madgringo Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Da må du nesten sjekke ut de andre sangene på soundtracket. 01 Harry Gregson-Williams - the Blitz, 19 02:33 02 Harry Gregson-Williams - Evacuating Lo 03:39 03 Harry Gregson-Williams - the Wardrobe 02:55 04 Harry Gregson-Williams - Lucy Meets Mr 04:11 05 Harry Gregson-Williams - A Narnia Lull 01:13 06 Harry Gregson-Williams - the White Wit 05:31 07 Harry Gregson-Williams - form Western 03:34 08 Harry Gregson-Williams - Father Christ 03:20 09 Harry Gregson-Williams - to Aslan's Ca 03:12 10 Harry Gregson-Williams - Knighting Pet 03:49 11 Harry Gregson-Williams - the Stone Tab 08:07 12 Harry Gregson-Williams - the Battle 07:08 13 Harry Gregson-Williams - Only the Begi 05:32 14 Imogen Heap - Can't Take it in 04:43 15 Alanis Morissette - Wunderkind 05:20 16 Tim Finn - Winter Light 04:13 17 Lisbeth Scott - Where 01:55 5423994[/snapback] Skulle akkurat til å skrive at jeg hadde funnet den, etter ha lastet ned omtrent alle de sangene der:P Takk Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Lurer på en sang eller evt. film også hvis det finnes det... Er noen som spiller på noen rør, det vet jeg.. går avogtil i ett sinnsykt tempo med rimelig bra rytme til å være på plastikk rør ! MÅ høre det igjen, så hvis noen vet hva det kan være og evt. har en link så hadde det vært jysla flott om de kunne delt det med meg MedVenneligHilsen Espen 5423140[/snapback] Noe slikt: http://www.imdb.com/title/tt0165964/ evt. http://www.stomponline.com/ ? Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei. Lurer på hva sangen heter på MTV "Boiling Points" theme? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) fant ut selv Endret 12. januar 2006 av Luchy Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei! Synes å huske a denne har vært nevnt i tråden her før, men fant den ikke: I reklamen hvor det kjører en svær bil gjennom gaten( tenker da på gigantisk bil i forhold til alt annet) minnes at sangen gikk noe som: "if you want to buy me flowers, så go ahead now and if you.." Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei! Synes å huske a denne har vært nevnt i tråden her før, men fant den ikke: I reklamen hvor det kjører en svær bil gjennom gaten( tenker da på gigantisk bil i forhold til alt annet) minnes at sangen gikk noe som: "if you want to buy me flowers, så go ahead now and if you.." 5428336[/snapback] Spin Doctors - Two Princes, sjekk forrige side... Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 HAHA.. og jeg som sjekka 10 og 15 sider tilbake og sånn... er det virkelig så kort tiden jeg så tro.. nei,får håpe at det er en annen som har spurt for lenge siden.. ellers så er det litt flaut.. Lenke til kommentar
Vicce Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hva heter sangen som brukes i Star Tour reklamene? Har lett så lenge, men finner ikke ut hva sangen heter eller hvem som synger den Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hva heter sangen som brukes i Star Tour reklamene? Har lett så lenge, men finner ikke ut hva sangen heter eller hvem som synger den 5429173[/snapback] Husker ikke helt hvordan den var, men: seals & croft - summerbreeze ? Lenke til kommentar
Vicce Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hva heter sangen som brukes i Star Tour reklamene? Har lett så lenge, men finner ikke ut hva sangen heter eller hvem som synger den 5429173[/snapback] Husker ikke helt hvordan den var, men: seals & croft - summerbreeze ? 5429235[/snapback] Nei, det er ikke det Sangen begynner med "when you're in the world... if...(et eller annet) kick my shoes of" Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Nei, det er ikke det Sangen begynner med "when you're in the world... if...(et eller annet) kick my shoes of" Billy Paul - Your song ? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hva heter den sangen i reklamen for Leca-hus? murstein huset altså. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hva heter den sangen i reklamen for Leca-hus? murstein huset altså. 5429520[/snapback] Sam cooke - chain gang Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Fy fader så raskt svart! Takk! Lenke til kommentar
Vicce Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Nei, det er ikke det Sangen begynner med "when you're in the world... if...(et eller annet) kick my shoes of" Billy Paul - Your song ? 5429414[/snapback] Jaaaaa!! det var den!! Ååå... nå ble jeg glad! Tusen takk! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Fy fader så raskt svart! Takk! 5429531[/snapback] Jaaaaa!! det var den!! Ååå... nå ble jeg glad! Tusen takk! 5429578[/snapback] np Lenke til kommentar
czr Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei folks! Er det noen av derer som vet hva sangen til den nye VISA reklamen heter? Jeg mener å ha hørt den i andre reklamer også. Det er en slags elektronikasang med en fin damestemme som synger noe som "Let it be.. blablabla.. just for one day" osv. Har den på hjernen. Det er en veldig fin sang. Lenke til kommentar
Vicce Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det er en sang jeg hørte i en film for mange år siden som jeg ikke klarer å finne igjen. Jeg tror refrenget i sangen er "take this hart, and heal it, do it now baby...osv" Noen som vet hvilken sang jeg snakker om?? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det er en sang jeg hørte i en film for mange år siden som jeg ikke klarer å finne igjen. Jeg tror refrenget i sangen er "take this hart, and heal it, do it now baby...osv" Noen som vet hvilken sang jeg snakker om?? 5431437[/snapback] I look into the mirror and I see my one an' only enemy And he wont go away And every time it hurts so bad I wish you were here To share what we had The truth is hard what can I say It's getting harder every living day Take this heart and heal it Do it now Take this heart and heal it Do it now To many days on the road I guess I left you waiting cold Yeah it cuts like a knife Now I'm the one who bleeds inside and it's all up to you babe To make up your mind The truth is hard what can I say It's getting harder every living day Take this heart and heal it make it start make me feel it Do it now Take this heart and heal it can't you see how bad I need it Do it now Lenke til kommentar
Vicce Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det er en sang jeg hørte i en film for mange år siden som jeg ikke klarer å finne igjen. Jeg tror refrenget i sangen er "take this hart, and heal it, do it now baby...osv" Noen som vet hvilken sang jeg snakker om?? 5431437[/snapback] I look into the mirror and I see my one an' only enemy And he wont go away And every time it hurts so bad I wish you were here To share what we had The truth is hard what can I say It's getting harder every living day Take this heart and heal it Do it now Take this heart and heal it Do it now To many days on the road I guess I left you waiting cold Yeah it cuts like a knife Now I'm the one who bleeds inside and it's all up to you babe To make up your mind The truth is hard what can I say It's getting harder every living day Take this heart and heal it make it start make me feel it Do it now Take this heart and heal it can't you see how bad I need it Do it now 5431598[/snapback] Ja, den er det! Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå