Søppelsveitt Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hei. Jeg hørte en låt her om dagen hvor melodien (men ikke teksten) har satt seg på hjernen. Eneste jeg husker fra teksten var det ble sunget et el. annet hvor ordet "moonlight" hadde en stor betydning. Musikken hørtes ut som klassisk 90-tallspop av den melodiøse typen. Kvinnelig sanger. Veldig fengende refreng vil jeg hevde, men kan altså ikke huske noe mer. Kunne jo alltids lagt ut en lydfil hvor jeg nynner refrenget, men har desverre ikke tilgang til mikrofon (eller sangstemme for den saks skyld). Om dere har forslag til hvilken låt/artist jeg har hørt så kom med dem. Disse er utelukket: Leann Rimes- Moonlight Shadow Belinda Carlisle - Moonlight Shadow Mike Oldfield - Moonlight Shadow Magnet - Dancing in the Moonlight King Harvest - Dancing in the Moonlight 5525702[/snapback] Toploader - Dancing In The Moonlight ? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Leann Rimes- Moonlight Shadow 5525702[/snapback] Har hun en sang som heter det, eller mente du "Can't Fight the Moonlight"? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 På den nyeste episoden av My Name is Earl her norge,var det en sang på slutten som ble spilt.Vi kan også høre sangen i filmen "Happy Gilmour" eller hva enn den heter med Adam Sandler i hovedrollen. Hva heter sangen og hvem blir den spilt av? 5525390[/snapback] Det er mange sanger i "Happy Gilmorer", så litt mer spesifikt hadde gjort seg. Soundtrack "Happy Gilmore" Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hei. Jeg hørte en låt her om dagen hvor melodien (men ikke teksten) har satt seg på hjernen. Eneste jeg husker fra teksten var det ble sunget et el. annet hvor ordet "moonlight" hadde en stor betydning. Musikken hørtes ut som klassisk 90-tallspop av den melodiøse typen. Kvinnelig sanger. Veldig fengende refreng vil jeg hevde, men kan altså ikke huske noe mer. Kunne jo alltids lagt ut en lydfil hvor jeg nynner refrenget, men har desverre ikke tilgang til mikrofon (eller sangstemme for den saks skyld). Om dere har forslag til hvilken låt/artist jeg har hørt så kom med dem. Disse er utelukket: Leann Rimes- Moonlight Shadow Belinda Carlisle - Moonlight Shadow Mike Oldfield - Moonlight Shadow Magnet - Dancing in the Moonlight King Harvest - Dancing in the Moonlight 5525702[/snapback] Jeg tipper Leann Rimes - Can`t fight the moonlight. Fra filmen Coyote Ugly. Lenke til kommentar
NooN Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Noen som vet om en mindre country versjon av en sang som går noe slikt: "Country roads take me home To the place I belong West Virginia mountain momma Take me home country roads" Har funnet en country versjon men er ikke den jeg er ute etter. 5522413[/snapback] hermes house band sikkert... tror muligens det er en mix eller noe sånt med dj ötzi, men skal ikke si det sikkert... lurer fortsatt på denne sangen jeg da: "æ har itj løst t å tænk på det som bi sagt, æ spreng itj langs bækken etter vann" minner litt om hellbillies / too far gone... muligens Lenke til kommentar
valentino Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Fant en kul film med noen hoppesko på break.com http://www.break.com/index/jumpinaround30.html Er det noen som vet hva sangen heter? mvh. Valentino Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Real World heter den nok, ja. Googla bare det første han så og fikk mange resultat som sa den het 'Rainmaker'. Endret 31. januar 2006 av Ferr Lenke til kommentar
johnj Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Fant en kul film med noen hoppesko på break.com http://www.break.com/index/jumpinaround30.html Er det noen som vet hva sangen heter? mvh. Valentino 5528184[/snapback] Matchbox Twenty - "Real World" EDIT: Fra debutskiva "Yourself Or Someone Like You" (1996) Endret 31. januar 2006 av johnj Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hvilken sang er det på denne filmen? *HER* Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 På den nyeste episoden av My Name is Earl her norge,var det en sang på slutten som ble spilt.Vi kan også høre sangen i filmen "Happy Gilmour" eller hva enn den heter med Adam Sandler i hovedrollen. Hva heter sangen og hvem blir den spilt av? 5525390[/snapback] Det er mange sanger i "Happy Gilmorer", så litt mer spesifikt hadde gjort seg. Soundtrack "Happy Gilmore" 5526613[/snapback] Unnskyld min feil...Kunne skrevet mer om sangen.Men jeg fant sangen.Det var Lynyrd Skynyrd - Tuesday's gone.Veldig fin sang! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
MaG-Dr.Dre Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 jeg lurer på en sang. det er en rock sang...ganske kjent... det er noe som dette: WOOOOHOOO!! så rockes det...hehe...er på en reklame nå for tiden...det var nok dårlig forklart av meg Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 jeg lurer på en sang. det er en rock sang...ganske kjent... det er noe som dette: WOOOOHOOO!! så rockes det...hehe...er på en reklame nå for tiden...det var nok dårlig forklart av meg 5530274[/snapback] Det høres ut som Blur med Song 2 hvis jeg tolker beskrivelsen rett... Lenke til kommentar
MaG-Dr.Dre Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 herregud du er god til å tolke! Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hei! en sang som jeg har hørt på reklame e stund tilbake siden.. Noe pop/punkrock-aktig melodi of teksten er noe som ''yeah, i like you and i like you...'' Den som finner ut denne skal få ros! Håper dere skjønner hvilken sang jeg mener... =) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Lurer på hva denna sangen heter: http://home.online.no/~we-maar/artimages/S...yTricksVol1.mpg Btw: jeg vil lære meg slikt Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hei! en sang som jeg har hørt på reklame e stund tilbake siden.. Noe pop/punkrock-aktig melodi of teksten er noe som ''yeah, i like you and i like you...'' Den som finner ut denne skal få ros! Håper dere skjønner hvilken sang jeg mener... =) 5530656[/snapback] Dandy Warhols - Bohemian Like You Lurer på hva denna sangen heter: http://home.online.no/~we-maar/artimages/S...yTricksVol1.mpg Btw: jeg vil lære meg slikt 5530831[/snapback] Queen - Don't Stop Me Now Endret 31. januar 2006 av AssKicR Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Noen som har sett smallville episode 12 sesong 5? lurer fælt på hva sangen i slutten heter Lenke til kommentar
HardcoreLenny Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Den reklamen er en 60 sekunders remix laget av en artist for Volkswagen. Med andre ord ikke en vanlig sang 5381082[/snapback] SIKKER??!! JEG VIL HA DEN SANGEN! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Den reklamen er en 60 sekunders remix laget av en artist for Volkswagen. Med andre ord ikke en vanlig sang 5381082[/snapback] SIKKER??!! JEG VIL HA DEN SANGEN! 5533053[/snapback] Vedrørende din Internetthenvendelse. Remixen av "Love is in the air" er skreddersydd til reklamefilmen om Volkswagen Golf. Den er laget av Massive Music i Nederland, men er en ufullstendig versjon (kun ca 60 sek) som du ikke vil finne noe sted på nettet. Det vurderes å lage fullversjon, men om og når denne eventuellt er klar er foreløpig usikkert. Vi håper dette besvarer din henvendelse, og ønsker deg velkommen tilbake på våre nettsider. mvh Tom Sagerud Kundesenter Harald A. Møller AS Du kan jo selvfølgelig alltids splitte ut lydsporet fra selve reklamefilmen, da. Endret 1. februar 2006 av johnj Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 hei jeg lurer på hva sangen i menuen på need for speed most wanted heter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå