Lapette Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Lurer litt på en sang - denne er nok kanskje litt vrien. Hørte sangen for første gang i en karusell på tusenfryd for 6 år siden- og siden hørte jeg den igjen som en slags pausemusikk på TV2 eller NRK tror jeg.. Siden dette ikke sier så mye har jeg funnet disse tonene på pianoet: CAF-C-A-AGC-A-G Den som finner ut hvilken sang dette er får en stor virtuell klem og en smiley med solbriller :) Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hørte en kul sang på Scrubs nå nettopp. Det var en punk-versjon av den der "what a wonderful world"-sangen. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Siden dette ikke sier så mye har jeg funnet disse tonene på pianoet:CAF-C-A-AGC-A-G Trenger litt flere detaljer. Er A, F og G høyere eller lavere enn C her? Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 hei jeg lurer på hva sangen i menuen på need for speed most wanted heter... 5533665[/snapback] Hvis jeg ikke tar helt feil så spilles det forskjellige sanger i menyen i NFS:MW Lenke til kommentar
NooN Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 hei jeg lurer på hva sangen i menuen på need for speed most wanted heter... 5533665[/snapback] Hvis jeg ikke tar helt feil så spilles det forskjellige sanger i menyen i NFS:MW 5536996[/snapback] og står det ikke nede i venstre hjørne hvilken sang som spilles?? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 En sang jeg blant annet har hørt i filmen Fahrenheit 9/11 - de synger "burn motherfucker burn" eller noe sånt. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) En sang jeg blant annet har hørt i filmen Fahrenheit 9/11 - de synger "burn motherfucker burn" eller noe sånt. 5537354[/snapback] Bloodhound Gang "Fire, water burn" elns. Endret 1. februar 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
CIder Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Noen som vet hva Mercedes Benz reklame-sangen heter?. Sånn tekno greier. Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hørte en kul sang på Scrubs nå nettopp. Det var en punk-versjon av den der "what a wonderful world"-sangen. Noen som vet hva den heter? 5536060[/snapback] Kan det være "Joey Ramone - What a wonderful world" ? Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hei. jeg lurer litt på en sang. Det er en sang som er med på den nye Suzuki reklamen på tv2/tvNorge osv. Det er en Norsk sang. Jeg tror de synger "Snø og solskinn" eller noe sånt. Noen som vet hva den sangen heter/hvem artisten er? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Muligens vært oppe tidligere, men: Hva heter den sangen i Nokia N70/N90 reklamen? En til: Tror det var av Oasis, en sang som pleide å gå på svisj. Husker ikke sangteksten, men videoen var svart-hvit, med en man i snippkjole og hatt (med stokk tror jeg). Litt kaizers orchestra preg. Endret 2. februar 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
Zindex Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hører på radioen for tiden en sang som høres ut som Kent, hvertfall svensk synging med "barne"-kor. Artist og sang? Hørte også Shaggy ved ett tilfelle, muligens ikke hans sang, var noe utenom han sin stil, techno liknende. Artist og sang? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Hører på radioen for tiden en sang som høres ut som Kent, hvertfall svensk synging med "barne"-kor. Artist og sang? Hørte også Shaggy ved ett tilfelle, muligens ikke hans sang, var noe utenom han sin stil, techno liknende. Artist og sang? 5542276[/snapback] Det første er Kent, hvis jeg ikke tar helt feil. svaret ligger i tråden her. Edit: Kent - Dom som Försvann Endret 2. februar 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Hei! Jeg spurte her om dagen etter en instrumental som gikk på Idol.. Uasnett, her er et klipp ifra episoden med låta i: http://www.zyrex.org/div_ting/idollyd.wav [~500 kB] Noen som vet hva denne heter? Endret 2. februar 2006 av ZyreX Lenke til kommentar
johnj Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hei. jeg lurer litt på en sang.Det er en sang som er med på den nye Suzuki reklamen på tv2/tvNorge osv. Det er en Norsk sang. Jeg tror de synger "Snø og solskinn" eller noe sånt. Noen som vet hva den sangen heter/hvem artisten er? 5541923[/snapback] "Vinter og sne", originalt med Wenche Myhre? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 For tiden går det en reklame på TV2, det er en reklame om side2, siden2.no altså. Det er rap blanda med klassisk, eller noe sånt. Jeg lurer fælt på hva den sangen heter, en eller annen som vet dette? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) For tiden går det en reklame på TV2, det er en reklame om side2, siden2.no altså. Det er rap blanda med klassisk, eller noe sånt.Jeg lurer fælt på hva den sangen heter, en eller annen som vet dette? 5545145[/snapback] Originalverket er i alle fall "Montagues & Capulets" (Dance of the Knights) fra "Romeo and Juliet" (operaen, altså) komponert av Sergei Prokofiev. Men hva denne remixen heter er jeg dessverre blank på. Endret 3. februar 2006 av johnj Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-2...104327213&q=wow Hva heter den første sangen? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 vet noen hvor jeg finner teksten til "hjernen er alene" av Seigmenn? fant ikke no på letssingit.... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 vet noen hvor jeg finner teksten til "hjernen er alene" av Seigmenn?fant ikke no på letssingit.... 5546275[/snapback] http://www.opelwerk.com/korsfarer/lyrics/i...=hjerneneralene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå