Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som husker hva gruppen og sangen i en reklame for klesmerke Rocky (tror det var et mekre som ble solgt på H&M eller noe)? Det er en afroamerikaner/neger som går om bord i yacht med mange babes. Husker ikke hva som så skjedde men det var noe morsomt eller sjokkerende.

Tror gruppa muligens er svensk og sangstemmen var lys. Noen som husker denne reklamen?

Ellers hadde det vært morsomt om noen husker sangen i Orbit (tyggireklamen) som ble visst på kino for mange år siden med han som hadde et Orbit skateboard og skatet på det.

Husker jeg syntes den reklamen var sinnsykt kul av en eller annen grunn.

5486976[/snapback]

At man er afroamerikaner betyr bare at man er halvt afrikansk, halv amerikansk. Det er ikke en betegnelse på mørkhudete personer. Bare så du vet det, liksom :)

Lenke til kommentar
Noen som husker hva gruppen og sangen i en reklame for klesmerke Rocky (tror det var et mekre som ble solgt på H&M eller noe)? Det er en afroamerikaner/neger som går om bord i yacht med mange babes. Husker ikke hva som så skjedde men det var noe morsomt eller sjokkerende.

Tror gruppa muligens er svensk og sangstemmen var lys. Noen som husker denne reklamen?

Ellers hadde det vært morsomt om noen husker sangen i Orbit (tyggireklamen) som ble visst på kino for mange år siden med han som hadde et Orbit skateboard og skatet på det.

5486976[/snapback]

At man er afroamerikaner betyr bare at man er halvt afrikansk, halv amerikansk. Det er ikke en betegnelse på mørkhudete personer. Bare så du vet det, liksom :)

5487084[/snapback]

Vet det. Men i reklamen fremstår det i større grad at det er en afroamerikaner enn en afrikaner da enn for assosiasjoner til en yacht i florida f.eks. og alle andre personerene er hvite. Men det kan jo være det er en afrikaner og. Men det kommer liksom ikke spesifikt fram i reklamen. Men vet at afroamerikaner er amerikaenere som har forfedre som var afrikanere. Jeg forbinder afroamerikaner med personer som bor sør for nord-afrika som ikke er arabere men negere. Personer som har besteforeldre som var afroamerikanere er fortsatt afroamerikanere til tross for at for at foreldrene var bare afroamerikanere og ikke afrokaner. Da er de ikke halvt afrikaner og halvt afroamerikaner. Men akkurat som folk i mellom og sør-amerika ofte går under som latin-amerikanere og personer i nord-amerika går under osm anglo-amerikanere forteller begrepene litt om hvor folkeslagene basert på etnisistet slekter fra. Men en neger forbinder jeg ikke med en araber. Jeg forbinder det med personer som var forfedrene til slavene. Men jeg brukte begge begrepene fordi jeg vet ikke om neger er greit å si eller ikke. Finnes en stor tråd om dette.

Men dette ble endel off topic. Men jeg mener at jeg forstår forskjellene :)

Lenke til kommentar

Har et prøvesang jeg har lastet ned for lenge siden så jeg kom over, digget den men husker ikke hvor jeg lastet den ned, og den ikke tagging som gjør at jeg kan vite hvem som står bak sangen. Kan noen hjelpe? :)

Filnavnet er "thereforme.mp3"

"You lift me up from reality

When I come down again

Will you be there for me?"

Denne har bla. en ganske opp-og-ned kjapt med forskjellige utgangspunkt-wanky gitarsolo.

Bassen står sterkt i sangen.

Sjangeren er prog metal(type Dream Theater, Evergrey, Pagan's Mind, osv)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Trenger hjelp her. Har en på en film, men jeg aner ikke hva den heter. I refrenget er det noe "This is the last time I'll abondon you", og det synger han med lys stemme, og noe piano og trommer i bakgrunnen.

Noen som aner navn på sangen?

5483525[/snapback]

Quoter meg selv her. Ingen som vet?

EDIT: Legger til et lite lydklipp.

EDIT2: ... trodde jeg.

EDIT3: http://rapidshare.de/files/11691421/asdf.wav.html

Endret av DiskSpace10GB
Lenke til kommentar
Trenger hjelp her. Har en på en film, men jeg aner ikke hva den heter. I refrenget er det noe "This is the last time I'll abondon you", og det synger han med lys stemme, og noe piano og trommer i bakgrunnen.

Noen som aner navn på sangen?

5483525[/snapback]

Quoter meg selv her. Ingen som vet?

EDIT: Legger til et lite lydklipp.

EDIT2: ... trodde jeg.

EDIT3: http://rapidshare.de/files/11691421/asdf.wav.html

5488225[/snapback]

Kan det være

Edit: Hørte lydklipp, det er den :)

I won't stand in your way

let your hatred grow

and she'll scream

and she'll shout

and she'll pray

and she had a name

yeah she had a name

and I won't hold you back

let your anger rise

and we'll fly

and we'll fall

and we'll burn

no one will recall

no one will recall

this is the last time I'll abandon you

and this is the last time I'll forget you

I wish I could

look to the stars

let hope burn in your eyes

and we'll love

and we'll hope

and we'll die

all to no avail

all to no avail

I wish I could

I wish I could

I wish I could

Har et prøvesang jeg har lastet ned for lenge siden så jeg kom over, digget den men husker ikke hvor jeg lastet den ned, og den  ikke tagging som gjør at jeg kan vite hvem som står bak sangen. Kan noen hjelpe? :)

Det er derfor man foranderer filnavnet når man laster den ned. Eller lager egne tags :p

Endret av AssKicR
Lenke til kommentar

5486976[/snapback]

Vet ikke hvilken sang der er, men her er litt mer info om hva som skjer :)

0251_.jpg

Black man buys panties, takes bus, shows to sexy blonde on yacht. "Bad Idea"

Endret av AssKicR
Lenke til kommentar

5486976[/snapback]

Vet ikke hvilken sang der er, men her er litt mer info om hva som skjer :)

0251_.jpg

Black man buys panties, takes bus, shows to sexy blonde on yacht. "Bad Idea"

5488389[/snapback]

Det er ihvertfall rett reklame. Mulig jeg lettere finner sangen via. de opplysningene fran den siden. Takk.

Hvis noen vet hvilken sang det er, skrik ut.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken sang som spilles når matt kysser daniella for første gang i the gilr next door??

5491498[/snapback]

har du sjekket http://www.imdb.com/title/tt0265208/soundtrack

5491580[/snapback]

Ja, og siden jeg er helt blank, gidder jeg ikke å laste ned "alle" sangene

Så er det noen som vet tittel og artist?

5491625[/snapback]

Jeg gidder ikke gå ned i kjelleren for å hente filmen, for så å spole meg frem til rette øyeblikk, men kan du gi oss noe mer info om sangen?

Sjanger, husker du refreng etc.?

Edit: Det er David Gray "This years love" hvis det er på den festen hvor de kysser.

Jeg måtte ned og hente filmen...

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar
Seasons in the sun (e.l.)

Hvem har originalen til den?

Beach Boys, har de en versjon av den?

5491877[/snapback]

Seasons in the Sun, av Terry Jacks. :)

5491888[/snapback]

:hmm: Takk. Men den jeg søker etter trur jeg var mer "'80-talls" aktig. Noe CCR eller Beach Boys aktig. Mener å huske at det var to personer som sang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...