Torjus Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 På idol nå så var det en kul sang (ikke av idol deltaker) etter han som var VIF fan, husker ikke hva den heter, men den er veldig kjent og veldig kul... anyone? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Noen som vet hva sangen i Prison Break episode 6 heter?da mener jeg den som starter ved ca 9 min runtime og varer i ca 20 sekunder. Har prøvd å lete litt, men er vanskelig å finne. ( kan hende sangen er kun laget for serien men, skader ikke å prøve) 5459610[/snapback] Stemmer. Både "This is War" og den andre hip-hop-sangen er spesielt laget for Prison Break. 5460549[/snapback] hvilke artist synger den? er så mange å velge imellom 5460895[/snapback] Det er bare 20 sekunders snutter, ikke hele sanger. Usikker på artisten, men han er ganske ukjent. Lenke til kommentar
VbD Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Noen som vet hva sangen i Prison Break episode 6 heter?da mener jeg den som starter ved ca 9 min runtime og varer i ca 20 sekunder. Har prøvd å lete litt, men er vanskelig å finne. ( kan hende sangen er kun laget for serien men, skader ikke å prøve) 5459610[/snapback] Stemmer. Både "This is War" og den andre hip-hop-sangen er spesielt laget for Prison Break. 5460549[/snapback] okey, faen og :|..ganske mye fet musikk på Prison Break Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 På idol nå så var det en kul sang (ikke av idol deltaker) etter han som var VIF fan, husker ikke hva den heter, men den er veldig kjent og veldig kul... anyone? 5461045[/snapback] Du får synge en frase ser ikke idol. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 den sangen som var på idol tidligere i kveld, den "ready or not, here i come, you cant hide... gonna fiiiind you, and make you want me..." men den var litt raskere, og det var kanskje bare melodien... noen som vet hvilken remix? og hva sangen heter? er det fugees? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hei, denne er litt Off Topic, men håper dere kan hjelpe meg.. Radiohead's sin låt, Street Spirit (Fade Out).. Hva heter filmen der denne sangen er Themelåt? Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 hva me den sangen der Alex å marty springer mot hverandre når de møtes på stranda etter de har vært ute på havet i Madagascar filmen? noen ide? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 hva me den sangen der Alex å marty springer mot hverandre når de møtes på stranda etter de har vært ute på havet i Madagascar filmen? noen ide? 5463495[/snapback] Regner med det er den standard klissete inspirerende musikken. Vangelis - Chariots of fire Jeg liker Vangelis veldig godt selv, for de som tolker det negativt å kalle det klissete inspirerende musikk Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) hva me den sangen der Alex å marty springer mot hverandre når de møtes på stranda etter de har vært ute på havet i Madagascar filmen? noen ide? 5463495[/snapback] Regner med det er den standard klissete inspirerende musikken. Vangelis - Chariots of fire Jeg liker Vangelis veldig godt selv, for de som tolker det negativt å kalle det klissete inspirerende musikk 5463530[/snapback] Takk skal du ha edit: noen som vet sangen på den knekkebrød sangen der det begynner me en mann i trikken åsså synger de noe som " i choosing homebrain" eller nokka sånt? Endret 19. januar 2006 av stolmann Lenke til kommentar
johnj Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 edit: noen som vet sangen på den knekkebrød sangen der det begynner me en mann i trikken åsså synger de noe som " i choosing homebrain" eller nokka sånt?5463668[/snapback] Denne er nok spesialskrevet for formålet, men du kan jo alltids splitte ut lydsporet fra en av de to reklamefilmene. Et minutt Et halvt minutt Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hørte tilfeldigvis en svensk utgave av "Dina - Hvis" her om dagen.. Går ut fra at det er orginalen.. hvem synger den? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hørte tilfeldigvis en svensk utgave av "Dina - Hvis" her om dagen..Går ut fra at det er orginalen.. hvem synger den? 5464094[/snapback] Det er orginalen: Niklas Strömstedt - Om Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hørte tilfeldigvis en svensk utgave av "Dina - Hvis" her om dagen..Går ut fra at det er orginalen.. hvem synger den? 5464094[/snapback] Det er orginalen: Niklas Strömstedt - Om 5464207[/snapback] Tusen takk.. stemte deg Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Youssou N`Dor og Neneh Cherry`s "Seven seconds" har aldri vært techno.5454279[/snapback] Jeg ser ikke bort i fra at det har vært laget en del tvilsomme techno-remixer av denne låta. Mulig det er en slik han fikk tak i?5454695[/snapback] Finnes det overhode noen hits det ikke er lagd en tvilsom tecno-mix av? Begynner å bli for gammel, urovekkende mye av det "nye" jeg hører, er versjoner av gode gamle låter...5454760[/snapback] Godt poeng! Artister driver med mye piratkopiering av melodier, tekster ++ fra andre artister. * Skuler med skrekk bort på TVen der en plagsom frosk hoster opp gamle slagere * Endret 19. januar 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
McThomson Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 jeg leter etter en sang som jeg ikke vet navnet på, men jeg tror jeg kan deler av refrenget, det går slik "Baby, I will die in your arms tonight, it must be something you said" Hva heter denne sangen og hva er navnet på artisten? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Cutting Crew - I just died in your arms Edit: bedre link Endret 19. januar 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) jeg leter etter en sang som jeg ikke vet navnet på, men jeg tror jeg kan deler av refrenget, det går slik "Baby, I will die in your arms tonight, it must be something you said" Hva heter denne sangen og hva er navnet på artisten? 5465004[/snapback] Cutting Crew - (I Just) Died In Your Arms Tonight T'Weed Edit: too late Endret 19. januar 2006 av Tumbleweed Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Sangen er laga av en som heter y0ggi noe, går sånn her : y0ggi han e fin, y0ggi han e toppen, y0gi e han me den fineste kroppen. Nåt sånn går den. Syng åsså om ei hore, noen som veit? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Sangen er laga av en som heter y0ggi noe, går sånn her : y0ggi han e fin, y0ggi han e toppen, y0gi e han me den fineste kroppen. Nåt sånn går den. Syng åsså om ei hore, noen som veit? 5466117[/snapback] Bøbb-1 og Yogi - H.O.R.A. http://www11.nrk.no/urort/user/?id=5073 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå