Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg sitter å nyner på en sang her, men finner ikke ut hva den heter :@

den går sånn her (tror jeg :p ) All by my self, dont wanna be, all by my self..... ++++

et eks. der den blir spilt: i en episode av friends, har det skjedd noe med joey, og han sitter ved en sånn glassrute og tenker :p

da blir denne sangen spilt, veldig trist helt til man ser at det er falsk vindu :p

håper ikke dette ble for vanskelig å skjønne? :p

(jeg har ikke søkt på noe som heter dc++, og der fant jeg ikke mange alternativer, og jeg klarte ikke å finne ut hvilken det var :) )

*kremtkremt*

Endret av alex91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

den går sånn her (tror jeg :p )  All by my self, dont wanna be, all by my self..... ++++

et eks. der den blir spilt: i en episode av friends, har det skjedd noe med joey, og han sitter ved en sånn glassrute og tenker :p

da blir denne sangen spilt, veldig trist helt til man ser at det er falsk vindu :p

(jeg har ikke søkt på noe som heter dc++, og der fant jeg ikke mange alternativer, og jeg klarte ikke å finne ut hvilken det var :) )

*kremtkremt*

5445037[/snapback]

Sangen du er ute etter heter "All by myself" og det er en rekke mennesker som har sunget den, bl.a. Celine Dion og Jan Werner Danielsen.

Lenke til kommentar
Hei!

den går sånn her (tror jeg :p )   All by my self, dont wanna be, all by my self..... ++++

*kremtkremt*

5445037[/snapback]

Sangen du er ute etter heter "All by myself" og det er en rekke mennesker som har sunget den, bl.a. Celine Dion og Jan Werner Danielsen.

5445077[/snapback]

jeg vil heslt ha den versjonen de hadde i friends, hva heter han/henne som sang den?

takk for hjelpen ivertfall :)

Endret av alex91
Lenke til kommentar

halloen, noen som har sett en fotballfilm med Ricardo Quaresmo(han som spiller på Porto)?? hva heter den kule sangen? ligner litt på nerd....er blanding av rap og kanskje litt rock, noen som vet hva den heter og hvilken artist det er?? PLZ!!

Lenke til kommentar
Godt mulig  det har blitt spurt om før, men jeg prøver allikevell.

Sangen i den Center reklamen.. "My friend, will you be the friend that i need" osv.. Noen som vet hva den heter/ hvem som synger?

5450452[/snapback]

Er svart på noen sider lenger bak i tråden her.

Lenke til kommentar

Hei!! Det går en sang av en skjønn jente på Tvnorge - Mess TV for tiden. Det er en musikkvideo de viser støtt og stadig i programmet sitt.

Hvis noen husker hun, så har hun spilt i Hotel Cæsar. Hun har en sang hun synger. Litt av teksten er denne, the unspoken last, minute, to desicde. Og så er det, do you live or do you die...

Jeg finner ikke ut hva denne sangen heter. Kan noen hjelpe meg??

Endret av TurtleMan
Lenke til kommentar
Hei!! Det går en sang av en skjønn jente på Tvnorge - Mess TV for tiden.

Hvis noen husker hun, så har hun spilt i Hotel Cæsar. Hun har en sang hun synger. Litt av teksten er denne, the unspoken last, minute, to desicde.    Og så er det, do you live or do you die...

Jeg finner ikke ut hva denne sangen heter. Kan noen hjelpe meg??

5451152[/snapback]

Kristin Frogner spilte i Hotell Cæsar, kan det være henne?

Hun gav ut en cd ifjor med navnet "Just another girl"

01.How Long Are You Here For

02.Stars Above My Heaad

03.Just Another Girl

04.Friends For Life 05.Turn On Everything

06.Red Signals

07.Shine

08.As Good As It Gets

09.Last Minute

10.Soul

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

1. Jeg hørte en sang på kanal24 i går der de sa at artisten heter Zoo eller Foo boys. Sangen virker litt kjent så den har sikkert gått en del på radio før, den er ikke så veldig gammel og det går mye på melodi i låten og lite av sang.

2. "..maybe before we start something nice.." Dette er mer som en pop/disco. Det er en dame som synger og hun synger omtrent det samme hele tiden. Jeg tipper at denne har gått litt på radio før. Hvis det skulle være noe hjelp gikk den på kanal 24.

3. "you destroy evertyhing you touch.. destroy me.." Denne gikk på kanal24 her om dagen. Litt mer teknosang, med mye dunking.

Mulig at ikke alle er mulig å finne ut ved hjelp av disse opplsyningene, men jeg prøver meg alikevel.

Takker for alle svar på forhånd! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...