Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På ungdomskolen hadde vi foredrag i musikk, og det var et par i klassen min som hadde om De Fire Årstider, i techno versjon. Noen som vet hvor jeg kan finne de sangene? Hva heter de? Husker av singlene de hadde med seg var rød og grønne..

5190863[/snapback]

Tja. Orginalen er jo Vivaldi og tror at alle vet hva årstidene heter. Forstålig fargevalg p CDen da de sikkert representerte årstidene som var på dem.

Techno remix av klassisk = :no::no:

Endret av AssKicR
Lenke til kommentar

Lurer på...jeg hadde en samlecd-boks med bl.a. teknoutgaver av Vivaldis fire årstider. Boksen var forma som en pizzaeske, platene hadde singelcover og motivet var grønt/rødt.

Cd-boksen het "Quattro Stagioni" eller noe i den duren. Dette er vel...hmm...7-10 år sida. Husker ikke helt.

Endret av jlarsen83
Lenke til kommentar
Ja, vet jo det er Vivaldi ;) Men tenkte på den techno-versjonen. Techno/dance whatever. Det var faktisk ganske kult. Er mange år siden jeg gikk i 8kl, og jeg leter etter de enda. ;)

5191134[/snapback]

Kontakt de da vel?

De fra klassen? De husker ikke meg og jeg orker ikke prate med dem. ;)

5191961[/snapback]

Da har du ikke lyst på sangene nok til å fortjene å få de (:p)

Lenke til kommentar
Er en veldig rolig og digg låt i en TV-reklame som går for tiden, om en eller annen HD-klar TV. I refrenget synges det "to lean on" flere ganger. Rolig låt med akustisk gitar. Noen som har peiling?

5187031[/snapback]

*Spørsmålet var svart på*

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
På ungdomskolen hadde vi foredrag i musikk, og det var et par i klassen min som hadde om De Fire Årstider, i techno versjon. Noen som vet hvor jeg kan finne de sangene? Hva heter de? Husker av singlene de hadde med seg var rød og grønne..

5190863[/snapback]

Ja, vet jo det er Vivaldi ;) Men tenkte på den techno-versjonen. Techno/dance whatever. Det var faktisk ganske kult. Er mange år siden jeg gikk i 8kl, og jeg leter etter de enda. ;)

5191134[/snapback]

5191134[/snapback]

Kontakt de da vel?

De fra klassen? De husker ikke meg og jeg orker ikke prate med dem. ;)

5191961[/snapback]

hehe, gjett hvem som også hadde den sangen på prosjekt i musikk i 8, 9 eller 10. klasse da... alle lo, bortsett fra læreren som mente sangen var stygg i forhold til orginalt :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

2 sanger jeg hørte på radioen i dag som jeg ikke vet hva heter. Skriver det jeg husker av innhold av sangene her (2 sanger):

1. .. I'm a perfect man .. found a reason to start on new ... found a reason ...

2. Oh lord slips my hand inside . I don't care if you dont want me. Im youres, im youres right now..

(denne sangen er det 2 norske artister som synger tror jeg, en mann og en kvinne.)

Lenke til kommentar
Oh lord slips my hand inside . I don't care if you dont want me. Im youres, im youres right now..

5193672[/snapback]

Ane Brun + Madrugada - "Lift Me" :)

EDIT: Og eneren kan kanskje være "The Reason" med Hoobastank, men ta dette med en halvstor spade salt.

Endret av johnj
Lenke til kommentar
2 sanger jeg hørte på radioen i dag som jeg ikke vet hva heter. Skriver det jeg husker av innhold av sangene her (2 sanger):

1. .. I'm a perfect man .. found a reason to start on new ... found a reason ...

5193672[/snapback]

Jeg mener også med stor sikkerhet at det er Hoobastank med "The reason"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...