Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt en sang i flere dager på radioen som jeg ikke husker hva heter. Det er mulig det er en ny sang, men den minner mye om en eldre schlæger. Det er trance/ dance i beste "Daze"- stil. Her er noen kjente fraser fra sangen....som forøvrig finnes i en million andre sanger: "Hey now, come on and move your body.......come and join the party.........". Noen som vet hva denne heter? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  jaujau skrev:
  Vigdis skrev:
Hei!

Er det noen som vet hva sangen som spilles på GTA: Liberty City Stories (PSP)? Det er introen jeg snakker om...

Takker for svar... :D

5294773[/snapback]

Kanskje dette kan være til hjelp.

5295601[/snapback]

Nope, det står ingenting her... Men jeg har hørt at det skal være en sang som heter

The Dark March av Danger Mouse. Noen som vet hvor man kan få tak i denne??

Jeg har prøvd alt...

Lenke til kommentar

En av de hundre millionene drittlåter som går omtrent sånn er vel "If you wanna party" av norske Spin-Up. Men denne begynner å bli noen år gammel, og det er vel ingen grunn til at den plutselig skulle få tung rotasjon på radio.

Mannlig eller kvinnelig vokal?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg hørte en sang på kanal24 i går. Det jeg husker av teksten er dette:

"Hey, my name is Hooker"

Sangen tar liksom aldri helt av, den er rolig. Dame som synger den.

Kanskje litt vanskelig denne, men håper noen som vet om den :)

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
  jaujau skrev:
Jeg har hørt en sang i flere dager på radioen som jeg ikke husker hva heter. Det er mulig det er en ny sang, men den minner mye om en eldre schlæger. Det er trance/ dance i beste "Daze"- stil. Her er noen kjente fraser fra sangen....som forøvrig finnes i en million andre sanger: "Hey now, come on and move your body.......come and join the party.........". Noen som vet hva denne heter? :)

5302128[/snapback]

Selvgjort er velgjort :D

Starstylers ft. Michy - Keep on Moving :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei, har nettopp sett filmen "Wes Craven's Cursed" og lurder derfor på om noen vet hvordan jeg finner navnene på alle sangene i filmen. Syntes det var noe bra der så vil gjerne få tak i dem. Derfor lurer jeg på hvor man finner navnene på alle sangene, og artistene som har laget dem da selvfølgelig.

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
  uro skrev:
Hei, har nettopp sett filmen "Wes Craven's Cursed" og lurder derfor på om noen vet hvordan jeg finner navnene på alle sangene i filmen. Syntes det var noe bra der så vil gjerne få tak i dem. Derfor lurer jeg på hvor man finner navnene på alle sangene, og artistene som har laget dem da selvfølgelig.

5305660[/snapback]

Du kan prøve http://www.imdb.com/

Lenke til kommentar

Hei, jeg hørte en låt på radio oslo idag, en utrolig fet trance låt, hvor den manlige vokalen synger "life" mange ganger i teksten. fikk hjerne teppe på hva annet han sang :blush: å de nevnte gruppa etter låta. men jeg fikk bare med meg at det var noe med inter***. trodde han sa interface. men fant ikke låta noen steder:p har prøvd å lete etter den. men uten hell. noen som kan tenke seg til hva den heter??

Endret av Azizel
Lenke til kommentar
  oddis89 skrev:
jeg lurer egentlig ikke på en sang men en stemme.

for de som har sett sister act 2 der synger de en "kor versjon" av "The Temptations - Ball Of Confusion" men hvem er det som synger sister mary robbert sin stemme TVILER sterk på at det er Wendy Makkena som synger der

takk for alle som gidder å prøve seg :p

5261644[/snapback]

quote seg selv er kjekt det. BTW kjekt om dere kunne hjelpe meg å finne hvem som har stemmen hennes (når de synger) i første sister act også. høres ikke ut som samme stemmene. :p

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
  jaujau skrev:
  uro skrev:

5305660[/snapback]

Du kan prøve http://www.imdb.com/

5305739[/snapback]

Imdb er som alltid flotte greier, ja. Bare å trykke på soundtrack listing, så har du det.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...