audhage Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 "O Fortuna"from "Carmina Burana" by Carl Orff Performed by Eugen Jochum conducting the German Opera, Berlin Orchestra Courtesy of Deutsche Grammophon GmbH, Hamburg Under license from Universal Music Enterprises 5310459[/snapback] Takk Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hei Lurer på om noen vet navn/artist/hvilken film sangen er tatt fra i Diners Club - reklamen, med han fyren som sitter på kino og ser på film... antar at sangen er tatt fra filmen som han ser på, er noe folk på joggetur og noe duer og greier. Lurer også på navnet på sangen i den nyeste Statoil-reklamen, ganske chill sang... 5277591[/snapback] Statoilsangen er ihvertfall Frost - Klong 5280124[/snapback] Noen som vet hva sangen i Statoil-reklamen heter? Har lett gjennom litt i denne tråden, men fant ingenting 5310133[/snapback] 5310328[/snapback] Jeg burde nok ha forklart bedre. Jeg snakker om den nye reklamen, "julereklamen" til Statoil. Noen som vet? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 jeg så nettopp verdens klart beste flashvideo. den hadde også muligens verdens tøffeste sang, men jeg har ikke peiling på hva den heter. her er link til videoen. håper noen kan hjelpe meg ---Hit Me--- Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hei!Så på Spy Game her om dagen, og hørter en sang jeg har lyst på. Det er den hvor han "sjefen" kommer inn på kontoret til Nathan Muir og ber han finne frem info om Tom Bishop. Og når Gladys spør om han er litt paranoid siste dag på jobb. Lydklipp 5307340[/snapback] Hadde hele soundtracket før. Finner mye ved å søke etter audio med "Spygame" som søkeord.... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 hva heter sangen I starten av American Pie - Band camp? Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Noen som vet hvilken sang dette er (lagt ved lydklipp). Er begynnelsen av en sang. Jeg er ganske sikker på at det er en gammel Enslaved sang, men har ingen anelse om hva den heter... Håper noen vet. 5216296[/snapback] Ingen som kjenner igjen denne sangen? Tror muligens den er fra "Hordanes Land" albumet. hmm.zip Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hva heter den sangen som spilles i westernfilmer når det er duell? Den brukes ofte i reklamer osv. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Kan være theme fra "The good, the bad and the ugly" av Ennio Morricone Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hva heter sangen i en Nidar reklame ( tror det er Nidar) der de sier slik : Driving home for christmas, I can't wait to see those faces osv. Har søkt etter driving home for christmas men finner ingenting Lenke til kommentar
Martinsbl Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Noen som vet hva sangen i denne videoen heter? Gleder meg forøvrig til naboen min kommer så langt med juletrebelysninga... Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 hva heter sangen I starten av American Pie - Band camp? 5311033[/snapback] den aller første er "Andrew W.K. - She Is Beautiful" det er den som lixom er soundtracken i den filmen til broren til matt (steve). er den du mener? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hva heter sangen i en Nidar reklame ( tror det er Nidar) der de sier slik : Driving home for christmas, I can't wait to see those faces osv. Har søkt etter driving home for christmas men finner ingenting 5312003[/snapback] Chris Rea - Driving Home For Christmas. tok meg 2 sek GOOGLE er din venn hehe Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Vet ikke om det er spurt om før (gidder ikke å lese 212 sider, gidder ikke å søke heller ) Hva heter intro sangen til CSI New York? Gløm det! Fann den Den heter "The Who - Baba O'Riley" for den som lurer Endret 19. desember 2005 av Memphis88 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) hva heter sangen I starten av American Pie - Band camp? 5311033[/snapback] den aller første er "Andrew W.K. - She Is Beautiful" det er den som lixom er soundtracken i den filmen til broren til matt (steve). er den du mener? 5312138[/snapback] helt i starten av filmen når introen kommer å når du får se Stiffler og vennene hans sitte forann tv'n å ser på en av filmene til broren hans Edit: jada det var den rette. takk så mye Endret 19. desember 2005 av Luchy Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) jeg så nettopp verdens klart beste flashvideo. den hadde også muligens verdens tøffeste sang, men jeg har ikke peiling på hva den heter. her er link til videoen. håper noen kan hjelpe meg ---Hit Me--- 5310944[/snapback] Det er tre sanger i den flashvideoen Cossack Patrol av Ivan Rebroff Tanz Bruderchen av Hyperactive og Version av DMX Krew Noen som vet hva sangen i denne videoen heter? Gleder meg forøvrig til naboen min kommer så langt med juletrebelysninga... 5312099[/snapback] Trans Siberian Orchestra - Wizards in Winter Endret 20. desember 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
zacka Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Jeg har fått i oppdrag fra min gamle, finske kollega å finne navnet på en norsk sang. Han tror at gruppa heter Tusenfryd og at de synger på en eller annen vestlandsdialekt. (Fra Sogndal?). Sangen begynner visst noe slikt som dette "Du bryr deg ikkje mykje om meg". Det er en damestemme som synger. Vet ikke om det er helt korrekt, men det er alt jeg har. Noen som vet? Har prøvd å se på Norsktoppens hjemmesider. Tror de har spilt sangen på P2 eller P1. Edit: det var visst ikke en mann som synger, men en dame Endret 22. desember 2005 av zacka Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 I filmen Tommy's Inferno når han løper ute i regnet på tur til Maria's hus så spilles det en sang i filmen hva heter den? Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hva heter sangen i en Nidar reklame ( tror det er Nidar) der de sier slik : Driving home for christmas, I can't wait to see those faces osv. Har søkt etter driving home for christmas men finner ingenting 5312003[/snapback] Chris Rea - Driving Home For Christmas. tok meg 2 sek GOOGLE er din venn hehe 5312177[/snapback] Okei Okei:P Takker Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Dette er et skudd i mørket, men jeg håper noen forstår hva jeg mener og helst hvilken jeg mener... Har fått en sang på hodet, det er en Gospel/opera sang som jeg alltid forbinder med jula og noen som løper eller noe intenst skjer i en film. Det starter med en eller få som synger, men så joiner fler og fler etterhvert, og sangen blir bare mer og mer intens... Siden dette er opera/gospel, så skjønner jeg seff ikke bæret av hva de sier, ellers ville jeg googlet på noen av ordene de synger. Jeg kan heller ikke huske hvilken film jeg har hørt den i, ellers ville jeg bare googlet det og Håper noen kan hjelpe meg, mister søvn over det! Edit: fikk forslag om det var denne: http://www.bigad.com.au/ bra forsøk, men den jeg tenker på er litt raskere tempo Endret 20. desember 2005 av Ezo Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Spurte her for litt siden om det var noen som visste hvilken sang som gikk på 'Pimp my ride' med episoden med en toyota-van (tid hvor sangen befinner seg i serien: ca 12min) Sikkert mange som ikke har denne episoden, så jeg tok opp med mobilen(har ikke mic til pc) Filen har ganske lav lyd, men hvis du skrur opp lyden på hodesettet/høytalerne så skal du høre hva som spilles. Noen som vet hvilken sang dette er? Takk på forhånd! Endret 21. desember 2005 av .Scotty. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå