Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

det er en sang i american pie 1 hvor han duden skal strippe for nadia på rommet sitt når det hele blir streamet på internett så resten av skolen får se!

sangen som spilles mens han stripper heter anomaly - calling your name!

det jeg lurer på er at jeg er sikker på jeg har hørt en slik en trance sang som er veldig lik den som spilles i filmen.

men som er mye bedre...

noen som veit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva heter den sangen som alltid er med som innslag i serien "Erlend og Stein-Jo" som går på NRK2.

Et eller annet med "been there done that".

5214588[/snapback]

Den heter nettopp det, artisten heter "Audun". Er du heldig finner du den kanskje i nett-TV på nrk.no/slaparing. ;)

Lenke til kommentar

Den reklamen der man ser oppover en gate og tusenvis av baller i alle farger kommer sprettende nedover gata...(tv3) den sangen som er der skulle jeg gjerne hatt tak i!! høres ut som det er jose gonzales, men veit ikke hva sangen heter.. har lasta ned en del og hørt igjennom, men til ingen nytte.. please help me=)=)

Lenke til kommentar
Har hørt på en sang nå.. Rap-sang

synger om "underdog on top" og masse mer, men det er alt jeg kan huske.. Videre så tror jeg G-unit er med..

Noen som kan ha no peiling?

5217331[/snapback]

50 Cent + The Game - "Hate it or love it"

ZaiCoN: Den første er "Word Up" av Cameo. Forøvrig covret av Korn for sånn cirka ett år siden.

Lenke til kommentar
Har hørt på en sang nå.. Rap-sang

synger om "underdog on top" og masse mer, men det er alt jeg kan huske.. Videre så tror jeg G-unit er med..

Noen som kan ha no peiling?

5217331[/snapback]

50 Cent + The Game - "Hate it or love it"

ZaiCoN: Den første er "Word Up" av Cameo. Forøvrig covret av Korn for sånn cirka ett år siden.

5217905[/snapback]

Er det ikke Gun som har originalen til "Word Up" ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...