Jernlov Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei, jeg hørte en sånn teknosang, den var slik: dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk bbzzbbzz dunk dunk dunk dunk dunk dunk <litt sang> dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk bbzzbbzz dunk dunk dunk dunk dunk dunk. Noen som hvilken det er?? 5391111[/snapback] Duo Pennotti - Addicted 2 Rave (Buzz Fuzz Mix) Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hei, jeg hørte en sånn teknosang, den var slik: dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk bbzzbbzz dunk dunk dunk dunk dunk dunk <litt sang> dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk bbzzbbzz dunk dunk dunk dunk dunk dunk. Noen som hvilken det er?? 5391111[/snapback] Er du seriøs nå? :!: Lenke til kommentar
bjs Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 "i cant stand to fly (?) im not that naive, im only a man...." alt eg husker igjen fra sangen.. brukt i en smallville episode vertfall :> Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Five For Fighting - Superman? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Five For Fighting - Superman? 5394327[/snapback] Stemmer det, det er vår hockeyelskende venn. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Prøver en gang til.. Sangen på the ultimate football video Noen som vet hva den heter? Har ikke direkte link, men www.snabbstart.com og under filmer tror jeg Setter pris på det hvis noen vet hva den heter Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 hva heter sangen som spilles i Prison Break episode 2? " this is war"? tror det var noe mer som var " you better watch your back sucka" men den er jeg litt usikker på? sikkert en sang jeg blander den med;) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Det er en sang laget spesielt for Prison Break, i likhet med de andre hiphop-sangene i serien. Ikke gitt ut, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei Jeg har sett reklamen på Tv2 om alle de gamle som pusser opp trehusa og det paret som har murhus. Den sangen som er der vil jeg gjerne ha navnet på Noen som kan hjelpe? MVh KimR 5396858[/snapback] Sam Cooke - Chain Gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg hørte en sang på radioen her en dag hvor de sang bl.a. dette: It's a green ash of 45..... ...and dancing and dancing and dancing... Sangen er ganske orginal, den begynner vel å bli litt gammel nå Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Jeg hørte en sang på radioen her en dag hvor de sang bl.a. dette: It's a green ash of 45..... ...and dancing and dancing and dancing... Sangen er ganske orginal, den begynner vel å bli litt gammel nå 5397630[/snapback] Kan det være Cornershop med "Brimful of asha"? "Brim Full Of Asha There’s Dancing Behind Movie Scenes behind The Movie Scenes, Sadi Rani she’s The One That Keeps The Dream Alive from The Morning Past The Evening to The End Of The Light brimful Of Asha On The 45 well, It’s A Brimful Of Asha On The 45 brimful Of Asha On The 45 well, It’s A Brimful Of Asha On The 45 and Dancing Behind Movie Scenes behind Those Movie Screens, Asha Bhosle she’s The One That Keeps The Dream Alive from The Morning Past The Evening to The End Of The Light brimful Of Asha On The 45 well, It’s A Brimful Of Asha On The 45 brimful Of Asha On The 45 well, It’s A Brimful Of Asha On The 45 and Singing Illuminate The Main Streets and The Cinema Aisles we Don't Care About No Government Warnings 'bout Their Promotion Of A Simple Life and The Dams They're Building brimful Of Asha On The 45 well, It’s A Brimful Of Asha On The 45 brimful Of Asha On The 45 well, It’s A Brimful Of Asha On The 45 everybody Needs A Bosom For A Pillow everybody Needs A Bosom everybody Needs A Bosom For A Pillow everybody Needs A Bosom everybody Needs A Bosom For A Pillow everybody Needs A Bosom mine's On The 45 mohamed Rufhi, 45, Lata Mangeshkar, 45 solid State Radio, 45, Fer-guh-son Mono, 45 bonn Publeek, 45 jacques Dutronc And The Bolan Boogie the Heavy Hitters And The Chichi Music all India Radio, 45, Two In Ones, 45 argo Records, 45, Trojan Records, 45 brimful Of Asha On The 45 well, It’s A Brimful Of Asha On The 45 brimful Of Asha On The 45 well, It’s A Brimful Of Asha On The 45 everybody Needs A Bosom For A Pillow everybody Needs A Bosom .... mine's On The 45 77,000-piece Orchestra Set everybody Needs A Bosom For A Pillow mine’s On The Rpm brimful Of Asha On The 45 well, It’s A Brimful Of Asha On The 45 .... everybody Needs A Bosom For A Pillow everybody Needs A Bosom .... mine's On The 45" Endret 7. januar 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Ny utfordring. Kanskje den mest ukjente sangen i Norge. En rolig vintersang. Kom blå, kom rød, og det hvite som snø Hvis noen klarer den, blir jeg overrasket. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hvem spiller her? http://www.dumpalink.com/media/1136022527/...eos_Compilation Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Noen som vet hvilken sang som spilles i klippet her? Scotty Endret 7. januar 2006 av .Scotty. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Vel, alle har vel sikkert sett det huset med lys og musikk nå som det snart er nyttår, men jeg stusset plutselig veldig på musikken lysene blinker til..(finnes her). Sangen virker så veldig kjent, men det var ikke som jeg først trodde, at det var en mikset versjon av den sangen The Night-Fox danser igjennom laserstrålene med på slutten av Oceans twelve. Noen andre som mener å ha hørt denne i en annen film el. 5353919[/snapback] Trans-Siberian Orchestra - Wizards in Winter 5353984[/snapback] Noen som vet hvilken sang som spilles i klippet her? Scotty 5400769[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Jeg hørte en sang på radioen her en dag hvor de sang bl.a. dette: It's a green ash of 45..... ...and dancing and dancing and dancing... Sangen er ganske orginal, den begynner vel å bli litt gammel nå 5397630[/snapback] Kan det være Cornershop med "Brimful of asha"? 5397652[/snapback] Stemmer det Takk! PS: Det var forresten Fatboy slim remixen jeg egentlig letet etter, syns den er litt bedre. Glemte å si at det var remixen jeg var ute etter.. Endret 7. januar 2006 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Så så vidt på idrettsgallaen på NRK i kveld. På starten var det et dansenummer. Mot slutten av det dansenummeret, da alle danserne danset sammen, spiltes det en slags storbandaktig låt. Ganske høyt tempo. Tror den er ganske kjent også, hørt den flere ganger før. Noen som vet hva navnet på den er? Lenke til kommentar
bjs Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Acolyt3: Musikken står vel i rulleteksten? Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 http://www.wimp.com/alizeeass/ hva heter den sangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå