NightWolfie Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Hei, er litt ny på dette. Kan noen fortelle meg hva den sangen på den volkswagen reklamen som går bla. på tv3 heter? Den med de to bilene som er en gammel volks, og en ny oppdatert volks. Vil gjerne ha den eksakte da jeg tror den fins i flere versjoner. Takker på forhånd Nightwolfie Endret 8. januar 2006 av NightWolfie Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hold musa over fiddy. ( 50 cent ) Hvilken låt er den fra? http://www.g-unitsoldier.com/main.html Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Kanskje litt feil sted å poste på men: Hvem har orginalen på "Video Killed The Radio Star"? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Kanskje litt feil sted å poste på men:Hvem har orginalen på "Video Killed The Radio Star"? 5404465[/snapback] The Buggles! Ganske lett å finne på Google egentlig. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Kanskje litt feil sted å poste på men:Hvem har orginalen på "Video Killed The Radio Star"? 5404465[/snapback] Er det ikke "Bugglers" EDIT: Litt sein ja... Endret 8. januar 2006 av svalbard Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Et minutt faktisk! Vel, jeg så The Fire sin signatur nå, oh teh irony! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeje. Men hvor lang er denne tråden, og hvor mange poster av den kunne egentlig ha vært ikkeno om alle hadde brukt google? Og ved nærmere ettertanke var vel signaturen laget for egen påmindelse Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 http://www.wimp.com/alizeeass/ hva heter den sangen? Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) http://www.wimp.com/alizeeass/ hva heter den sangen? 5405519[/snapback] Jeg likte den også! Hva heter sangen noen som vet det? finner ikke noe på "Alizee Ass" Fy fan kor mye bass i sangen! Kult å ha den på plata i bilen ^^ Endret 8. januar 2006 av << Alex >> Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei, er litt ny på dette. Kan noen fortelle meg hva den sangen på den volkswagen reklamen som går bla. på tv3 heter? Den med de to bilene som er en gammel volks, og en ny oppdatert volks. Vil gjerne ha den eksakte da jeg tror den fins i flere versjoner. Takker på forhånd Nightwolfie 5402792[/snapback] Vil gjerne ha svar på denne ! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Hei, er litt ny på dette. Kan noen fortelle meg hva den sangen på den volkswagen reklamen som går bla. på tv3 heter? Den med de to bilene som er en gammel volks, og en ny oppdatert volks. Vil gjerne ha den eksakte da jeg tror den fins i flere versjoner. Takker på forhånd Nightwolfie 5402792[/snapback] Vil gjerne ha svar på denne ! 5405818[/snapback] Se forrige side, og siden før der og siden før der og siden før der. En ett minutt lang remix laget spesielt for reklamefilmen, altså. EDIT: Men er det originalen du er ute etter, er dette John Paul Youngs "Love is in the air". Endret 8. januar 2006 av johnj Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Så en reklame på tven i dag om en "legendarisk soul artist", som reklamen sa i hvertfall.. Men nå husker jeg da ikke artist navnet lengre. Han var mørk og ung med et navn som begynnte på J tror jeg, James, Jim eller noe sånt. Og et etternavn som var omtrent slik: Cook. Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) nevermind... Endret 8. januar 2006 av Ferr Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Så en reklame på tven i dag om en "legendarisk soul artist", som reklamen sa i hvertfall.. Men nå husker jeg da ikke artist navnet lengre. 5406045[/snapback] Sam Cooke. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 På Legenden om Narnia, den nye, hva heter den sangen de spiller som de spiller når den fuglen (med løve kropp, ørne vinger og hale, griseører og nebb:P ) flyr over slagsmarken etter han har observert Heksas hær?? De spiller den også flere andre ganger i filmen men kommer ikke på noe eksakt tidspunkt i farten. Har søkt etter Narnia Theme og masse liknende men feil sang kommer Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hva heter artist og låt i en r'n'b-aktig sang som har tekst som "hey girl, I'm your fantasy" eller noe sånt. Det er en mann som synger litt lyst, høres ut som det er en afroamerikaner. Jeg tror låta er med i GTA: San Andreas, men har ikke funnet den etter omstendelig leiting... På forhånd takk. Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Vel, finn ut hvilken radiokanal låta går på... så laster du de ned en etter en alle sangene på radiokanalen... her er en liste over alle sangene som går på de forskjellig radiokanalene: GTA:SA soundtracks Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Noen som veit hvilken sang som spilles av i denne videoen her? Video Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Noen som veit hvilken sang som spilles av i denne videoen her? Video 5408221[/snapback] I just can't get my self together It's the love we make Every breath we take I'm a soul in motion And the show just might go on whatever It's the latest news We could never lose It's a celebration And we couldn't change our destination On this road of facination for love I just can't get my self together It's the love we make Every breath we take I'm a soul in motion And the show just might go on whatever It's the latest news We could never lose It's a celebration And we couldn't change our destination On this road of facination for love And we couldn't change our destination On this road of facination for love http://www.wimp.com/alizeeass/ hva heter den sangen? 5402282[/snapback] {clapping begins} [intro-Ying Yang Twins & Pitbull]{x4} Dum-dah-dah, dum-duh-duh dum-dah-dah, dum-duh-duh(brrrraaattt!) [Hook-Pitbull] shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) dale ahuevo dale ahuevo [Verse 1-Pitbull] up in the club fuck VIP P to da I...I to da T Ying to the Yang Up in this thang D to da Roc my Nigga Kaine up in the cut pouring it up rolling it up holding it up aint her ass swollen or what? yes sir yes sir oh we gonna take it back like thieves and foes nasty as i wanna be that makes me 2 live for your crew hoe get down get low im crossin these mammas like tic tac toe lets ride lets go get loose get crunk get drunk get blown thats right lets roll MIA ATL fo sho [Hook-Pitbull] shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) dale ahuevo dale ahuevo [bridge-Pitbull] that hoe's fine but but but but this hoe's a killa that hoe's fine but but but but this hoe's a killa that hoe's fine but but but but this hoe's a killa that hoe's fine but but but but this hoe's a killa [Verse 2- D-Roc] all the lil mamas all around the world shake that ass if u a nasty girl back that ass up says juvenile show a nigga some titties like girls gone wild take off your stripper clothes, i wanna see u in the nude you can keep on your high heel shoes so follow me down the yellow brick road where niggas go to see naked hoes shake that shit bitch have me off in the club with a hard ass dick then drop like this bitch if you wanna make the money shawty work that shit put a hump in your back and lift your rump do a 3 point stance with your physical ass you must be on that kanye work out plan like head, shoulders, knees, hoes [Hook-Pitbull] shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) dale ahuevo dale ahuevo [bridge-Pitbull] that hoe's fine but but but but this hoe's a killa that hoe's fine but but but but this hoe's a killa that hoe's fine but but but but this hoe's a killa that hoe's fine but but but but this hoe's a killa [Verse 3- Kaine] take em out in cruise take em out all dressed is the realest true niggas in the ATL yeah we break it down betta shake a booty hoe and them hoes and the girl with the real tight clothes one time for the gang with the ying yang twins we already know we off the reel dont tolerate that talkin bitch u can get the walkin Patron is what im gualkin the only way that we gone talk if your breath smells like mine girl dont give a fuck cause u fine i diss em fo i kiss em i pack em fo i stack em so while we in the club betta get these girls cause on the streets there aint no action, I-ee-YUP! [Hook-Pitbull] shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake shake shake just shake shake just shake shake just shake chica shake shake mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) mentirosa(mentirosa) dale ahuevo dale ahuevo [bridge-Pitbull] that hoe's is fine but but but but this hoe's a killa that hoe's is fine but but but but this hoe's a killa that hoe's is fine but but but but this hoe's a killa that hoe's is fine but but but but this hoe's a killa Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Hva heter den gamle hiten til Saft? EDit: Fant det ut! Saft - People In Motion Endret 9. januar 2006 av Joakim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå