Mushaboom Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hva heter den "klassiske" musikken de spiller i Apocalypse Now når de flyr inn og angriper med helikopterene? Ride of the Valkyries Takk, gotta get that one. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Er en sang som begynner likt med kristian valen sin still here medd piano spilling i begynnelsen tror jeg.. Så kommer en dame inn å synger... noen her som vet hva den heter? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Er en sang som begynner likt med kristian valen sin still here medd piano spilling i begynnelsen tror jeg.. Så kommer en dame inn å synger... noen her som vet hva den heter? Åpningen på Jewetta Steels "Calling You" er ikke helt ulik? EDIT: Med en god porsjon fantasi kan Heart - 'Alone' eller Evanescence - 'My Immortal' kanskje også ligne litt... Endret 17. januar 2005 av johnj Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Er en sang som begynner likt med kristian valen sin still here medd piano spilling i begynnelsen tror jeg.. Så kommer en dame inn å synger... noen her som vet hva den heter? Åpningen på Jewetta Steels "Calling You" er ikke helt ulik? Må være Calling you, ja... Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 noen som vet om det går ann å laste ned sangen "she freaking blocked me" eller om denne bare er i flash videoen Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg går og nynner/synger på en sang jeg har hørt en gang, men husker bare litt av teksten og blir gal av å ikke vite hvem det er.. "Vi er norkse og stolt av det, og kristne kjøtere vil vi ikke se.... oppå(oppi?) fjellet, -\\-" Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det er vel Storm - Oppi Fjellet Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Dette er et godt tiltak, skal ransake sjelen, VET det er noen sanger jeg gjerne skulle hatt tittelen på! Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei! Lurer på om noen vet hva sangen i van the man heter, nar han springer til sin siste prøve. Økonomi. Går ca. sånn som dette: no one ever remember me, i'd never want too...? Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Er en sang som jeg har skikkelig lyst på, men som bare er på 1080 Avalanche.. 8711 - Never Even Knew Finner den ingen steder Har prøvd overalt (DC, Kazaa, google osv. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 http://filer.vsrr.se/bilder/Big_Supra_Video.mpeg Last ned filmen. Trenger identifikasjon av den sangen som starter på ca. 1 min og 20 sek Det er paul oakenfold eller noe tror jeg Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei. Hvor mange ganger har dere ikke lurt på hva akkurat en spesiell låt heter? Vel, nå har jeg det problemet. Husker ikke melodien eller noe sånt, MEN jeg husker at den låta var en typisk MTV-låt for noen år siden. Here goes: Videoen er genial i seg selv. Det er noen som har vært såpass kreative at de har animert en hel verden, som er laget av papp. Det handler om en dame som bor i denne verdenen. Videoen begynner med at ho er inne i huset. Deretter forsvinner bilen (også laget av papp) hennes ned en bakke og ho løper etter. Ho kommer seg inn i bilen, og kjører videre.. Resten husker jeg ikke.. Låter det kjent? Jeg MÅ høre den sangen for å få tilfredstilt mine behov (ikke tenk koffert)Takk for hjelpen Hehe jeg svarer "en stund" etter at du skrev, men fant ingen innlegg med løsning på ditt problem Regner med at du tenker på "DB Boulevard - Point of view"??? Vet ikke om du har funnet ut hva sangen heter allerede, men kult hvis du gir tilbakemelding Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hørte en fengene låt på bussen i dag Den gikk noe som; " babe bye bye baby bye bye, real suger, i don't want to climb the wall. real sugar..." Noen som vet hvem som synger? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 ikkeno: Er nok Roxette - Real Sugar. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 ikkeno: Er nok Roxette - Real Sugar. Det var det. Takk Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Noen som vet hva sangen i Kjetil & Kjartan show heter? Tror sangen heter "I'm hot" men vet ikke rapartisten EDIT: Noen som vet hva introsangen til "Usher & Alicia Keys - My boo" heter? Jeg tenker på introen til videoen som går på MTV? Endret 20. januar 2005 av Joakim83 Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Noen som vet hva sangen i Kjetil & Kjartan show heter? Tror sangen heter "I'm hot" men vet ikke rapartisten For sjuende gang i denne stickyen: Erick Sermon - "I'm Hot" Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Noen som vet hva sangen i denne animasjonen heter? Og hvem som har laget den? http://tlf.cx/base.swf håper virkelig det, hadde vært fet på lan Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg er på jakt etter en sang jeg så på MTV for endel år siden. Husker ingenting av sangen, bare litt av musikkvideoen. I videoen var det iallefall en dame med kort hår i en fotoboks, og håret byttet farge. Rød, blå, gul, grønn etc. Kjempe lett å finne, tenker jeg :-o Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Noen som vet hva sangen i denne animasjonen heter? Og hvem som har laget den? http://tlf.cx/base.swf håper virkelig det, hadde vært fet på lan Heh det var ikke vansklig å finne ut. Det stod på slutten av animasjonen. Invasion of the Gabber Robots - All Your Base Are Belong To Us Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå