Lanka Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hvor får man tak i Aker-sangen. Knekt værre nøtter før eller no. Blitt hekta på den etter Gullfisken 05. Lenke til kommentar
0b4b Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 er en sang som går slik, baby baby.. husker ikke hva for noe mer de synger. Men den er "ganske" gammel. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) er en sang som går slik, baby baby.. husker ikke hva for noe mer de synger. Men den er "ganske" gammel. 5481644[/snapback] Kan , jeg gjentar kan være Amy Grant "baby baby" Edit: La til teksten Baby, baby I’m taken with the notion To love you with the sweetest of devotion. Baby, baby My tender love will flow from The bluest sky to the deepest ocean. Stop for a minute Baby, I’m so glad you’re mine, yeah You’re mine. Baby, baby The stars are shining for you And just like me I’m sure that they adore you. Baby, baby Go walking through the forest The birds above a’ singing you a chorus. Stop for a minute Baby, they’re so glad you’re mine, oh yeah And ever since the day you put my heart in motion Baby I realize that there’s just no getting over you. Baby, baby In any kind of weather I’m here for you always and forever. Baby, baby No muscle man could sever My love for you is true and it will never Stop for a minute Baby, I’m so glad you’re mine And ever since the day you put my heart in motion Baby I realize that there’s just no getting over you. And ever since the day you put my heart in motion Baby I realize that there’s just no getting over you. Over you. Baby, baby Always and forever Baby I’m so glad that Here for you baby So glad you’re mine Baby I’m so glad that When I think about you it makes me smile Baby, baby be mine Baby I’m so glad that Don’t stop giving love Don’t stop, no Baby I’m so glad that you’re mine Baby I’m so glad Baby I’m so glad that When I think about you it makes me smile. Endret 22. januar 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Hvor får man tak i Aker-sangen. Knekt værre nøtter før eller no. Blitt hekta på den etter Gullfisken 05. 5481410[/snapback] http://notteknekker.no/ http://notteknekker.no/Notteknekkern.mp3 Endret 22. januar 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Trenger hjelp her. Har en på en film, men jeg aner ikke hva den heter. I refrenget er det noe "This is the last time I'll abondon you", og det synger han med lys stemme, og noe piano og trommer i bakgrunnen. Noen som aner navn på sangen? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 er en sang som går slik, baby baby.. husker ikke hva for noe mer de synger. Men den er "ganske" gammel. 5481644[/snapback] Corona - Baby baby? Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 hva heter denne sangen? http://media.putfile.com/ownage-todd-voladot2 Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Absolutt ingen som kan hjelpe meg?Hva Heter sangen fra VISA-reklamen?? 5481169[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5476754 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Noen som vet hvilken sang som spilles i de "gamle" Olivero- reklamene? Det er noe italiensk. I reklamen er det noen gamle menn som spiller fotball...osv Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Trenger hjelp her. Har en på en film, men jeg aner ikke hva den heter. I refrenget er det noe "This is the last time I'll abondon you", og det synger han med lys stemme, og noe piano og trommer i bakgrunnen. 5483525[/snapback] Sannsynligvis "Keane - This is the Last Time". Den finner du på albumet Hopes and Fears, som kan anbefales på det varmeste. Endret 23. januar 2006 av Rikky Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Trenger hjelp her. Har en på en film, men jeg aner ikke hva den heter. I refrenget er det noe "This is the last time I'll abondon you", og det synger han med lys stemme, og noe piano og trommer i bakgrunnen. 5483525[/snapback] Sannsynligvis "Keane - This is the Last Time". Den finner du på albumet Hopes and Fears, som kan anbefales på det varmeste. 5484613[/snapback] What he said Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Lurer på hvilken sang det er som går i den libress vote for change reklame "keep on maqrtching" er en del av teksten lurer og på hvilken sang som er i Lecka bygg hus av betong reklame synger noe og "Chanin gang" (sikkert feil skrevet) begge sangene høres noe gamle ut , men nye inspillinger er ute etter hvem som har orginalen og den nye versonen Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Lurer på hvilken sang det er som går i den libress vote for change reklame "keep on maqrtching" er en del av teksten lurer og på hvilken sang som er i Lecka bygg hus av betong reklame synger noe og "Chanin gang" (sikkert feil skrevet) begge sangene høres noe gamle ut , men nye inspillinger er ute etter hvem som har orginalen og den nye versonen 5485344[/snapback] Tror det er orginaler på begge, og svarene står lenger opp på denne siden og forrige side. Lenke til kommentar
MeNth0s Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Sangen på Smallville ? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Sangen på Smallville ? 5485551[/snapback] DEN ENE sangen, ja. Remy Zero - "Save Me (Smallville Theme)"? Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Absolutt ingen som kan hjelpe meg?Hva Heter sangen fra VISA-reklamen?? 5481169[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5476754 5484100[/snapback] ???????? Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 hva heter denne sangen? http://media.putfile.com/ownage-todd-voladot2 Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 hva heter denne sangen? http://media.putfile.com/ownage-todd-voladot2 5485715[/snapback] Aner ikke, men fy f for en syk og kvalm video! Dødsulykker er _ikke_ gøy! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hvis det er forferdelig burde kanskje lenken fjernes? Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Noen som husker hva gruppen og sangen i en reklame for klesmerke Rocky (tror det var et mekre som ble solgt på H&M eller noe)? Det er en afroamerikaner/neger som går om bord i yacht med mange babes. Husker ikke hva som så skjedde men det var noe morsomt eller sjokkerende. Tror gruppa muligens er svensk og sangstemmen var lys. Noen som husker denne reklamen? Ellers hadde det vært morsomt om noen husker sangen i Orbit (tyggireklamen) som ble visst på kino for mange år siden med han som hadde et Orbit skateboard og skatet på det. Husker jeg syntes den reklamen var sinnsykt kul av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå