euroshopper Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Sliter med å finne en sang jeg ikke husker hva heter. Minner meg litt om FatBoy Slim/ChemicalBrothers, men jeg er ganske sikker på at det er Gorillaz siden jeg godt husker musikkvideoen og den var tegna. Men under videoen var det en feit dude som synger noe i repeat. Vet ikke hva, men enten har han briller, eller hodetelefoner på hodet. Noen som har en minste pekepinn? 5261379[/snapback] Gorillaz - dare ? Konge låt btw Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Så på CSI i går på tvnorge 2140, og de spilte en sang jeg må ha. Husker ikke så mye av den (selvfølgelig). Den var rolig og det var en dame som sang. Noe alà: tell my why we got tonight. Er ikke hundre prosent på at det var det men.. Var iallefall "tell me why". Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Så på CSI i går på tvnorge 2140, og de spilte en sang jeg må ha. Husker ikke så mye av den (selvfølgelig). Den var rolig og det var en dame som sang. Noe alà: tell my why we got tonight.Er ikke hundre prosent på at det var det men.. Var iallefall "tell me why". 5264473[/snapback] Cinephile - What Becomes Of Us? Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Superforum!! Endret 7. desember 2005 av Ferr Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Noen som vet hva orginalen til (Pink) - Trouble heter? 5261321[/snapback] Ifølge Allmusic.com så er det Tim Armstrong og Pink som har skrevet låten. Mulig jeg er på bærtur, men ville nesten trodd at det var Pink som hadde originalen da? 5261494[/snapback] Det er godt mulig at det er Pink som har orginalen, men har hørt den samme sangen sunget av en mann på radioen de siste dagene? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Så på CSI i går på tvnorge 2140, og de spilte en sang jeg må ha. Husker ikke så mye av den (selvfølgelig). Den var rolig og det var en dame som sang. Noe alà: tell my why we got tonight.Er ikke hundre prosent på at det var det men.. Var iallefall "tell me why". 5264473[/snapback] Cinephile - What Becomes Of Us? 5264619[/snapback] Thank you! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hva heter sangen som spilles i slutten av denne filmen (direkte link). Filmen er ikke stor. På forhånd, takk Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hei, jeg lurer på hva sangen som spilles på repeat i bakgrunnen på denne siden heter: http://www.telejunkievideos.com/beta/page4.htm På forhånd takk. Jo, også er det en annen sang jeg aldri har fått svaret på. Sangen er danceaktig med ei dame som synger I'm not in love, trallalal et eller annet, im not in love... Og det er IKKE Olive - Not in love. Den er mye mer "happy" enn den. Takk Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Hei, jeg lurer på hva sangen som spilles på repeat i bakgrunnen på denne siden heter: http://www.telejunkievideos.com/beta/page4.htm På forhånd takk. Jo, også er det en annen sang jeg aldri har fått svaret på. Sangen er danceaktig med ei dame som synger I'm not in love, trallalal et eller annet, im not in love... Og det er IKKE Olive - Not in love. Den er mye mer "happy" enn den. Takk 5267294[/snapback] Den første er I wanna see the rainbow high in the sky I wanna see you and me on a bird flying away Then I hope to see your smile every night and day (2x) I wanna see the rainbow high in the sky I wanna see you and me on a bird flying away Then I hope to see your smile every night and day (2x) I wanna see the rainbow high in the sky I wanna see you and me on a bird flying away Then I hope to see your smile every night and day (2x) Rainbow high in the sky You and me on a bird flying away Hope to see your smile every night and day I wanna make love to you Need you too, tomorrow I wanna feel the sunshine and the rain We can reach out for the sky No more pain and no more sorrow For you I am the one that I could never be I wanna see the rainbow high in the sky I wanna see you and me on a bird flying away I wanna see the rainbow high in the sky I wanna see you and me on a bird flying away Og kanskje den andre er en av disse 10 CC - I'm Not in Love Talking Heads - I’m Not in Love BBMAK - I'm Not in Love Enrique Iglesias - I'm Not in Love <- Tviler sterkt på at det er denne Endret 8. desember 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hva heter sangen som spilles i slutten av denne filmen (direkte link). Filmen er ikke stor. På forhånd, takk 5267286[/snapback] Det er et heller middelmådig forsøk på Dean Martin - That's Amore Lenke til kommentar
anonlundi Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hørte ein sang her om dagen... Ein sånn nordlands rap grier... Refrenget gjekk sånn: "Dugg på rutan, Ligg på gutan, Bugg på sætan å Sæd på putan" Nogen som vett ka sangen eller artisten hette...? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Fremmed Rase - Råne PS: Google er din venn Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hørt en sang her en dag... refrenget var noe slikt 'Digger, digger, digger'.... Var også noe om 'pappa kjører bmw', 'mamma kjører mæshe(mercedes)' Noen som vet? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hørt en sang her en dag... refrenget var noe slikt 'Digger, digger, digger'....Var også noe om 'pappa kjører bmw', 'mamma kjører mæshe(mercedes)' Noen som vet? 5269233[/snapback] Trang Fødsel - "Kursiv" Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Ingen som tilfeldigvis aner hvilken sang som brukes i reklamesnutten for Frustrerte Fruer, som sendes på TV2 nu om dagen?"...you're just a boy toy baby" osv. eller noe liknende. Høres ut som om det er Maria Mena som synger, men det er vel lite trolig? Noen som har peil? 5262506[/snapback] Det er Maria Mena med "Boytoy baby" 5262584[/snapback] Åh hehe Tusen takk 5263226[/snapback] Åhh, den har jeg lett etter lenge...! Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hva heter den "sangen" som spilles når tuftegutta kommer inn på banen i siste episode? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hva heter sangen som spilles i Team Antonsen da han kisen der skal spille Nederlandsk musikk? Håper på raskt svar... Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Var akkurat på treningsenteret og hørte en sang som går en del på radio osv, men som jeg ikke vet navnet på. Det eneste jeg husker er dette - "Close to me(eee).... Follow me..." Håper på svar her. Endret 8. desember 2005 av White Fox Lenke til kommentar
qingan Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Her er 3 klipp av funky sanger som jeg har veldig lyst å finne ut navnene på: Sang 1 Sang 2 Sang 3 Klippene er tatt fra forskjellige breakdance-videoer, og siden kun korte breaks blir spilt er det derfor vanskelig å vite hvilke sanger det er snakk om, men håper noen gjenkjenner dem Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 american pie 2 når de kjører ut til stranda..hva heter den? tror d er blink 182 eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå