Søppelsveitt Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg har hørt en sang i flere dager på radioen som jeg ikke husker hva heter. Det er mulig det er en ny sang, men den minner mye om en eldre schlæger. Det er trance/ dance i beste "Daze"- stil. Her er noen kjente fraser fra sangen....som forøvrig finnes i en million andre sanger: "Hey now, come on and move your body.......come and join the party.........". Noen som vet hva denne heter? Lenke til kommentar
Vigdis Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 jaujau skrev: Vigdis skrev: Hei! Er det noen som vet hva sangen som spilles på GTA: Liberty City Stories (PSP)? Det er introen jeg snakker om... Takker for svar... 5294773[/snapback] Kanskje dette kan være til hjelp. 5295601[/snapback] Nope, det står ingenting her... Men jeg har hørt at det skal være en sang som heter The Dark March av Danger Mouse. Noen som vet hvor man kan få tak i denne?? Jeg har prøvd alt... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 En av de hundre millionene drittlåter som går omtrent sånn er vel "If you wanna party" av norske Spin-Up. Men denne begynner å bli noen år gammel, og det er vel ingen grunn til at den plutselig skulle få tung rotasjon på radio. Mannlig eller kvinnelig vokal? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 johnj skrev: En av de hundre millionene drittlåter som går omtrent sånn er vel "If you wanna party" av norske Spin-Up. Men denne begynner å bli noen år gammel, og det er vel ingen grunn til at den plutselig skulle få tung rotasjon på radio. Mannlig eller kvinnelig vokal? 5302150[/snapback] Det er en kvinnelig vokal Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Er en sang jeg lurer på hva heter, har 2 lydklipp av sangen. Sorry for dårlig kvalitet og lav lyd. Syntes det høres ut som incubus på førsten, og Soil på resten =P Noen som vet? =) Lydene ligger her Edit: Drowning pool - bodies heter sangen. Fant det nettopp ut =) Endret 17. desember 2005 av Toffenl Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg hørte en sang på kanal24 i går. Det jeg husker av teksten er dette: "Hey, my name is Hooker" Sangen tar liksom aldri helt av, den er rolig. Dame som synger den. Kanskje litt vanskelig denne, men håper noen som vet om den På forhånd, takk! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 milleniam skrev: "Hey, my name is Hooker"5304300[/snapback] Kan det være at du har hørt feil? Suzanne Vega - "Luka": Misheard Lyrics: My name is hooker Original Lyrics: My name is Luka Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 jaujau skrev: Jeg har hørt en sang i flere dager på radioen som jeg ikke husker hva heter. Det er mulig det er en ny sang, men den minner mye om en eldre schlæger. Det er trance/ dance i beste "Daze"- stil. Her er noen kjente fraser fra sangen....som forøvrig finnes i en million andre sanger: "Hey now, come on and move your body.......come and join the party.........". Noen som vet hva denne heter? 5302128[/snapback] Selvgjort er velgjort Starstylers ft. Michy - Keep on Moving Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Her er noe nytt(?) Hva heter PLATA? Så en reklame på TV3 eller noe sånt for 1-2 mnd siden. Det var en "samleplate" med mektig (film-aktig) musikk, type "Carl Orff - O Fortuna" og "Vangelis - Conquest". Denne skal kjøpes. Men hva heter den? Lenke til kommentar
uro Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hei, har nettopp sett filmen "Wes Craven's Cursed" og lurder derfor på om noen vet hvordan jeg finner navnene på alle sangene i filmen. Syntes det var noe bra der så vil gjerne få tak i dem. Derfor lurer jeg på hvor man finner navnene på alle sangene, og artistene som har laget dem da selvfølgelig. På forhånd takk Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 uro skrev: Hei, har nettopp sett filmen "Wes Craven's Cursed" og lurder derfor på om noen vet hvordan jeg finner navnene på alle sangene i filmen. Syntes det var noe bra der så vil gjerne få tak i dem. Derfor lurer jeg på hvor man finner navnene på alle sangene, og artistene som har laget dem da selvfølgelig. På forhånd takk 5305660[/snapback] Du kan prøve http://www.imdb.com/ Lenke til kommentar
sral123 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Kanskje litt feil å spørre om det her vet noen om noen bra trance,techno...osv forum? Dj Stepho? noen som vet noe om denne dj'n og låtene? vil gjerne ha fler,har bare en Endret 17. desember 2005 av sral123 Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Hei, jeg hørte en låt på radio oslo idag, en utrolig fet trance låt, hvor den manlige vokalen synger "life" mange ganger i teksten. fikk hjerne teppe på hva annet han sang å de nevnte gruppa etter låta. men jeg fikk bare med meg at det var noe med inter***. trodde han sa interface. men fant ikke låta noen steder:p har prøvd å lete etter den. men uten hell. noen som kan tenke seg til hva den heter?? Endret 17. desember 2005 av Azizel Lenke til kommentar
sral123 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 hmm, interactive kanskje? intermission er det også noe som heter tror jeg... Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) oddis89 skrev: jeg lurer egentlig ikke på en sang men en stemme. for de som har sett sister act 2 der synger de en "kor versjon" av "The Temptations - Ball Of Confusion" men hvem er det som synger sister mary robbert sin stemme TVILER sterk på at det er Wendy Makkena som synger der takk for alle som gidder å prøve seg 5261644[/snapback] quote seg selv er kjekt det. BTW kjekt om dere kunne hjelpe meg å finne hvem som har stemmen hennes (når de synger) i første sister act også. høres ikke ut som samme stemmene. Endret 18. desember 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 sral123 skrev: hmm, interactive kanskje? intermission er det også noe som heter tror jeg... 5306266[/snapback] tror ikke de er noen av de men takk får forslaget Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Hva heter sangen med en video hvo mange kvinner (pene seff) jobber med verktøy? En kjent sang fra dette år tror jeg Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 jaujau skrev: uro skrev: Hei, har nettopp sett filmen "Wes Craven's Cursed" og lurder derfor på om noen vet hvordan jeg finner navnene på alle sangene i filmen. Syntes det var noe bra der så vil gjerne få tak i dem. Derfor lurer jeg på hvor man finner navnene på alle sangene, og artistene som har laget dem da selvfølgelig. På forhånd takk 5305660[/snapback] Du kan prøve http://www.imdb.com/ 5305739[/snapback] Imdb er som alltid flotte greier, ja. Bare å trykke på soundtrack listing, så har du det. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Jeg_ruler skrev: Hva heter sangen med en video hvo mange kvinner (pene seff) jobber med verktøy? En kjent sang fra dette år tror jeg 5306576[/snapback] Benny Bannasi - Satisfaction? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå