oddis89 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) lurer på en sag som er i "monster-in-law". det er den hvor "viola fields" blir erstattet med en yngre programleder. legger ved et lydklipp. EDIT: glemmer å trykke "legg til dette vedlegget" Endret 22. januar 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Monster-in-law. Som enkelte har nevt før, IMDB er en fin ting når det gjelder soundtracks... Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) sry finner den ikke der så klart sjekker jeg imdb før jeg spørr her Endret 22. januar 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hva heter de 2 sangene de spiller på Big Brother 2005? Altså når noen går ut og når det slutter? Den ene tror jeg heter Good Luck? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei jeg lurer på en veldig gammal sang. Eneste jeg husker av teksten er: The walls came down, all the way to hell, I saw them when they standing there, I saw it when they fell, and the walls came down. Tror det var noe slikt i hvertfall, om ikke 100% slik, så håper jeg noen der ute vet hvilken sang jeg mener og har et navn på den, eventuelt et forslag på en artist. Trudde selv at det var Lenorad Choen, men finner ingen sanger av han med slik tekst Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Hei jeg lurer på en veldig gammal sang. Eneste jeg husker av teksten er: The walls came down, all the way to hell, I saw them when they standing there, I saw it when they fell, and the walls came down. Tror det var noe slikt i hvertfall, om ikke 100% slik, så håper jeg noen der ute vet hvilken sang jeg mener og har et navn på den, eventuelt et forslag på en artist. Trudde selv at det var Lenorad Choen, men finner ingen sanger av han med slik tekst 5479017[/snapback] The Traveling Wilburys "Tweeter and the monkey man"? Edit: Lyrics Tweeter and the monkey man were hard up for cash They stayed up all night selling cocaine and hash To an undercover cop who had a sister named jan For reasons unexplained she loved the monkey man Tweeter was a boy scout before she went to vietnam And found out the hard way nobody gives a damn They knew that they found freedom just across the jersey line So they hopped into a stolen car took highway 99 (chorus) And the walls came down all the way to hell Never saw them when they’re standing Never saw them when they fell The undercover cop never liked the monkey man Even back in childhood he wanted to see him in the can Jan got married at fourteen to a rackateer named bill She made secret calls to the monkey man from a mansion on the hill It was out on thunder road - tweeter at the wheel They crashed into paradise - they could hear them tires squeal The undercover cop pulled up and said everyone of you’s a liar If you don’t surrender now it’s gonna go down to the wire (chorus) An ambulance rolled up - a state trooper close behind Tweeter took his gun away and messed up his mind The undercover cop was left tied up to a tree Near the souvenir stand by the old abandoned factory Next day the undercover cop was hot in pursuit He was taking the whole thing personal He didn’t care about the loot Jan had told him many times it was you to me who taught In jersey anything’s legal as long as you don’t get caught (chorus) Someplace by rahway prison they ran out of gas The undercover cop had cornered them said boy, you didn’t Think that this could last Jan jumped out of bed said there’s someplace I gotta go She took a gun out of the drawer and said it’s best if you dont’ know The undercover cop was found face down in a field The monkey man was on the river bridge using tweeter as a shield Jan said to the monkey man I’m not fooled by tweeter’s curl I knew him long before he ever became a jersey girl (chorus) Now the town of jersey city is quieting down again I’m sitting in a gambling club called the lion’s den The tv set been blown up, every bit of it is gone Ever since the nightly news show that the monkey man was on I guess I’ll to to florida and get myself some sun There ain’t no more opportunity here, everything’s been done Sometime I think of tweeter, sometime I think of jan Sometime I don’t think about nothing but the monkey man (chorus) Endret 22. januar 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 sry finner den ikke der så klart sjekker jeg imdb før jeg spørr her 5478603[/snapback] Det er desverre ikke alle som gjør det... ikke ta det personlig Lenke til kommentar
fattigstudent Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Hei Lurer på sangen fra en gammel Japp-reklame... Er en fyr som går kappgang, med en masse folk, så tar han litt Japp og begynner å gå dritfort baklengs og forbi alle, mens sangen spiller. Syk sang. Lurer på om det er noe med "bird" eller noe Takk EDIT: Fant sangen *The Trashmen - Surfin' Bird* Endret 22. januar 2006 av fattigstudent Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hva heter de 2 sangene de spiller på Big Brother 2005? Altså når noen går ut og når det slutter? Den ene tror jeg heter Good Luck? 5478624[/snapback] 1: Basement Jaxx + Lisa Kekaula - "Good Luck" 2: Kanskje vignettmusikken for fjorårssesongen; Rocksteady - "Big Brother Babe"? Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hva heter sangen i reklamen for Lotto (Norsk Tipping) hvor den gamle dama vinner, men "gir" gevinsten til sykepleieren som plager dem? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Svart på en rekke ganger i tråden her Israel Kamakawiwo'ole "Over the rainbow/What a wonderful world" Endret 22. januar 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Tusen Takk Wipeout The Traveling Wilburys "Tweeter and the monkey man, var jaggu sangen gitt Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Hva Heter sangen fra VISA-reklamen?? Endret 22. januar 2006 av FloppyK Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hva heter de 2 sangene de spiller på Big Brother 2005? Altså når noen går ut og når det slutter? Den ene tror jeg heter Good Luck? 5478624[/snapback] Den sangen som spilles når folk går ut er Moby - Natural Blues Lenke til kommentar
quakie Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hva heter sangen som er i LECA reklamen på TV der mange folk jobber og har på seg lenker.. Sangen er noe som dette: "working in chains!!" Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Sam Cooke - Chain Gang Du kunne søkt etter leca, og merket av "vis resultatene som innlegg." Lenke til kommentar
quakie Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Sam Cooke - Chain Gang Du kunne søkt etter leca, og merket av "vis resultatene som innlegg." 5480322[/snapback] Ok, skal huske på det til neste gang! Takk for raskt svar! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Høres ut som Disturbed - Down With The Sickness! 5478394[/snapback] Takker og bukker, var den jeg var på jakt etter. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hva heter sangen i en av Libresse reklamene?Det er en dame som synger, uten noen slags musikk, og det er masse damer som marsjerer mot samme sted... 5454792[/snapback] Ingen som vet? 5460886[/snapback] Joan Baez - (Ain't Gonna Let Nobody) Turn Me Around Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Absolutt ingen som kan hjelpe meg? Hva Heter sangen fra VISA-reklamen?? Endret 22. januar 2006 av FloppyK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå