Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) har en sang jeg lurer på hva heter... hørte den på radion for noen dager siden. i allefall sånn her går refrenget.... give us a chance, lets go out and dance. we could get into the groove, i could wacth you move. later you could sing to me, like a shinning star. Mer husker jeg ikke...ikke sikkert det er korrekt engang...har vært på hjern min i flere dager må bare vite hva den heter 5372516[/snapback] Ackent - Kylie 5372522[/snapback] Det er vel Akcent, ikke Ackent :] Endret 2. januar 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 har en sang jeg lurer på hva heter... hørte den på radion for noen dager siden. i allefall sånn her går refrenget.... give us a chance, lets go out and dance. we could get into the groove, i could wacth you move. later you could sing to me, like a shinning star. Mer husker jeg ikke...ikke sikkert det er korrekt engang...har vært på hjern min i flere dager må bare vite hva den heter 5372516[/snapback] Ackent - Kylie 5372522[/snapback] Er det ikke Akcent da? 5372648[/snapback] jo Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hva er orginalen til sangen Vazelina har laget "Duellen i L.A" ut fra?Den uoffesielle VM-sangen fra 94. 5368893[/snapback] Fant ut at det var "Ole Evenrud - This town aint big enough for the both of us". Men er det orginalen det a? Har lasta ned et par sanger med samme tittel av Justin Hawkins men det høres ut som noe helt annet. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Jeg er ute etter en sang som blir spilt i en episode som heter 'The Homer they fall' - Sesong 8, episode 3 ifra Simpsons. Her ligger et lydklipp fra sangen jeg er ute etter. Endret 2. januar 2006 av jh_ Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hallo, jeg leter etter en sang som har 'Its the same old song' eller no sånt i refrenget. Den ble brukt i en css film hvor vi ser 'bloopers'. Det er ikke den av The four tops eller hva de heter. Begynner å gå meg på nervene at jeg ikke finner den >-< Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hallo, jeg leter etter en sang som har 'Its the same old song' eller no sånt i refrenget. Den ble brukt i en css film hvor vi ser 'bloopers'. Det er ikke den av The four tops eller hva de heter. Begynner å gå meg på nervene at jeg ikke finner den >-< 5374411[/snapback] Pain - same old song Sev - same old song Morgan Heritage - same old song Aerosmith - same old song and dance The Supremes - It's the same old song Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 noen som veit hva alle sangene i ghostrider 4 goes undercover heter? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg spør en gang til etter denne: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=49972 Må da være noen som har hørt denne sangen før? Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 si i fra JKJK hvis du finner ut hva den heter hørtes fet ut Lenke til kommentar
Zindex Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Hva heter sangen Matisyahu synger som går/gikk på NRK2? Fant det: Live var visst annerledes enn den jeg hørte. Endret 3. januar 2006 av Zindex Lenke til kommentar
GaboonViper Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 hmm. Jeg lurer på hva sangen i den nye "Dead or alive 4" traileren heter. Link til nedlastning kan bli funnet HER. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Jeg spør en gang til etter denne: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=49972 Må da være noen som har hørt denne sangen før? 5375636[/snapback] Den har jeg hørt før. Er også rimelig sikker på at jeg har den. Men husker ikke ka den heter :/ Synd jeg ikke kan søke gjennom musikksamlinga etter lydfragmenter Endret 3. januar 2006 av AssKicR Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jaja, da var juleferien over. En sang som ble spilt i en donald film. En fugl som synger den når donald er på jungel tur. Går noe som slik: dattadattadattaDATTAdattadattadattaDATTA... Vertfall slike lav lav lav høy lav ... Ikke noe tekst trur.... Det ble sikkert den vansligete gåten her på forumet... Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jaja, da var juleferien over. En sang som ble spilt i en donald film. En fugl som synger den når donald er på jungel tur. Går noe som slik: dattadattadattaDATTAdattadattadattaDATTA... Vertfall slike lav lav lav høy lav ... Ikke noe tekst trur.... Det ble sikkert den vansligete gåten her på forumet... 5377366[/snapback] Den som alltid blir spilt om morgenen i militæret etc? Lenke til kommentar
GaboonViper Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Lurer også på den sangen jeg ser på reklame på tv av og til. Du ser en mann som går alene på en vei. du ser masse snø på begge sider av veien med sangen i bakgrunnen. teksten går noe lignende "Eg ser at du e trøtt.... men eg kan ikkje gå, alle skrittå for deg. Du må gå de sjøl, men eg vil gå de me deg." med akkustisk gitar i bakgrunnen. Sangeren synger på Stavanger dialekt som dere kansje forsto utifra teksten . Endret 3. januar 2006 av GaboonViper Lenke til kommentar
GaboonViper Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Bjørn Eidsvåg - Eg Ser 5377494[/snapback] Takk for hjelpen. Jeg syns den sangen er utrolig fin. Endret 3. januar 2006 av GaboonViper Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Jaja, da var juleferien over. En sang som ble spilt i en donald film. En fugl som synger den når donald er på jungel tur. Går noe som slik: dattadattadattaDATTAdattadattadattaDATTA... Vertfall slike lav lav lav høy lav ... Ikke noe tekst trur.... Det ble sikkert den vansligete gåten her på forumet... 5377366[/snapback] De lydene lages av denne her fuglen "The Aracuan Bird" Den er med i følgende kortepisoder av donald Clown of the Jungle Blame It On the Samba Bird Brained Donald Endret 3. januar 2006 av AssKicR Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Et off topic innlegg og et innlegg som svarer på det er til innformasjon fjernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå