. Sangen er kanskje en anelse "raskere" enn Helloween sin versjon. Noen som kan hjelpe? 5639302[/snapback] Skylark? Hammerfall? Sonata Arctica? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei, jeg leter etter navnet på ei gruppe som har en versjon av Helloween - I want out. Noen som vet om ei gruppe som har laget en cover av denne. Sangen er kanskje en anelse "raskere" enn Helloween sin versjon. Noen som kan hjelpe? 5639302[/snapback] Sonata Arctica? 5639325[/snapback] Oi, den var rask. Takker Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Igjen spør jeg etter musikken på tv2 mobil sin reklame der de sier : Du store verden så liten du har blitt. Også spilles det av noe i bakrunden. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Heisann Er det noen som kan hjelpe meg med 2 "sanger" som jeg gjerne har lyst til og laste ned, men aner ikke hva de heter. a) Den intro sangen canal + bruker på premier league sendinger. Den offisielle tror jeg? spilles iallefall på arenar der borte. Hørt den flere plasser, er riktig nok bare en liten snutt da b) Ol intro sangen (torino 06). Brukes av nrk bla. Også veldig kort og kan kalles en snutt. TUSEN takk om noen klarer og hjelpe meg litt på vei, hilsen Robinhoo :!: 5639234[/snapback] Jeg lurer også på disse to Lenke til kommentar
johnj Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 b) Ol intro sangen (torino 06). Brukes av nrk bla. Også veldig kort og kan kalles en snutt.5639234[/snapback] Jeg lurer også på disse to5640260[/snapback] http://www.torino2006.org/ENG/OlympicGames...mpico/inno.html? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei! Jeg spurte her om dagen etter en instrumental som gikk på Idol.. Uasnett, her er et klipp ifra episoden med låta i: http://www.zyrex.org/div_ting/idollyd.wav [~500 kB] Noen som vet hva denne heter? 5542529[/snapback] Okay, fant ut sangen.. DJ Shadow - Stem/Long stem Lenke til kommentar
FaO Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 her er en: the fourth the fifth, a minor fall a major lift. but you dont really get the music do you?? eller noe lignende.. nynnet på den i flere dager etter at jeg hørt den i siste scene i shrek 1 Lenke til kommentar
johnj Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) her er en: the fourth the fifth, a minor fall a major lift. but you dont really get the music do you??eller noe lignende.. nynnet på den i flere dager etter at jeg hørt den i siste scene i shrek 1 5640609[/snapback] "Hallelujah", tenker jeg. Shrek-versjonen med Rufus Wainwright. Endret 21. februar 2006 av johnj Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Har Øystein Sunde en sang som handler om svart arbeid? Isåfall, hva heter den? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 hmm... telefon sangen har jo litt svart arbeid, da.. men er nok ikke den du tenker på? han får en til å montere en telefon for noen flasker sprit.. (ps. lurer fortsatt på den der drinking my wine, feeling so fine sangen ) Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 hmm... telefon sangen har jo litt svart arbeid, da.. men er nok ikke den du tenker på? han får en til å montere en telefon for noen flasker sprit.. (ps. lurer fortsatt på den der drinking my wine, feeling so fine sangen ) 5642916[/snapback] Tjaa, godt mulig. Hva heter den? Sangen du lurer på er Dorian - Drinking my wine. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 ey! takk skal vi se.. øystein sunde sangen jeg snakker om heter vel telefonkatastrofen eller noe sånt.. må gå gjennom øystein sunde biblioteket mitt, så skal jeg sifra om jeg finner noe som kan ligne mer ! Vet du noe mer om teksten osv? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Nei, jeg aner ikke hvordan teksten er. Har et prosjekt på skolen som handler om svart arbeid og fikk vite at Øystein har en sang om nettopp dette. Jeg har blitt kjent i klassen for å synge på fremføringene mine, og tenkte at det kanskje var noe å hente her EDIT: Her tror jeg alle låtene hans er, men det er ingen som heter telefonkatastrofen Endret 21. februar 2006 av ikkeno Lenke til kommentar
johnj Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 "Den store telefonkatastrofen" - Spor to på 1976-utgivelsen "På sangens vinger". Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hvis dere går hit og plassere pila over DnB NOR Bank's reklame, så får dere høre en sang (den som går under dette er definitvit trance!) Lurer på om det er noen som vet hva den heter, hvis det i det hele tatt er en som er laga... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Noen som vet hva sangen som spilles i den nye Cubus reklamen heter? Den der de små barna leker. Mener jeg hadde sett det før her i tråden, men jeg bladde nesten ti sider uten å finne noe. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Noen som vet hva orginalen til (Pink) - Trouble heter? 5261321[/snapback] Sjekk ut Shakin' Stevens - trouble Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå