IceXCool Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Leter etter en liten sang der refrenget er sånn "Hey babe hey babe hey babe hey" Ganske enkelt... Kommer bare ikke på hva den heter Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 http://www.wimp.com/alizeeass/ hva heter den sangen? 5402282[/snapback] HVA heter sangen? ? 5414230[/snapback] Har svart deg på dette allerede din sopp Klikk Meg -> 5408392[/snapback] 5418496[/snapback] jeg spurte etter navnet på sang, ikke etter teksten! Og jeg er ikke noe sopp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg sitter å ser på idol på tv2 og i reklamen hører jeg en sang som synges på et annet språk en engelsk og norsk.. Fanget ikke hvilket språk. Jeg tror artisten heter Juanes (?) Vet ikke om noen så på den reklamen nå? Lurer på hva artisten heter og tittelen til den mest kjennte sangen hans som reklameres for tiden.. Denne er kanskje litt vanskelig, men prøver meg alikevel På forhånd, takk! Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Jeg sitter å ser på idol på tv2 og i reklamen hører jeg en sang som synges på et annet språk en engelsk og norsk.. Fanget ikke hvilket språk. Jeg tror artisten heter Juanes (?) Vet ikke om noen så på den reklamen nå? Lurer på hva artisten heter og tittelen til den mest kjennte sangen hans som reklameres for tiden..Denne er kanskje litt vanskelig, men prøver meg alikevel På forhånd, takk! 5433931[/snapback] Juanes - Camisa Negra er vell latinsk sang ^^ Endret 13. januar 2006 av << Alex >> Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Noen som har fått med seg sangen i VISA reklamen? hun som pakker opp en kaffe og så kommer det tog og så videre.. Endret 14. januar 2006 av glx-rider Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Klikk Meg -> 5408392[/snapback] jeg spurte etter navnet på sang, ikke etter teksten! Og jeg er ikke noe sopp. 5433927[/snapback] Bruk øynene dine da , og jo du er en sopp Siden det er så vanskelig tar jeg svaret mitt for deg en gang til {clapping begins} [intro-Ying Yang Twins & Pitbull]{x4} Dum-dah-dah, dum-duh-duh dum-dah-dah, dum-duh-duh(brrrraaattt!) [Hook-Pitbull] shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) dale ahuevo dale ahuevo [Verse 1-Pitbull] up in the club fuck VIP P to da I...I to da T Ying to the Yang Up in this thang D to da Roc my Nigga Kaine up in the cut pouring it up rolling it up holding it up aint her ass swollen or what? yes sir yes sir oh we gonna take it back like thieves and foes nasty as i wanna be that makes me 2 live for your crew hoe get down get low im crossin these mammas like tic tac toe lets ride lets go get loose get crunk get drunk get blown thats right lets roll MIA ATL fo sho [Hook-Pitbull] shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) dale ahuevo dale ahuevo [bridge-Pitbull] that hoe's fine but but but but this hoe's a killa that hoe's fine but but but but this hoe's a killa that hoe's fine but but but but this hoe's a killa that hoe's fine but but but but this hoe's a killa [Verse 2- D-Roc] all the lil mamas all around the world shake that ass if u a nasty girl back that ass up says juvenile show a nigga some titties like girls gone wild take off your stripper clothes, i wanna see u in the nude you can keep on your high heel shoes so follow me down the yellow brick road where niggas go to see naked hoes shake that shit bitch have me off in the club with a hard ass dick then drop like this bitch if you wanna make the money shawty work that shit put a hump in your back and lift your rump do a 3 point stance with your physical ass you must be on that kanye work out plan like head, shoulders, knees, hoes [Hook-Pitbull] shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) dale ahuevo dale ahuevo [bridge-Pitbull] that hoe's fine but but but but this hoe's a killa that hoe's fine but but but but this hoe's a killa that hoe's fine but but but but this hoe's a killa that hoe's fine but but but but this hoe's a killa [Verse 3- Kaine] take em out in cruise take em out all dressed is the realest true niggas in the ATL yeah we break it down betta shake a booty hoe and them hoes and the girl with the real tight clothes one time for the gang with the ying yang twins we already know we off the reel dont tolerate that talkin bitch u can get the walkin Patron is what im gualkin the only way that we gone talk if your breath smells like mine girl dont give a fuck cause u fine i diss em fo i kiss em i pack em fo i stack em so while we in the club betta get these girls cause on the streets there aint no action, I-ee-YUP! [Hook-Pitbull] shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) dale ahuevo dale ahuevo [bridge-Pitbull] that hoe's is fine but but but but this hoe's a killa that hoe's is fine but but but but this hoe's a killa that hoe's is fine but but but but this hoe's a killa that hoe's is fine but but but but this hoe's a killa Endret 13. januar 2006 av AssKicR Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Klikk Meg -> 5408392[/snapback] jeg spurte etter navnet på sang, ikke etter teksten! Og jeg er ikke noe sopp. 5433927[/snapback] Bruk øynene dine da , og jo du er en sopp Siden det er så vanskelig tar jeg svaret mitt for deg en gang til {clapping begins} [intro-Ying Yang Twins & Pitbull]{x4} Dum-dah-dah, dum-duh-duh dum-dah-dah, dum-duh-duh(brrrraaattt!) [Hook-Pitbull] shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) dale ahuevo dale ahuevo [Verse 1-Pitbull] up in the club fuck VIP P to da I...I to da T Ying to the Yang Up in this thang D to da Roc my Nigga Kaine up in the cut pouring it up rolling it up holding it up aint her ass swollen or what? yes sir yes sir oh we gonna take it back like thieves and foes nasty as i wanna be that makes me 2 live for your crew hoe get down get low im crossin these mammas like tic tac toe lets ride lets go get loose get crunk get drunk get blown thats right lets roll MIA ATL fo sho [Hook-Pitbull] shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) dale ahuevo dale ahuevo [bridge-Pitbull] that hoe's fine but but but but this hoe's a killa that hoe's fine but but but but this hoe's a killa that hoe's fine but but but but this hoe's a killa that hoe's fine but but but but this hoe's a killa [Verse 2- D-Roc] all the lil mamas all around the world shake that ass if u a nasty girl back that ass up says juvenile show a nigga some titties like girls gone wild take off your stripper clothes, i wanna see u in the nude you can keep on your high heel shoes so follow me down the yellow brick road where niggas go to see naked hoes shake that shit bitch have me off in the club with a hard ass dick then drop like this bitch if you wanna make the money shawty work that shit put a hump in your back and lift your rump do a 3 point stance with your physical ass you must be on that kanye work out plan like head, shoulders, knees, hoes [Hook-Pitbull] shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) dale ahuevo dale ahuevo [bridge-Pitbull] that hoe's fine but but but but this hoe's a killa that hoe's fine but but but but this hoe's a killa that hoe's fine but but but but this hoe's a killa that hoe's fine but but but but this hoe's a killa [Verse 3- Kaine] take em out in cruise take em out all dressed is the realest true niggas in the ATL yeah we break it down betta shake a booty hoe and them hoes and the girl with the real tight clothes one time for the gang with the ying yang twins we already know we off the reel dont tolerate that talkin bitch u can get the walkin Patron is what im gualkin the only way that we gone talk if your breath smells like mine girl dont give a fuck cause u fine i diss em fo i kiss em i pack em fo i stack em so while we in the club betta get these girls cause on the streets there aint no action, I-ee-YUP! [Hook-Pitbull] shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) dale ahuevo dale ahuevo [bridge-Pitbull] that hoe's is fine but but but but this hoe's a killa that hoe's is fine but but but but this hoe's a killa that hoe's is fine but but but but this hoe's a killa that hoe's is fine but but but but this hoe's a killa 5434153[/snapback] Keep youre words to youreself! fant den! takker Endret 13. januar 2006 av << Alex >> Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 hva heter denne sangen her? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Leter etter en liten sang der refrenget er sånn "Hey babe hey babe hey babe hey" Ganske enkelt... Kommer bare ikke på hva den heter 5433902[/snapback] No Doubt - Hey Baby, tror jeg nok at det muligens etter all sannsynlighet at det ganske sikkert skal være. Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Leter etter en liten sang der refrenget er sånn "Hey babe hey babe hey babe hey" Ganske enkelt... Kommer bare ikke på hva den heter 5433902[/snapback] No Doubt - Hey Baby, tror jeg nok at det muligens etter all sannsynlighet at det ganske sikkert skal være. 5434682[/snapback] no doubt! 100% Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Noen som så på The Voice akkurat nå..? Madcon som har noe greier, men lurte på hvilken sang som gikk nå nettopp.. Damegruppe som sang, store deler var tatt opp på en lekeplass hvor de synger foran en del småbarn.. Et gjennomgående lydtema er ganske lett å kjenne igjen og er litt spesielt.. Endret 13. januar 2006 av Marvil Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Lurer på en skapunk sang, veldig kjent og mange skapunk band som har covret den, synger om rudy/rudi(er ikke sikker på skrivemåten idetheletatt) eller noe slikt, heter noe med rudy/rudi også. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Lurer på en skapunk sang, veldig kjent og mange skapunk band som har covret den, synger om rudy/rudi(er ikke sikker på skrivemåten idetheletatt) eller noe slikt, heter noe med rudy/rudi også. 5438243[/snapback] "Ruby, Don't Take Your Love To Town"? Lenke til kommentar
Jawohl Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 sangen som spilles i begynnelsen i american pie band camp Lenke til kommentar
e321 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) James - laid tror det er den Noen som vet hva den melodien på flåklypa gp. heter? den fløyte sangen Endret 14. januar 2006 av e321 Lenke til kommentar
johnj Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) James - laid tror det er den Noen som vet hva den melodien på flåklypa gp. heter? den fløyte sangen 5438952[/snapback] Munnspilltemaet du tenker på? "Reodors Munnspill-ballade" komponert av Bent Fabricius-Bjerre, spilt inn av blant andre Sigmund Groven og Tommy Reilly. EDIT: En radiovennlig poplåt fra en tre-fire år tilbake. Mener å huske at gruppa/artisten het "Crane" eller noe som ligner uttalemessig. Låta jeg søker har et refreng som går omtrent slik: I / wanna be / wanna be everything to you / wanna be / extraordinary Tror kanskje den kan hete noe sånt som "Extraordinary Me", men siden Google ikke finner noe relevant kan gruppen godt være norsk og ukjent. Kan noen hjelpe? Endret 14. januar 2006 av johnj Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Noen som har hørt en sang med en dame som synger "Icecube is crazy as fuck" Jeg tror det kan være teksten til Straight Outta Compton hun synger, men jeg vet ikke helt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 hva heter sangen til reklamen med den stoooore bilen. One two lalala, virker som det skal bygges opp til rock, men holder seg forholdsvis rolig. Er en renault eller citruen (tror jeg) reklame jeg akkurat så på TV 2. (23.09) Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hei! Synes å huske a denne har vært nevnt i tråden her før, men fant den ikke: I reklamen hvor det kjører en svær bil gjennom gaten( tenker da på gigantisk bil i forhold til alt annet) minnes at sangen gikk noe som: "if you want to buy me flowers, så go ahead now and if you.." 5428336[/snapback] Spin Doctors - Two Princes, sjekk forrige side... 5428354[/snapback] hva heter sangen til reklamen med den stoooore bilen. One two lalala, virker som det skal bygges opp til rock, men holder seg forholdsvis rolig. Er en renault eller citruen (tror jeg) reklame jeg akkurat så på TV 2. (23.09) 5439465[/snapback] Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 James - laid tror det er den Noen som vet hva den melodien på flåklypa gp. heter? den fløyte sangen 5438952[/snapback] Munnspilltemaet du tenker på? "Reodors Munnspill-ballade" komponert av Bent Fabricius-Bjerre, spilt inn av blant andre Sigmund Groven og Tommy Reilly. EDIT: En radiovennlig poplåt fra en tre-fire år tilbake. Mener å huske at gruppa/artisten het "Crane" eller noe som ligner uttalemessig. Låta jeg søker har et refreng som går omtrent slik: I / wanna be / wanna be everything to you / wanna be / extraordinary Tror kanskje den kan hete noe sånt som "Extraordinary Me", men siden Google ikke finner noe relevant kan gruppen godt være norsk og ukjent. Kan noen hjelpe? 5439055[/snapback] + Multicyde - Not for the Dough Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå