Kris89 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Musikk i en plasticmc.com film Har et problem med å finne ut hvilken sang det er i Denne filmen. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Den Irske (?) sangen i den nye NesCafe Gull reklamen.... med han karen i blå dressjakke som har store tenner og noe som viker som en naturlig permanent Endret 23. september 2004 av bugbear Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Musikk i en plasticmc.com film Har et problem med å finne ut hvilken sang det er i Denne filmen. Noen som vet hva den heter? Høres ut som Crazytown. Hm... 1 Lenke til kommentar
kz Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 lurer på kven som har låta som blir spilt på Gilde reklamen der en fyr sit på bussen til Oslo men som blir med tilbake der han kom fra.... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 En teit sang fra SSX3, hvor en dame (tror jeg), synger "Do your thang", noen ide? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 En teit sang fra SSX3, hvor en dame (tror jeg), synger "Do your thang", noen ide? Kan det være denne sangen? Artist: Basement Jaxx Lyrics Song: Do Your Thing Lyrics I don't need no tv, I don't need no news All I need is a bumpin beat to bump away my blues I don't give a damn what the people say I'm gonna do it, gonna do it my way Gonna let it all out an do my thing Boom boom boom an a bang bang bang Oooh-do your thing Do your thing, make my body sing Do your thing, your thing, my thing, oh oh oh oh Say shut your mouth you're in a fatal tiz Free the mayhem in your mind, release the need inside of you You're gonna suffer Do your thing, do you Boom boom boom an a Oooh-Do your thing Do your thing, make Do your thing, your Give me ying-yang Do your thing, make Do do do Et raskt søk på google er alt... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Musikk i en plasticmc.com film Har et problem med å finne ut hvilken sang det er i Denne filmen. Noen som vet hva den heter? Linkin park - hit the floor Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Noen som vet hva den sangen i Samsung-reklamen heter? Eneste jeg husker fra teksten er "Do you wanna dance with me?" Beaten er også litt "Benassi-aktig". Anyone? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Noen som vet hva den sangen i Samsung-reklamen heter? Eneste jeg husker fra teksten er "Do you wanna dance with me?" Beaten er også litt "Benassi-aktig". Anyone? Sjekk linken min på side 1 Edit: Fant den ikke der...da har jeg bare google å anbefale Endret 27. september 2004 av Wipeout Lenke til kommentar
spiritus Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 hva heter den sangen på den sjokolade-reklamen? troika ellerno... den hvor hun damen strør potetgull på gulvet for å få guttene til å føle seg hjemme, for deretter å rulle rundt i senga med sjokoladen? synes den sangen er gøyGØY, noen som hvem hva den heter? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 En musikkvideo med en gruppe som heter Aphex Twin (tror jeg), og en låt som heter On the Beach (tror jeg) gikk på MTV for noen år siden. Noen som vet om jeg er i nærheten? Husker låten var veldig fet, men siden har jeg ikke hørt den. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hjelp, sangen i Mitsubishi colt reklamen ? noen som vet? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 En musikkvideo med en gruppe som heter Aphex Twin (tror jeg), og en låt som heter On the Beach (tror jeg) gikk på MTV for noen år siden. Noen som vet om jeg er i nærheten? Husker låten var veldig fet, men siden har jeg ikke hørt den. Aphex Twin har aldri hatt noen låt som het On The Beach så vidt jeg vet. Husker du noe av temaet for musikkvideoen? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hjelp, sangen i Mitsubishi colt reklamen ?noen som vet? Planet Funk - The Switch Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 On The Beach var en sommerhit for Chris Rea svjv. Aphex Twin har en låt som heter Windowlicker, hvor videoen foregår delvis på stranden. Ellers har få Aphex Twin-videoer gått på MTV svjv, Come To Daddy var vel forbudt i England. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 det ultimate spørsmålet som garantert ingen klarer å svare på: Under en Top Gear episode, der de waster en toyota hilux fra en bygning som de sprenger i lufta... den "cowboyaktige" musikken der skulle jeg saftig likt å visst hva heter!!! Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Planet Funk - The Switch genialt , takk Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Denne har irritert med leeenge. Er trance/kommers trance: Last ned et lite klipp her!. Stor takk til den som hjelper meg! EDIT: funnet det ut, det er Sylver - Turn the tide Endret 1. oktober 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Er det noen som kan fortelle meg hva "champagnekvartetten" egentlig heter og hvilken komponist som har laget den? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har noen Trance låter jeg lurer på hva navnet er. Ble tatt opp med en N-Gage, mens jeg hørte litt på låtene. Fra Radio Kanalen MP3.Slenger med noen lydklipp også. Håper noen kan hjelpe meg. Spilles av i WinAmp. 1 og 2 (Begge er fra samme låt) Can`t Keep Me Silence.... Ukjent låt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå