Simen1 Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg er ikke en rasist eller noe, <...>5560522[/snapback] Det høres ikke veldig troverdig ut... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Noen som husker programmet: Judas som gikk på Tv Norge for lenge siden? De hadde noen ganger et innslag med han mørke som før var nrk's barnetv vert. Opplegget var "spring mot en neger og vinn penger" osv. De brukte en bestemt sang i det innslaget, en gammel bondesang fra sør-statene for lenge siden antar jeg, den gikk omtrent slik: "Crocked eyes and crocked nose, thats the way the nigger goes!" Jeg er ikke en rasist eller noe, synes bare sangen var bra. Noen som vet hva den heter? 5560522[/snapback] Sikkert noe av David Allan Coe, google it. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Sikkert et veldig enkelt svar for de som kan musikk. "Gone In 60 Seconds" skrur på kasettspilleren og maner seg opp til å rane bilene. På forhånd takk! Lenke til kommentar
2ern Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Sikkert et veldig enkelt svar for de som kan musikk. "Gone In 60 Seconds" skrur på kasettspilleren og maner seg opp til å rane bilene. På forhånd takk! 5561269[/snapback] Sangen heter Low Rider. Husker ikke hvilken artist det var... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Sikkert et veldig enkelt svar for de som kan musikk. "Gone In 60 Seconds" skrur på kasettspilleren og maner seg opp til å rane bilene. På forhånd takk! 5561269[/snapback] Sangen heter Low Rider. Husker ikke hvilken artist det var... 5561304[/snapback] ZZ Top kanskje? Lenke til kommentar
CIder Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Noen som vet hva Mercedes Benz reklame-sangen heter?. Sånn tekno greier. 5537582[/snapback] Den går blant annet på Discovery channel om dagen... Anyone!! Endret 6. februar 2006 av CIder Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Sikkert et veldig enkelt svar for de som kan musikk. "Gone In 60 Seconds" skrur på kasettspilleren og maner seg opp til å rane bilene. På forhånd takk! 5561269[/snapback] Når det gjelder soundtracks, så sier jeg og johnj for ørtiende gang: Bruk www.imdb.com. Det skulle vel ikke være så utrolig vanskelig? Tok meg 3 sekunder å finne dette. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Sikkert et veldig enkelt svar for de som kan musikk. "Gone In 60 Seconds" skrur på kasettspilleren og maner seg opp til å rane bilene. På forhånd takk! 5561269[/snapback] Når det gjelder soundtracks, så sier jeg og johnj for ørtiende gang: Bruk www.imdb.com. Det skulle vel ikke være så utrolig vanskelig? Tok meg 3 sekunder å finne dette. 5561476[/snapback] Den versjonen av flower som er på gone in 60 seconds, er det en litt annerledes versjon enn på "play b-sides" elelr er det bare PAL sin 4% speedup som lurer meg? AtW Endret 6. februar 2006 av ATWindsor Lenke til kommentar
Teds Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Sikkert et veldig enkelt svar for de som kan musikk. "Gone In 60 Seconds" skrur på kasettspilleren og maner seg opp til å rane bilene. På forhånd takk! 5561269[/snapback] Når det gjelder soundtracks, så sier jeg og johnj for ørtiende gang: Bruk www.imdb.com. Det skulle vel ikke være så utrolig vanskelig? Tok meg 3 sekunder å finne dette. 5561476[/snapback] Jo jøss sant det der. Men når jeg bare vet når i filmen den ble spilt, kan ikke jeg vite hvilken av disse sangene det er du linker til som var den riktige. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Sikkert et veldig enkelt svar for de som kan musikk. "Gone In 60 Seconds" skrur på kasettspilleren og maner seg opp til å rane bilene. På forhånd takk! 5561269[/snapback] Når det gjelder soundtracks, så sier jeg og johnj for ørtiende gang: Bruk www.imdb.com. Det skulle vel ikke være så utrolig vanskelig? Tok meg 3 sekunder å finne dette. 5561476[/snapback] Jo jøss sant det der. Men når jeg bare vet når i filmen den ble spilt, kan ikke jeg vite hvilken av disse sangene det er du linker til som var den riktige. 5561514[/snapback] Litt må man vel jobbe for føden? AtW Lenke til kommentar
drugis Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) hei noken som veit kva son dette er : det er ein parodi-cover, er ein metal song, av vikingarna-vakra øgon eller noke sånt, høyrte den i går på pyro, fikk ikkje me meg namne, blei frelst, utrolig bra låt.' EDIT : fant det ut, var black ingvars-guldbruna øgon anbefaler alle og høyre den Endret 6. februar 2006 av drugis Lenke til kommentar
Helten_omore Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei Jeg lurer på hvilken artist som spiller i en av de siste Lotto-reklamene? Reklamen foregår på et gamlehjem og sangen heter What a wonderfull world. Takker for svar! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei Jeg lurer på hvilken artist som spiller i en av de siste Lotto-reklamene? Reklamen foregår på et gamlehjem og sangen heter What a wonderfull world. Takker for svar! 5562560[/snapback] Israel Kamakawiwo`ole - Somwhere Over The Rainbow , søk i tråden. Lenke til kommentar
levolac Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Er det noen her som har peiling på komponist og tittel på dette klassiske stykket? (Se vedlagt fil) klassisk.zip Endret 6. februar 2006 av levolac Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Sikkert et veldig enkelt svar for de som kan musikk. "Gone In 60 Seconds" skrur på kasettspilleren og maner seg opp til å rane bilene. På forhånd takk! 5561269[/snapback] Når det gjelder soundtracks, så sier jeg og johnj for ørtiende gang: Bruk www.imdb.com. Det skulle vel ikke være så utrolig vanskelig? Tok meg 3 sekunder å finne dette. 5561476[/snapback] Jo jøss sant det der. Men når jeg bare vet når i filmen den ble spilt, kan ikke jeg vite hvilken av disse sangene det er du linker til som var den riktige. 5561514[/snapback] Neida, og spesielt vanskelig blir det når tittelen på låta er nevnt i et par poster ovenfor Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Hva heter den Nirvana-låta/coveren som høres ut som en irsk drikkesang e.l.? Edit: Det er Jesus Doesn't Want Me for a Sunbeam Endret 7. februar 2006 av cun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hørte en sang her på NRK MP3, men vet ikke hva den heter. Husker litt av teksten men ikke så mye. Er noe som: "I like tall girls, short girls osv" Tror sangen heter "I like Girls" Lenke til kommentar
Teds Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Neida, og spesielt vanskelig blir det når tittelen på låta er nevnt i et par poster ovenfor 5566609[/snapback] Der var den gjemt gitt. På side 56 og greier. Takk Wipeout, skal granske litt mer neste gang før jeg lurer på en sang. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hørte en sang her på NRK MP3, men vet ikke hva den heter. Husker litt av teksten men ikke så mye. Er noe som: "I like tall girls, short girls osv" Tror sangen heter "I like Girls" 5566822[/snapback] Studio B - I See Girls? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Ja selvfølgelig! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå