Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

 

Lurer på om noen vet navn/artist/hvilken film sangen er tatt fra i Diners Club - reklamen, med han fyren som sitter på kino og ser på film... antar at sangen er tatt fra filmen som han ser på, er noe folk på joggetur og noe duer og greier.

 

Lurer også på navnet på sangen i den nyeste Statoil-reklamen, ganske chill sang...

5277591[/snapback]

 

Statoilsangen er ihvertfall Frost - Klong

5280124[/snapback]

 

 

Noen som vet hva sangen i Statoil-reklamen heter? Har lett gjennom litt i denne tråden, men fant ingenting :)

5310133[/snapback]

5310328[/snapback]

 

Jeg burde nok ha forklart bedre. Jeg snakker om den nye reklamen, "julereklamen" til Statoil. Noen som vet?

5310890[/snapback]

 

Ingen? :)

Lenke til kommentar
Prøver på nytt:

 

 

Spurte her for litt siden om det var noen som visste hvilken sang som gikk på 'Pimp my ride' med episoden med en toyota-van

(tid hvor sangen befinner seg i serien: ca 12min)

 

Sikkert mange som ikke har denne episoden, så jeg tok opp med mobilen(har ikke mic til pc)

 

Filen har ganske lav lyd, men hvis du skrur opp lyden på hodesettet/høytalerne så skal du høre hva som spilles. Noen som vet hvilken sang dette er?

 

 

 

:)

5331276[/snapback]

 

Det er Daft Punk i hvert fall, kommer ikke på sangtittelen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Noen som kan hjelpe meg med denne?:

 

"Christmas time, oooh oooooh ooooh"

 

Den har gått i flere juler tidligere og er en ganske kjent sang. Jeg lurer på om det ikke kan være en innsammlingssang fra tidligere år til flomofre e.l. ?

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med denne?:

 

"Christmas time, oooh oooooh ooooh"

 

Den har gått i flere juler tidligere og er en ganske kjent sang. Jeg lurer på om det ikke kan være en innsammlingssang fra tidligere år til flomofre e.l. ?

5332023[/snapback]

 

 

Band Aid - Do they know it's christmas ?

 

Band Aid (med Bob geldof elns) spillte inn sangen for å få inn penger til sultrammede folk i Afrika elns.

(Hadde prosjekt om det på uskolen engang ;P)

Lenke til kommentar

Noen som vet hva sangen i den reklamen der en gutt er på klassefest ellernoe og manner seg opp for å spørre en gutt om å danse? Ser ut som han skal spørre jenta, men så spør han gutten. Er vel reklame for LLH ellernoe..

 

En dame synger "ill be dreaming for you". Fikk ikke med meg mer. Ja, jeg har søkt på google etter den før.

Lenke til kommentar

Hørte ei låt på NRK Mpetre i dag som jeg ikke har klart å finne ut hvem er. Jeg er så elendig på å huske navn på låter! Har sett over spillelistene uten at noen av artist- eller låtnavnene fikk noen bjeller til å ringe...

 

Det gjelder en remix av noe slag med en skikkelig fet 80-talls gitarsolo til å begynne med. À la AC/DC eller noe.

 

Det er først og fremst originallåta jeg er ute etter. Er det noen (primært noen som har hørt på NRK MPetre i det siste) som kan ha noen som helst anelse om hvilken låt dette er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...