Wipeout Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) 1. Jeg hørte en sang på kanal24 i går der de sa at artisten heter Zoo eller Foo boys. Sangen virker litt kjent så den har sikkert gått en del på radio før, den er ikke så veldig gammel og det går mye på melodi i låten og lite av sang. 2. "..maybe before we start something nice.." Dette er mer som en pop/disco. Det er en dame som synger og hun synger omtrent det samme hele tiden. Jeg tipper at denne har gått litt på radio før. Hvis det skulle være noe hjelp gikk den på kanal 24. 3. "you destroy evertyhing you touch.. destroy me.." Denne gikk på kanal24 her om dagen. Litt mer teknosang, med mye dunking. Mulig at ikke alle er mulig å finne ut ved hjelp av disse opplsyningene, men jeg prøver meg alikevel. Takker for alle svar på forhånd! 5451495[/snapback] Nr.2 er nok Ralph Myerz and The Jack Herren Band "Think Twice" Nr. 3 kan være Ladytron med "Destroy everything you touch" Destroy everything you touch today Destroy me this way Anything that may desert you So it cannot hurt you You only have to look behind you At who's underlined you Destroy everything you touch today Destroy me this way Everything you touch you don't feel Do not know what you steal Shakes your hand Takes your gun Wants you out of the sun What you touch you don't feel Do not know what you steal Destroy everything you touch today Please destroy me this way Destroy everything you touch today Destroy me this way Anything that may delay you Might just save you You only have to look behind you At who's underlined you Destroy everything you touch today Destroy me this way Everything you touch you don't feel Do not know what you steal Shakes your hand Takes your gun Wants you out of the sun What you touch you don't feel Do not know what you steal Destroy everything you touch today Please destroy me this way Everything you touch you don't feel Do not know what you steal Shakes your hand Takes your gun Wants you out of the sun What you touch you don't feel Do not know what you steal Destroy everything you touch today Please destroy me this way Everything you touch you don't feel Do not know what you steal Shakes your hand Takes your gun Wants you out of the sun What you touch you don't feel Do not know what you steal Destroy everything you touch today Please destroy me this way Endret 17. januar 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
johnj Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 1. Jeg hørte en sang på kanal24 i går der de sa at artisten heter Zoo eller Foo boys. Sangen virker litt kjent så den har sikkert gått en del på radio før, den er ikke så veldig gammel og det går mye på melodi i låten og lite av sang. ...og for å gjøre lista di komplett, dette er Mew - "The Zookeepers Boy". Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hva er det johnj ikke klarer å finne ut av? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hva er det johnj ikke klarer å finne ut av? 5451572[/snapback] Dette: En radiovennlig poplåt fra en tre-fire år tilbake. Mener å huske at gruppa/artisten het "Crane" eller noe som ligner uttalemessig. Låta jeg søker har et refreng som går omtrent slik: I / wanna be / wanna be everything to you / wanna be / extraordinary Tror kanskje den kan hete noe sånt som "Extraordinary Me", men siden Google ikke finner noe relevant kan gruppen godt være norsk, lokal og ukjent. Kan noen hjelpe? 5439055[/snapback] Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 I 2004, mot slutten av sommerferien, gikk det en Akutten espisode. Der var de i Africa. Den sangen som var der, en trist sang. Tror de sang " Seven seconds" eller noe.. Hva heter den?? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 I 2004, mot slutten av sommerferien, gikk det en Akutten espisode. Der var de i Africa. Den sangen som var der, en trist sang. Tror de sang " Seven seconds" eller noe.. Hva heter den??5451803[/snapback] Denne? Youssou Ndour / Neneh Cherry - Seven Seconds Den var en slager/landeplage tidlig på 90-tallet. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hvilken sang blir spilt i episode 5 av Prison Break når Michael blir "omplasert"? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hvilken sang blir spilt i episode 5 av Prison Break når Michael blir "omplasert"? 5452773[/snapback] Longshot, men kan det være "Orange sky" av Alexi Murdoch? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Var Orange sky.. Takk Lenke til kommentar
jøran Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg lurer på hva denne sangen heter , og hvem som synger den (artist). Her er videoen Mener ikke den første sangen (fra top gun), men den andre. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Jeg lurer på hva denne sangen heter , og hvem som synger den (artist). Her er videoen Mener ikke den første sangen (fra top gun), men den andre. 5453202[/snapback] Nickelback - Animals edit: tok meg forresten 2 sec å skrive inn to linjer fra sangen og "lyrics", så kom den opp med en gang. Endret 17. januar 2006 av SBS Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 SkyMarshall Arts [Dj Dark] - Go West [2001 Remix] Dere har kanskje hørt den. Jeg vil gjerne vite hva originalen heter. Med artist, sangtittel og helst årstall den kom ut På forhånd takk. Mvh: Skogli Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Vill gjetting: Pet Shop Boys - Go West (1993), album: "Very" Har ikke hørt sangen du nevner, så mulig jeg er på bærtur Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Simen1, det var desvere feil sang. Den jeg hørte da var ikke tekno.. Men eller's takk! Sangen var akkurat som om et boy band ville sunget den. Sang treigt, og med få instrumenter involvert i sangen Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Simen1, det var desvere feil sang. Den jeg hørte da var ikke tekno.. Men eller's takk! Sangen var akkurat som om et boy band ville sunget den. Sang treigt, og med få instrumenter involvert i sangen 5454068[/snapback] Den som Simen1 snakker om er da vitterlig ikke tekno den heller... Skikkelig seig sang. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Vill gjetting: Pet Shop Boys - Go West (1993), album: "Very" Har ikke hørt sangen du nevner, så mulig jeg er på bærtur 5453990[/snapback] *Finner sangen og sjekker* Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Youssou N`Dor og Neneh Cherry`s "Seven seconds" har aldri vært techno. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Vill gjetting: Pet Shop Boys - Go West (1993), album: "Very" Har ikke hørt sangen du nevner, så mulig jeg er på bærtur 5453990[/snapback] *Finner sangen og sjekker* 5454173[/snapback] SBS: Tusen takk! *danse* *Kjempe glad* Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg hørte en sang akkurat nå, har fått den på hjernen, men vet ikke hva den heter eller hvem som har laget den. Det er et funky synth-riff, kvinnelig vokal (nokså dyp, dog) og litt oldie-style. Jeg har sett denne låta har lbitt framført av en kvinnelig artist i dress med nokså kort, bldont hår. Hun var ikke ung. Teksten er et eller annet med "seven seas", eller noe. Help me! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Jeg hørte en sang akkurat nå, har fått den på hjernen, men vet ikke hva den heter eller hvem som har laget den. Det er et funky synth-riff, kvinnelig vokal (nokså dyp, dog) og litt oldie-style. Jeg har sett denne låta har lbitt framført av en kvinnelig artist i dress med nokså kort, bldont hår på 46664 i Tromsø. Hun var ikke ung. Teksten er et eller annet med "seven seas", eller noe. Help me! Endret 17. januar 2006 av Vegard_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå