sirkillalot Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 det er en sang i american pie 1 hvor han duden skal strippe for nadia på rommet sitt når det hele blir streamet på internett så resten av skolen får se! sangen som spilles mens han stripper heter anomaly - calling your name! det jeg lurer på er at jeg er sikker på jeg har hørt en slik en trance sang som er veldig lik den som spilles i filmen. men som er mye bedre... noen som veit? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 PÅ svensk TV surrer og går det en reklame for digital TV. Det spilles en fin sang der, piano og bass. Høres litt ut som Bo Caspers Orkester, men jeg er ikke helt sikker. Noen som har sett reklamen og vet hvilken sang jeg snakker om? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hva heter den sangen som alltid er med som innslag i serien "Erlend og Stein-Jo" som går på NRK2. Et eller annet med "been there done that". Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hva heter den sangen som alltid er med som innslag i serien "Erlend og Stein-Jo" som går på NRK2. Et eller annet med "been there done that". 5214588[/snapback] Den heter nettopp det, artisten heter "Audun". Er du heldig finner du den kanskje i nett-TV på nrk.no/slaparing. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Den sangen som blir syngt i mr and mrs smith når de har kverka heile huset og han vasker eple... en som snger lay lady lay....men det er ikke bob dylans versjon... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Den sangen som blir syngt i mr and mrs smith når de har kverka heile huset og han vasker eple... en som snger lay lady lay....men det er ikke bob dylans versjon... 5215442[/snapback] Magnet, mon tro? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 hva heter sangen som er i begynnelsen av 2 fast 2 fourius Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 hva heter sangen som er i begynnelsen av 2 fast 2 fourius 5215608[/snapback] Ludacris - Act a fool? Vet ikke helt, husker ikke helt hvilke sanger som var der og hvem som var først, men mener at denne sangen er i filmen. Lenke til kommentar
asd666 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Den reklamen der man ser oppover en gate og tusenvis av baller i alle farger kommer sprettende nedover gata...(tv3) den sangen som er der skulle jeg gjerne hatt tak i!! høres ut som det er jose gonzales, men veit ikke hva sangen heter.. har lasta ned en del og hørt igjennom, men til ingen nytte.. please help me=)=) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 asd666: Har ikke sett denne reklamen enda, men kan kanskje hjelpe litt hvis jeg får vite hva det er reklame for. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) hva heter sangen som er i begynnelsen av 2 fast 2 fourius 5215608[/snapback] Du kan ta en titt her. Man kan høre samples også, så hvis den finnes der, så finner du det nok fort ut. Endret 27. november 2005 av Agressive Lenke til kommentar
asd666 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 tror det er reklame for flat-tv Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Er ute etter themet i Requiem for a Dream. Er sånn orkester liknende sak. Har hørt det før ein anna plass og. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 tror det er reklame for flat-tv 5216039[/snapback] Det spørsmålet har blitt besvart noen ganger før her på tråden Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Noen som vet hva den sigøyneraktige Tom Waits sangen som Kaizers bruker som intro på konsertene heter? Stor takk om noen vet. Edit: Løst, ganske logisk Russian Dance Endret 27. november 2005 av dassen Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Noen som vet hvilken sang dette er (lagt ved lydklipp). Er begynnelsen av en sang. Jeg er ganske sikker på at det er en gammel Enslaved sang, men har ingen anelse om hva den heter... Håper noen vet. hmm.zip Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Har hørt på en sang nå.. Rap-sang synger om "underdog on top" og masse mer, men det er alt jeg kan huske.. Videre så tror jeg G-unit er med.. Noen som kan ha no peiling? Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 lurer på desse 2 sangene den som han setter på i bilen og denne Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Har hørt på en sang nå.. Rap-sang synger om "underdog on top" og masse mer, men det er alt jeg kan huske.. Videre så tror jeg G-unit er med.. Noen som kan ha no peiling? 5217331[/snapback] 50 Cent + The Game - "Hate it or love it" ZaiCoN: Den første er "Word Up" av Cameo. Forøvrig covret av Korn for sånn cirka ett år siden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Har hørt på en sang nå.. Rap-sang synger om "underdog on top" og masse mer, men det er alt jeg kan huske.. Videre så tror jeg G-unit er med.. Noen som kan ha no peiling? 5217331[/snapback] 50 Cent + The Game - "Hate it or love it" ZaiCoN: Den første er "Word Up" av Cameo. Forøvrig covret av Korn for sånn cirka ett år siden. 5217905[/snapback] Er det ikke Gun som har originalen til "Word Up" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå