Samurai99 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hva heter sangen som spilles i Team Antonsen da han kisen der skal spille Nederlandsk musikk? Håper på raskt svar... 5269974[/snapback] Team Antonsen - Den Haag 1972 Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Var akkurat på treningsenteret og hørte en sang som går en del på radio osv, men som jeg ikke vet navnet på. Det eneste jeg husker er dette - "Close to me(eee).... Follow me..." Håper på svar her. 5270091[/snapback] 2 Pac Ft. Elton John - Ghetto Gospel ? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hva heter sangen som spilles i Team Antonsen da han kisen der skal spille Nederlandsk musikk? Håper på raskt svar... 5269974[/snapback] Selve sangen er komikeren Sonnevelds versjon av en kjent, hollandsk barnesang som heter "Schipper mag ik overvaren", men monologen først er en sketsj av samme komiker. Originalklippet kan du laste ned og lytte til her, mer informasjon om selve teksten og sketsjen finner du her. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hørte en sang på radioen idag, går slik: "Love lift me up where we belong, where the eagles fly, on the mountain high" Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Hørte en sang på radioen idag, går slik: "Love lift me up where we belong, where the eagles fly, on the mountain high" 5273848[/snapback] "Up where we belong" med Joe Cocker og Jennifer Warnes Who knows what tomorrow brings In a world, few hearts survive All I know, is the way I feel When it’s real, I keep my pray alive The road is long There are mountains in our way But we climb steps every day Love lift us up where we belong Where the eagles cry, on a mountain high Love lift us up where we belong Far from the world we know Up where the clear winds blow Some hang on to "used-to-be" Live their lives locking behind All we have is here and now All our lives, out there to find The road is long There are mountains in our way But we climb steps every day Love lift us up where we belong Where the eagles cry, on a mountain high Love lift us up where we belong Far from the world we know Up where the clear winds blow Time goes by No time to cry Life’s you and I, alive, baby Love lift us up where we belong Where the eagles cry, on a mountain high Love lift us up where we belong Far from the world we know Up where the clear winds blow Love lift us up where we belong Where the eagles cry, on a mountain high Love lift us up where we belong Far from the world we know Up where the clear winds blow Endret 9. desember 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Kid Interiør sangen => "(...)love is all around(...)" .. Noen som vet hva denne sangen heter? Endret 9. desember 2005 av Straydog Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hørt en sang her en dag... refrenget var noe slikt 'Digger, digger, digger'....Var også noe om 'pappa kjører bmw', 'mamma kjører mæshe(mercedes)' Noen som vet? 5269233[/snapback] Tar jeg ikke feil er det to sanger du snakker om. Den siste, om det er to, heter "Pappa driter penger" av Trang Fødsel. Trang fødsel har også en sang med "Digger, digger, digger". Er ikke sikker på om det er samme sangen. Kan hende. Google! Lurer selv på om noen kan navnet på den låta Madonna har sampla fra på den nye skiva si. Tror det er en ABBA-sang. Den spilles overalt nå, og også på en NRK-reklame for ski eller noe. GÅr sånn opp og ned... DruuIIIII druuuUUUU... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Hørt en sang her en dag... refrenget var noe slikt 'Digger, digger, digger'....Var også noe om 'pappa kjører bmw', 'mamma kjører mæshe(mercedes)' Noen som vet? 5269233[/snapback] Tar jeg ikke feil er det to sanger du snakker om. Den siste, om det er to, heter "Pappa driter penger" av Trang Fødsel. Trang fødsel har også en sang med "Digger, digger, digger". Er ikke sikker på om det er samme sangen. Kan hende. Google! Lurer selv på om noen kan navnet på den låta Madonna har sampla fra på den nye skiva si. Tror det er en ABBA-sang. Den spilles overalt nå, og også på en NRK-reklame for ski eller noe. GÅr sånn opp og ned... DruuIIIII druuuUUUU... 5274111[/snapback] Du tar feil. Det er bare én sang, denne heter "Kursiv". Sangen du tenker på er ABBAs "Gimme! Gimme! Gimme! (A man after midnight)". Endret 9. desember 2005 av johnj Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Nå spør jeg igjen... Hva heter theme sangen til slankekrigen? Kan noen være veldig snill og svare meg? Dette er 4-5 siden jeg spør... Tusen takk Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Nå spør jeg igjen... Hva heter theme sangen til slankekrigen? Kan noen være veldig snill og svare meg? Dette er 4-5 siden jeg spør... Tusen takk 5274896[/snapback] Ikke alltid så lett når ingen (?) vet... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Kanskje noen her vet bedre enn oss, eller i det minste har sett på programmet? Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 video noen som vet navnet på sangen som han nynner på ca halvparten uti videoen han nynner noe "i`d rather". Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 video noen som vet navnet på sangen som han nynner på ca halvparten uti videoen han nynner noe "i`d rather". 5275090[/snapback] Hørtes veldig ut som Daft Punks "Around the world"? Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) noen som vet navnet på sangen som han nynner på ca halvparten uti videoen han nynner noe "i`d rather". 5275090[/snapback] Hørtes veldig ut som Daft Punks "Around the world"? 5275120[/snapback] jepp det var det. tusen takk Endret 9. desember 2005 av LIRS Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 american pie 2 når de kjører ut til stranda..hva heter den? tror d er blink 182 eller noe sånt 5271055[/snapback] bump litt her Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 american pie 2 når de kjører ut til stranda..hva heter den? tror d er blink 182 eller noe sånt 5271055[/snapback] bump litt her 5275304[/snapback] Du har selvfølgelig sjekket soundtracket? http://imdb.com/title/tt0252866/soundtrack Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 american pie 2 når de kjører ut til stranda..hva heter den? tror d er blink 182 eller noe sånt 5271055[/snapback] bump litt her 5275304[/snapback] Du har selvfølgelig sjekket soundtracket? http://imdb.com/title/tt0252866/soundtrack 5275350[/snapback] hvordan gjør jeg d? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 hvordan gjør jeg d? 5275466[/snapback] Du klikker på linken, eliminerer vekk låter det IKKE kan være og undersøker resten. Siden den er Blink 182-ish holder jeg selv en knapp på American Hi-Fi-låta. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 hvordan gjør jeg d? 5275466[/snapback] Du klikker på linken, eliminerer vekk låter det IKKE kan være og undersøker resten. Siden den er Blink 182-ish holder jeg selv en knapp på American Hi-Fi-låta. 5275502[/snapback] oki takk.... trodde du mente at jeg skulle ha gjort noe før e spurte her Lenke til kommentar
sral123 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) hallo lurte på en sang som blir spilt ganske mye nå for tiden: husker bare en linje og går sånn her: in the backseat of my car. så starter refrenget tror jeg.. Endret 10. desember 2005 av sral123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå