johnj Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Er det ikke Gun som har originalen til "Word Up" ? 5218241[/snapback] Er nok ikke det Years before Mel B or C messed it up Scottish one hit wonder 'Gun' did a brilliant cover version of this classic by Cameo. Kopiert og limt inn fra http://www.cluas.com/music/ten/covers.htm For å komme tilbake på sporet; ingen som vet noe om samplingen fra "No nose job" (Digital Underground) og "Wild wild west" (Will Smith)? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Er ute etter themet i Requiem for a Dream. Er sånn orkester liknende sak.Har hørt det før ein anna plass og. 5216054[/snapback] Dette er rett og slett gjetting på høyt nivå, men jeg mener å huske at den heter Moonlight Sonata av vår kjære Ludvig von. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) lurer på desse 2 sangene den som han setter på i bilen og denne 5217797[/snapback] Den andre er "Trans-Siberian Orchestra- Wizards In Winter" - track 3 på albumet "The Lost Christmas Eve". Endret 28. november 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Er ute etter themet i Requiem for a Dream. Er sånn orkester liknende sak.Har hørt det før ein anna plass og. 5216054[/snapback] Dette er rett og slett gjetting på høyt nivå, men jeg mener å huske at den heter Moonlight Sonata av vår kjære Ludvig von. 5218580[/snapback] Fann det ut. Er Clint Mansell med Kronos Quartet. Mykje strykeinstrumenter og sånt, ganske fint. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hva heter sangen til den "Akutten"-reklamen som går på TV nå? Den er teh fin.. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 hva heter sangen som er i begynnelsen av 2 fast 2 fourius 5215608[/snapback] Du kan ta en titt her. Man kan høre samples også, så hvis den finnes der, så finner du det nok fort ut. 5216038[/snapback] nej den er ikke der, sangen starter med en gang film starter. Det er ikke noe synging bare beats vis dere skjønner Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hva heter sangen til den "Akutten"-reklamen som går på TV nå? Den er teh fin.. 5220579[/snapback] Dersom vi har sett den samme: "The Boxer" (Simon & Garfunkel) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hørte en sang på radio i helgen som handlet om forsvaret. Den har Karius&Baktus-melodien og går noe ala dette: Alt som er så trist og grått Det har fors'en samlet opp Den ene's død, den andres brød Slik var var det første ordre lød ... Noen som vet hvilken sang jeg sikter til? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Hørte en sang på radio i helgen som handlet om forsvaret. Den har Karius&Baktus-melodien Snu - Millitær karius i bakrus Finnes på CDen Nordmenn er Gale Noelunde tekst.. (Fritt skrevet ned etter hørselen ) 1-2-3-4 1-2-3-4 1-2-3-4 1-2-3-4 1-2-3-4 1-2-3-4 1-2-3-4 Motbakke 1-2-3-4 1-2-3-4 1-2-3-4 1-2-3-4 1-2-3-4 1-2-3-4 1-2-3-4 Høyre avdeling Alt som er så trist og grått Det har fors'en samlet opp All fornuft blir brått spist fort Viktig tid blir somlet bort Åh karius der er jo en pike Legg an Hun har med seg en mann jo skyt ham høyre avdeling Alle mann skal kalles ut Petter, Pål og Finn og Knut Den ene's død, den andres brød Slik var var det første ordre lød Rød front, avdeling, klipp håret, lissen ligger feil, hasj, april 1-2-3-4 idag skal vi svømme i gjørma gutter skal vi svømme i gjørma idag sersjant ja vi skal svømme i gjørma da kan jeg endelig få tatt svømmeknappen, endelig all kjekke norske soldater ned i gjørma nå 3-4 1-2-3-4 Hopp og sprett i gjørma tøy ned på knærne masse gøy Barske nordmenn åpner ild men hva er vi har fors'en til masjering 1-2-3-4 hold rekka kaaaara 1-2-3-4 høyre avdeling Fin apell kan tolkes hvit men ordet er ei alltid fritt først når fors'en sier fra kan du si hva fors'en sa. Endret 28. november 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Er på jakt etter en sang av typen rap/hiphop som jeg hørte i fjor eller noen år tilbake siden. Husker spesielt (faktisk bare denne) en strofe: "Run DMC told me how to Walk This Way" Tror i alle fall den går slik, denne forekommer sent ute i sangen, og jeg tror det er Kanye West som synger den, eller er med på den, men jeg har ikke funnet noe når jeg har søkt etter den strofen på google. Noen som vet hvilken sang jeg tenker på? edit: Fant det ut Dilated Peoples feat. Kanye West - This Way Endret 29. november 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Noen som vet hva sang som blir spilt på siden til The Company Clan? Det er en klan i America's Army..... Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Noen som vet hva sang som blir spilt på siden til The Company Clan?Det er en klan i America's Army..... 5227110[/snapback] Jeg gjetter Britney Spears - Baby one more time. Det er forsovidt like god gjetting som de fleste kan komme med siden du ikke har gitt oss link til denne siden du sier sangen er på Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Noen som vet hva sang som blir spilt på siden til The Company Clan?Det er en klan i America's Army..... 5227110[/snapback] Jeg gjetter Britney Spears - Baby one more time. Det er forsovidt like god gjetting som de fleste kan komme med siden du ikke har gitt oss link til denne siden du sier sangen er på 5228301[/snapback] Problemet er at jeg ikke finner siden. Jeg har leita.... Hvis dere spiller AA så kan dere gå inn på The Company clan sine servere og se Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hørte en sang på radioen i dag, husker bare dette: "shamone, shamone where is youre love, i cant give you my love, i cant give you my love"...Hørte den på kanal24 i dag tidlig hvis det hjelper noe. Alt jeg husker, dette var refrenget. Er ikke så veledig ny tror jeg. Er ikke sikkert jeg skrev alt rett heller. Håper det er noen som har peiling Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Hørte en sang på radioen i dag, husker bare dette: "shamone, shamone where is youre love, i cant give you my love, i cant give you my love"...Hørte den på kanal24 i dag tidlig hvis det hjelper noe. Alt jeg husker, dette var refrenget. Er ikke så veledig ny tror jeg. Er ikke sikkert jeg skrev alt rett heller. Håper det er noen som har peiling 5228555[/snapback] Scissor Sister "Laura"? Edit: Mener selvfølgelig Scissor Sisters... Endret 29. november 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Ja, var den jeg tenkte på. Takk! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Bare hyggelig, jeg hadde den sangen på hjernen en god stund... Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg søker etter sangen som er i Sony sin reklame for den nye bravia lcd tv'ene? rolig gitarspill a la kings of convinience... (leif) EDIT: fant det :=) 5197276[/snapback] Vel og bra at du fant det ut, men det hadde kanskje vært på sin plass å informere oss andre som ikke har funnet det ut? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 José Gonzáles - [Veneer #04] Heartbeats [2:40] Er besvart hundretusenvis av ganger før. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Hei, jeg lurer på hva dette bandet heter, det har 2 eller 3 ord hvor det siste er Boys (ikke Backstreet Boys eller The Beach Boys), de har et slags robotaktig utseende/synging, de har lagd en remix av U2 - Where The Streets Have No Name, noen som vet hva det bandet heter`? takk EDIT! spurte mamma og hun sa det var Pet Shop Boys, og det var det jeg ville ha tak i , takk mamma Endret 30. november 2005 av Impetus90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå