Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hørte ei låt på NRK Mpetre i dag som jeg ikke har klart å finne ut hvem er. Jeg er så elendig på å huske navn på låter! Har sett over spillelistene uten at noen av artist- eller låtnavnene fikk noen bjeller til å ringe...

 

Det gjelder en remix av noe slag med en skikkelig fet 80-talls gitarsolo til å begynne med. À la AC/DC eller noe.

 

Det er først og fremst originallåta jeg er ute etter. Er det noen (primært noen som har hørt på NRK MPetre i det siste) som kan ha noen som helst anelse om hvilken låt dette er?

5338224[/snapback]

Erick Morillo & Harry Romero & Jose Nunez - Dancin' (Angello & Ingrosso's Metallica is dancing booty)

maaaybe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørte ei låt på NRK Mpetre i dag som jeg ikke har klart å finne ut hvem er. Jeg er så elendig på å huske navn på låter! Har sett over spillelistene uten at noen av artist- eller låtnavnene fikk noen bjeller til å ringe...

 

Det gjelder en remix av noe slag med en skikkelig fet 80-talls gitarsolo til å begynne med. À la AC/DC eller noe.

 

Det er først og fremst originallåta jeg er ute etter. Er det noen (primært noen som har hørt på NRK MPetre i det siste) som kan ha noen som helst anelse om hvilken låt dette er?

5338224[/snapback]

 

Hvis du husker klokkeslettet er det enkelt å finne. De legger ut hva de spilte med klokkeslett. Null prob.

Lenke til kommentar

Det er Silje Nergaard med "Borrowing Moons", fra albumet "Nightwatch" fra 1990 :)

 

-M

 

JEG GJENTAR:

 

Det er en låt som er på kundeservice til Nextgentel... Det er en kvinnelig artist som synger:

 

 

now that you have found her, put your arms around her,

 

we move from cold to colder, draw her near and hold her.

 

 

Vet noen av dere hvem dette er?

bra låt det.  :love:

 

(det er vel sikkert flere enn meg som har nextgentel.. )

 

PS: evt, noen som vet av en plass jeg kan søke på sang tekster. ?

4729354[/snapback]

Lenke til kommentar

Det er Silje Nergaard med sangen "Borrowing Moons", på 1990 albumet "Nightwatch" :>

 

-M

 

Har skrevet dette tidligere i tråden, men har enda ikke fått noe svar, så spør igjen :)

 

Hva heter den sangen som hele tiden er i kunde telefonen til NextGenTel? Går noe sånn:

"We move from cold to colder... take my hand" ett eller annet...

4646470[/snapback]

Lenke til kommentar
Hørte ei låt på NRK Mpetre i dag som jeg ikke har klart å finne ut hvem er. Jeg er så elendig på å huske navn på låter! Har sett over spillelistene uten at noen av artist- eller låtnavnene fikk noen bjeller til å ringe...

 

Det gjelder en remix av noe slag med en skikkelig fet 80-talls gitarsolo til å begynne med. À la AC/DC eller noe.

 

Det er først og fremst originallåta jeg er ute etter. Er det noen (primært noen som har hørt på NRK MPetre i det siste) som kan ha noen som helst anelse om hvilken låt dette er?

5338224[/snapback]

 

Hører ikke til vanlig på MPetre, men det står på i treningsstudioet jeg går i og den eneste remixen av noe slikt slag jeg har hørt var en fæl versjon av AC/DC - You Shook Me All Night Long

Lenke til kommentar
Hørte ei låt på NRK Mpetre i dag som jeg ikke har klart å finne ut hvem er. Jeg er så elendig på å huske navn på låter! Har sett over spillelistene uten at noen av artist- eller låtnavnene fikk noen bjeller til å ringe...

 

Det gjelder en remix av noe slag med en skikkelig fet 80-talls gitarsolo til å begynne med. À la AC/DC eller noe.

 

Det er først og fremst originallåta jeg er ute etter. Er det noen (primært noen som har hørt på NRK MPetre i det siste) som kan ha noen som helst anelse om hvilken låt dette er?

5338224[/snapback]

 

Hører ikke til vanlig på MPetre, men det står på i treningsstudioet jeg går i og den eneste remixen av noe slikt slag jeg har hørt var en fæl versjon av AC/DC - You Shook Me All Night Long

5338795[/snapback]

 

Var ikke den heller. Jeg får vel høre litt på MPetre i tilfelle den kommer igjen da. :p

Lenke til kommentar

Noen som vet navnet på den sanget som are og odin laga parodi til i siste sending (23. desember)

 

Parodien heiter "vår egen vei", men eg vil vite navnet på orginal låta.

 

Du kan høyre den på Nrk nett tv

 

Link til siste sendinga -> http://www7.nrk.no/nrkplayer/?klipp_id=134186

(Sangen starter etter 7 min)

 

Trenger den fort , skal redigere en film hehe :)

Endret av avalaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...