Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, blir utrolig vanskelig for dere å skjønne hvem sang dette er men prøver:P

lettest for dere som ser på fotball, næremere bestemt Champions League. den spilles omtrent alltid i pausen.(hørte den nettopp i rbk-kampen mot olympiakos, men spillerne gjorde seg klar for avspark til 2.omgang :p )

teksten er så enkel som naa naa naa naa naa-na na na na na na, na na naa na...osv. (også går det saktere mot slutten hvis jeg ikke tar feil) høres ut som det er et publikum som synger, altså ikke noe solo eller duett eller no, det er mange folk.

publikum står alltid å hopper til denne sangen, ganske morro!

hvis noen veit hvem sang det er så hadde det vært supert, men ikke så rart hvis dere ikke skjønner :whistle:

Lenke til kommentar
*snip*

Så nettopp den aktuelle Brelett-reklamen på TV3, og holder alle muligheter åpne for at det er The Shadows. Men "Apache" er det ikke. :)

Skal rote litt blant aktuelle kandidater og komme tilbake når jeg vet noe mer. :)

5197380[/snapback]

har ikke sett reklamen, men det er den mest cowboy aktige The Shadows sangen jeg vet om. Så jeg spyttet ut.

Lenke til kommentar

lettest for dere som ser på fotball, næremere bestemt Champions League. den spilles omtrent alltid i pausen.(hørte den nettopp i rbk-kampen mot olympiakos, men spillerne gjorde seg klar for avspark til 2.omgang :p )

teksten er så enkel som naa naa naa naa naa-na na na na na na, na na naa na...osv. (også går det saktere mot slutten hvis jeg ikke tar feil) høres ut som det er et publikum som synger, altså ikke noe solo eller duett eller no, det er mange folk.

hvis noen veit hvem sang det er så hadde det vært supert, men ikke så rart hvis dere ikke skjønner  :whistle:

5198049[/snapback]

Mulig jeg er ordentlig på bærtur nå, men kan være "games people play" hvis den er litt reggae aktig...

Vil ikke nevne noen spesifikk artist, da det er mange versjoner av den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg hørte en sang på radioen i dag som jeg tror de sa heter : Super Family - Texas Dancing, men jeg fannt ingen sanger som het dette.. Kan jeg ha skrevet noe feil eller heter den noe lignende? Husker svært lite fra sangen bortsett fra at det er en pop sang (laget for 1-2 mnd siden kanskje) og at det er en mann som synger, gjør om stemmen til en ganske lys til tider.

Lenke til kommentar
50 cent- Piggy Bank? (Teksten går "clickety click, clickety clack, the money goes into my piggy bank)

Missy Elliott - Click Clack?

5193510[/snapback]

Nei, ikke noe Piggybank her. Det er ikke en av de mest kjente låtene. Jeg har hørt det meste av fifty og g unit, men klarer ikke finne igjen låta. Det kan godt hende at den lå på en random mixtape. Da er det ikke så lett å fine den :p

Lenke til kommentar
Jeg hørte en sang på radioen i dag som jeg tror de sa heter : Super Family - Texas Dancing, men jeg fannt ingen sanger som het dette.. Kan jeg ha skrevet noe feil eller heter den noe lignende? Husker svært lite fra sangen bortsett fra at det er en pop sang (laget for 1-2 mnd siden kanskje) og at det er en mann som synger, gjør om stemmen til en ganske lys til tider.

5198412[/snapback]

TAXI Dancing ;)

EDIT: Og Superfamily i ett ord.

Endret av johnj
Lenke til kommentar

johnj er tøff

for ikke å si røff

proppfull av kunnskap

forum uten han = stort tap

hva han ikke vet

er ikke verdt å vite

på søking er han het

av ferdigheter har han ikke lite

tekster og melodier

er hans hovedfelt

flere er det som sier

johnj er vår helt

han finner hva det skal være

sanger både kjente og sære

det finnes ingen tvil

johnj er musikkhabil!

Følte bare for å skrive en liten hyllest til johnj som øser om seg av sin hjelpsomhet. :wee:

(Noe sier meg at jeg egentlig burde sove. Det er nok fornuften ...)

Endret av nr.4
Lenke til kommentar

hvis noen veit hvem sang det er så hadde det vært supert, men ikke så rart hvis dere ikke skjønner  :whistle:

5198049[/snapback]

Hermes House Band - I will survive (Party mix) :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
johnj er tøff

for ikke å si røff

proppfull av kunnskap

forum uten han = stort tap

hva han ikke vet

er ikke verdt å vite

på søking er han het

av ferdigheter har han ikke lite

tekster og melodier

er hans hovedfelt

flere er det som sier

johnj er vår helt

han finner hva det skal være

sanger både kjente og sære

det finnes ingen tvil

johnj er musikkhabil!

Følte bare for å skrive en liten hyllest til johnj som øser om seg av sin hjelpsomhet. :wee:

(Noe sier meg at jeg egentlig burde sove. Det er nok fornuften ...)

5198907[/snapback]

Off Topic:

:p

Hadde jeg kunnet dikte så skulle jeg gjerne skrevet noe lignende til han. Hmm.. Kanskje vi skulle lage en innsamlingsbøsse for han..? *putte 1 penge i pr sang*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...