kakemonster7 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hva heter den sangen som går slik: Mona mona, didi diriri. mona mona, di diri di... på en måte... Heter den bare mona mona? Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Har funnet sangen. Endret 11. februar 2006 av << Alex >> Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Vel, en sang som har refreng lik: "I wonder why, I wonder how" Anyone? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Fool's Garden - Lemontree? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Tror det er den det er snakk om ja! To første vers + refreng! I'm sitting here in the boring room It's just another rainy Sunday afternoon I'm wasting my time I got nothing to do I'm hanging around I'm waiting for you But nothing ever happens and I wonder I'm driving around in my car I'm driving too fast I'm driving too far I'd like to change my point of view I feel so lonely I'm waiting for you But nothing ever happens and I wonder I wonder how I wonder why Yesterday you told me 'bout the blue blue sky And all that I can see is just a yellow lemon-tree I'm turning my head up and down I'm turning turning turning turning turning around And all that I can see is just another lemon-tree Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Tror det er den det er snakk om ja! To første vers + refreng! I'm sitting here in the boring room It's just another rainy Sunday afternoon I'm wasting my time I got nothing to do I'm hanging around I'm waiting for you But nothing ever happens and I wonder I'm driving around in my car I'm driving too fast I'm driving too far I'd like to change my point of view I feel so lonely I'm waiting for you But nothing ever happens and I wonder I wonder how I wonder why Yesterday you told me 'bout the blue blue sky And all that I can see is just a yellow lemon-tree I'm turning my head up and down I'm turning turning turning turning turning around And all that I can see is just another lemon-tree 5585686[/snapback] Det er ganske korrekt. Fools Garden - Lemon Tree. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 eg har en sang inni hovud min men huske ikkje ka den hete? refrenge i love you... vet at mange sanger har i love you som refreng men men Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Noen som vet hva sangen i denne filmen heter http://www.break.com/index/lawnfly.html ? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Noen som vet hva sangen i denne filmen heter http://www.break.com/index/lawnfly.html ? 5587550[/snapback] Rednex - Cotton Eye Joe Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Were getting outta control, outta control, were getting outta control... Where should I go, what should I do, I dont understand what you want from me. Cause i dont know, if i can trust you, and the things you say to me." kas sang er det? Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 hva heter denne sangen: det starter med prating:en mannsstemme som diskuterer om det heter rouser eller cock, også noe om en bever eller no (på engelsk) også kommmer det no syning, går sånn her: datn-dærra da, datn-dærra da, datn-dærra-da ...eller no.. så personen snakker igjen:"why does we associate a cat with the most wounderful part on at womans body?" tror det er noe sånt. hva heter den sangen? og: eneste jeg husker fra sangen var: domino dancing, eller no sånt:P jentestemme...kanskje litt hard nøtt men Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Were getting outta control, outta control, were getting outta control... Where should I go, what should I do, I dont understand what you want from me. Cause i dont know, if i can trust you, and the things you say to me." kas sang er det? 5588073[/snapback] Hoobastank- out of control Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Har noen sangen "Karusso - Why i write" ? Den er så sykt bra, men jeg finner den ikke på Limewire. Hvis noen hadde klart å laste den ned, eller hatt den på dataen, ville jeg satt stor pris på om noen kunne sendt PM til meg med sangen. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Noen som vet hva denne sangen heter? En kamerat som lurer... Det er vedlegg altså. Mike__L__B__11_02_2006_19_50_12.wav Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Lurer på hva en kjent old school breakesang heter. Den er funky, og upbeat. så har den saxsolist, og på refrenget synges det "do your thing". Hvem har laget den? Regner med at Do your thing er en mye brukt sangtittel Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Lurer på hva en kjent old school breakesang heter. Den er funky, og upbeat. så har den saxsolist, og på refrenget synges det "do your thing". Hvem har laget den? Regner med at Do your thing er en mye brukt sangtittel 5589287[/snapback] Hmm.. Har en del oldschool breake musikk på dataen, men ringer ingen bjeller. Du har ikke et lite klipp fra sangen eller noe da? Lenke til kommentar
wilai Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) nå huske eg litt mer av den sangen eg lete etter refrenge starte vist med All cause i all cause i love you har funne ut hvilken sang det er men hvor får eg tak i den? Artist: Loose Let Song: All Cause I Love You PM meg vist noe har den Endret 11. februar 2006 av wilai Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Were getting outta control, outta control, were getting outta control... Where should I go, what should I do, I dont understand what you want from me. Cause i dont know, if i can trust you, and the things you say to me." kas sang er det? 5588073[/snapback] Hoobastank- out of control 5588271[/snapback] thx Lenke til kommentar
07hedhauma Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hei Noen som vet hva soundtracken til Beck filmene heter, noe piano spilling? Hørte den i går også, på den Beck filmen som gikk på tv0 Noen som vet hva den til tv1000 reklamen også er? Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Noen her som vet hva sangen heter som er i bakgrunnen på noen av H&M reklamene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå