Skogli Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 *snip* Så nettopp den aktuelle Brelett-reklamen på TV3, og holder alle muligheter åpne for at det er The Shadows. Men "Apache" er det ikke. Skal rote litt blant aktuelle kandidater og komme tilbake når jeg vet noe mer. 5197380[/snapback] Tusen takk Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 hmm, blir utrolig vanskelig for dere å skjønne hvem sang dette er men prøver:P lettest for dere som ser på fotball, næremere bestemt Champions League. den spilles omtrent alltid i pausen.(hørte den nettopp i rbk-kampen mot olympiakos, men spillerne gjorde seg klar for avspark til 2.omgang ) teksten er så enkel som naa naa naa naa naa-na na na na na na, na na naa na...osv. (også går det saktere mot slutten hvis jeg ikke tar feil) høres ut som det er et publikum som synger, altså ikke noe solo eller duett eller no, det er mange folk. publikum står alltid å hopper til denne sangen, ganske morro! hvis noen veit hvem sang det er så hadde det vært supert, men ikke så rart hvis dere ikke skjønner Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 *snip* Så nettopp den aktuelle Brelett-reklamen på TV3, og holder alle muligheter åpne for at det er The Shadows. Men "Apache" er det ikke. Skal rote litt blant aktuelle kandidater og komme tilbake når jeg vet noe mer. 5197380[/snapback] har ikke sett reklamen, men det er den mest cowboy aktige The Shadows sangen jeg vet om. Så jeg spyttet ut. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 hmm, blir utrolig vanskelig for dere å skjønne hvem sang dette er men prøver:P lettest for dere som ser på fotball, næremere bestemt Champions League. den spilles omtrent alltid i pausen.(hørte den nettopp i rbk-kampen mot olympiakos, men spillerne gjorde seg klar for avspark til 2.omgang ) teksten er så enkel som naa naa naa naa naa-na na na na na na, na na naa na...osv. (også går det saktere mot slutten hvis jeg ikke tar feil) høres ut som det er et publikum som synger, altså ikke noe solo eller duett eller no, det er mange folk. publikum står alltid å hopper til denne sangen, ganske morro! hvis noen veit hvem sang det er så hadde det vært supert, men ikke så rart hvis dere ikke skjønner 5198049[/snapback] Mulig jeg er ordentlig på bærtur nå, men kan være "games people play" hvis den er litt reggae aktig... Vil ikke nevne noen spesifikk artist, da det er mange versjoner av den. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 finner ikke en sang fra slayer...den heter noe med dream tror jeg..?noen som veit hvem jeg mener ?5197432[/snapback] Tror ikke Slayer har en sang som heter noe med dream, kanskje du mener "Silent Scream" fra "South of Heaven"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg hørte en sang på radioen i dag som jeg tror de sa heter : Super Family - Texas Dancing, men jeg fannt ingen sanger som het dette.. Kan jeg ha skrevet noe feil eller heter den noe lignende? Husker svært lite fra sangen bortsett fra at det er en pop sang (laget for 1-2 mnd siden kanskje) og at det er en mann som synger, gjør om stemmen til en ganske lys til tider. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 50 cent- Piggy Bank? (Teksten går "clickety click, clickety clack, the money goes into my piggy bank) Missy Elliott - Click Clack? 5193510[/snapback] Nei, ikke noe Piggybank her. Det er ikke en av de mest kjente låtene. Jeg har hørt det meste av fifty og g unit, men klarer ikke finne igjen låta. Det kan godt hende at den lå på en random mixtape. Da er det ikke så lett å fine den Lenke til kommentar
johnj Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Jeg hørte en sang på radioen i dag som jeg tror de sa heter : Super Family - Texas Dancing, men jeg fannt ingen sanger som het dette.. Kan jeg ha skrevet noe feil eller heter den noe lignende? Husker svært lite fra sangen bortsett fra at det er en pop sang (laget for 1-2 mnd siden kanskje) og at det er en mann som synger, gjør om stemmen til en ganske lys til tider. 5198412[/snapback] TAXI Dancing EDIT: Og Superfamily i ett ord. Endret 23. november 2005 av johnj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Takk! . Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) johnj er tøff for ikke å si røff proppfull av kunnskap forum uten han = stort tap hva han ikke vet er ikke verdt å vite på søking er han het av ferdigheter har han ikke lite tekster og melodier er hans hovedfelt flere er det som sier johnj er vår helt han finner hva det skal være sanger både kjente og sære det finnes ingen tvil johnj er musikkhabil! Følte bare for å skrive en liten hyllest til johnj som øser om seg av sin hjelpsomhet. (Noe sier meg at jeg egentlig burde sove. Det er nok fornuften ...) Endret 23. november 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 hmm, blir utrolig vanskelig for dere å skjønne hvem sang dette er men prøver:P lettest for dere som ser på fotball, næremere bestemt Champions League. den spilles omtrent alltid i pausen.(hørte den nettopp i rbk-kampen mot olympiakos, men spillerne gjorde seg klar for avspark til 2.omgang ) teksten er så enkel som naa naa naa naa naa-na na na na na na, na na naa na...osv. (også går det saktere mot slutten hvis jeg ikke tar feil) høres ut som det er et publikum som synger, altså ikke noe solo eller duett eller no, det er mange folk. publikum står alltid å hopper til denne sangen, ganske morro! hvis noen veit hvem sang det er så hadde det vært supert, men ikke så rart hvis dere ikke skjønner 5198049[/snapback] Hermes House Band - I will survive (Party mix) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hva heter sangen i den nye lotto-reklamen? Den med gamlehjemmet. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hva heter sangen i den nye lotto-reklamen? Den med gamlehjemmet. 5201485[/snapback] Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere over the rainbow Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 johnj er tøfffor ikke å si røff proppfull av kunnskap forum uten han = stort tap hva han ikke vet er ikke verdt å vite på søking er han het av ferdigheter har han ikke lite tekster og melodier er hans hovedfelt flere er det som sier johnj er vår helt han finner hva det skal være sanger både kjente og sære det finnes ingen tvil johnj er musikkhabil! Følte bare for å skrive en liten hyllest til johnj som øser om seg av sin hjelpsomhet. (Noe sier meg at jeg egentlig burde sove. Det er nok fornuften ...) 5198907[/snapback] Off Topic: Hadde jeg kunnet dikte så skulle jeg gjerne skrevet noe lignende til han. Hmm.. Kanskje vi skulle lage en innsamlingsbøsse for han..? *putte 1 penge i pr sang* Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg lurer på hva den halvveis sensuelle sangen i Byggmakkern-reklamene heter. Noen som vet? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hva heter sangen de spiller i Chappells Show hele tida? De spillte den nå nettopp i "2 minute special"... Ganske RNB aktig, og går opp og opp igjen hele tida Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Samurai99: thanks a lot! var den ! Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Antar at det ikke er biltt spurt om før, og just for the record; jeg spør for en venninne Noen som vet hva sangen på slutten av "Bare skyene beveger stjernene" heter? Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 hvem synger "pulesangen" ?? er en sån trance sang.. sinsykt digg Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 hvem synger "pulesangen" ??er en sån trance sang.. sinsykt digg 5203091[/snapback] Beattraxx - pulesangen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå