Hefla Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hva heter sangen som er på fagerborgrevy siden siden?? Blir gal! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hva heter sangen som er på fagerborgrevy siden siden?? Blir gal! Intro: THX-lydlogoen? Bakgrunnsmusikk: Melody Club - Palace Station. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 jeg lurer på en klassisk sang som de spillte i en park i Funchal i Madeira, det er fiolin spilling jeg husker som går sånn:di-do-di-do-di-do-di-do- også raskt do-do-do-do-do-do-do også det samme gjentar seg en oktav lavere eller hva det heter. muttern trodde det var Vivaldi med The Four Seasons men har hørt gjennom den og var ikke den tror jeg. Ja vet at det er elendig forklaring. hehe. Noen med peil på klassisk som har noen tips ? forstår dere hva jeg mener ? klarte ikke forklarer det bedre.. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har en sang som heter snowboard mix 16 på pc'en, vet ikke artist navn. noen som vet det, det ligger en vedlagt zip med litt av sangen under. Kan sende hele sangen på mail vis noen vil høre mer Snowboard_Mix_16.zip Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Noen som vet hva sangen som blir brukt i reklamen for Citroen C4 på Tv2 nå til dags heter? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hva heter sangen som er i reklamen for «Ekstrem Oppussing» på TV3..? Lenke til kommentar
moray Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har en sang som heter snowboard mix 16 på pc'en,vet ikke artist navn. noen som vet det, det ligger en vedlagt zip med litt av sangen under. Kan sende hele sangen på mail vis noen vil høre mer Hørtes ut som Rage Against The Machine, synes jeg. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hm, noen som vet hva den klassiske sangen som ble brukt i den derre Cooliosangen "See You When You Get There"? Looove tha classical music Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hm, noen som vet hva den klassiske sangen som ble brukt i den derre Cooliosangen "See You When You Get There"? Looove tha classical music En google-fugl kvitrer "Pachelbel's Canon in D" i øret mitt. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Takk skal du ha! Det eneste jeg faktisk huska var navnedelen "kanon" ... Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Hva heter den sangen som er i traileren til "Blade Trinity"? Hadde vert kult om det hadde vert en trance remixav den, eller noe som ligner noen som vet? Endret 14. januar 2005 av danger_of_death Lenke til kommentar
MKej Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har en sang som heter snowboard mix 16 på pc'en,vet ikke artist navn. noen som vet det, det ligger en vedlagt zip med litt av sangen under. Kan sende hele sangen på mail vis noen vil høre mer Hørtes ut som Rage Against The Machine, synes jeg. Er det noen der ute som har alle Rage Against The Machine platene som kan bekrefte dette Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har en sang som heter snowboard mix 16 på pc'en,vet ikke artist navn. noen som vet det, det ligger en vedlagt zip med litt av sangen under. Kan sende hele sangen på mail vis noen vil høre mer Hørtes ut som Rage Against The Machine, synes jeg. Er det noen der ute som har alle Rage Against The Machine platene som kan bekrefte dette Kan avkrefte det (dessverre). Ligner ikke kjempemye på RATM synes jeg. Som sagt før er mitt beste forslag bandet "Rise Against", men det er vanskelig å si pga. at det er mange band i den sjangeren som høres noenlunde like ut. PS, send gjerne sangen på mail til nordpolen(at)gmail.com. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Etter å ha hørt hele sangen ble det en god del enklere gitt. Bandet heter Refused og låta heter New Noise. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Etter å ha hørt hele sangen ble det en god del enklere gitt. Bandet heter Refused og låta heter New Noise. Tusen Hjertelig Takk Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 jeg lurer på en klassisk sang som de spillte i en park i Funchal i Madeira, det er fiolin spilling jeg husker som går sånn:di-do-di-do-di-do-di-do- også raskt do-do-do-do-do-do-do også det samme gjentar seg en oktav lavere eller hva det heter. muttern trodde det var Vivaldi med The Four Seasons men har hørt gjennom den og var ikke den tror jeg. Ja vet at det er elendig forklaring. hehe. Nå tar jeg 101% sikkert feil, men jeg må si at dette hørtes fælt ut som 'popcorn' sangen Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 2mass: Vanskelig å gjette ut fra det. Men skal du sette deg inn i klassisk anbefaler jeg deg å kjøpe en eller annen best of CD med de mest kjente komponistene. Eks: Air av Bach er en knall låt. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 jeg lurer på en klassisk sang som de spillte i en park i Funchal i Madeira, det er fiolin spilling jeg husker som går sånn:di-do-di-do-di-do-di-do- også raskt do-do-do-do-do-do-do også det samme gjentar seg en oktav lavere eller hva det heter. muttern trodde det var Vivaldi med The Four Seasons men har hørt gjennom den og var ikke den tror jeg. Ja vet at det er elendig forklaring. hehe. Nå tar jeg 101% sikkert feil, men jeg må si at dette hørtes fælt ut som 'popcorn' sangen Neimen har du jammen meg ikke rett! minner veldig! sant! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hva heter den "klassiske" musikken de spiller i Apocalypse Now når de flyr inn og angriper med helikopterene? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hva heter den "klassiske" musikken de spiller i Apocalypse Now når de flyr inn og angriper med helikopterene? Ride of the Valkyries 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå