euroshopper Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 diversity Nope! men takk skal du ha! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Noen som vet hva sangen i strippescenen med Paris Hilton og han svarte i filmen House Of Wax ? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Spør igjen: Sangen i Bremyk reklamen.... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 diversityNope! men takk skal du ha! 5187998[/snapback] hehe.. ok.. fikk se det klippet på sesjon. Lenke til kommentar
Mental_84 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hardhouse lignende sang, bad boys 2! spilles i 1 nattklubb scenen, noen som vet hvem sang jeg tenker på ? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 På ungdomskolen hadde vi foredrag i musikk, og det var et par i klassen min som hadde om De Fire Årstider, i techno versjon. Noen som vet hvor jeg kan finne de sangene? Hva heter de? Husker av singlene de hadde med seg var rød og grønne.. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) På ungdomskolen hadde vi foredrag i musikk, og det var et par i klassen min som hadde om De Fire Årstider, i techno versjon. Noen som vet hvor jeg kan finne de sangene? Hva heter de? Husker av singlene de hadde med seg var rød og grønne.. 5190863[/snapback] Tja. Orginalen er jo Vivaldi og tror at alle vet hva årstidene heter. Forstålig fargevalg p CDen da de sikkert representerte årstidene som var på dem. Techno remix av klassisk = Endret 22. november 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ja, vet jo det er Vivaldi Men tenkte på den techno-versjonen. Techno/dance whatever. Det var faktisk ganske kult. Er mange år siden jeg gikk i 8kl, og jeg leter etter de enda. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ja, vet jo det er Vivaldi Men tenkte på den techno-versjonen. Techno/dance whatever. Det var faktisk ganske kult. Er mange år siden jeg gikk i 8kl, og jeg leter etter de enda. 5191134[/snapback] Kontakt de da vel? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Lurer på...jeg hadde en samlecd-boks med bl.a. teknoutgaver av Vivaldis fire årstider. Boksen var forma som en pizzaeske, platene hadde singelcover og motivet var grønt/rødt. Cd-boksen het "Quattro Stagioni" eller noe i den duren. Dette er vel...hmm...7-10 år sida. Husker ikke helt. Endret 22. november 2005 av jlarsen83 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ja, vet jo det er Vivaldi Men tenkte på den techno-versjonen. Techno/dance whatever. Det var faktisk ganske kult. Er mange år siden jeg gikk i 8kl, og jeg leter etter de enda. 5191134[/snapback] Kontakt de da vel? De fra klassen? De husker ikke meg og jeg orker ikke prate med dem. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ja, vet jo det er Vivaldi Men tenkte på den techno-versjonen. Techno/dance whatever. Det var faktisk ganske kult. Er mange år siden jeg gikk i 8kl, og jeg leter etter de enda. 5191134[/snapback] Kontakt de da vel? De fra klassen? De husker ikke meg og jeg orker ikke prate med dem. 5191961[/snapback] Da har du ikke lyst på sangene nok til å fortjene å få de () Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Er en veldig rolig og digg låt i en TV-reklame som går for tiden, om en eller annen HD-klar TV. I refrenget synges det "to lean on" flere ganger. Rolig låt med akustisk gitar. Noen som har peiling? 5187031[/snapback] *Spørsmålet var svart på* Endret 22. november 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
NooN Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 På ungdomskolen hadde vi foredrag i musikk, og det var et par i klassen min som hadde om De Fire Årstider, i techno versjon. Noen som vet hvor jeg kan finne de sangene? Hva heter de? Husker av singlene de hadde med seg var rød og grønne.. 5190863[/snapback] Ja, vet jo det er Vivaldi Men tenkte på den techno-versjonen. Techno/dance whatever. Det var faktisk ganske kult. Er mange år siden jeg gikk i 8kl, og jeg leter etter de enda. 5191134[/snapback] Ja, vet jo det er Vivaldi Men tenkte på den techno-versjonen. Techno/dance whatever. Det var faktisk ganske kult. Er mange år siden jeg gikk i 8kl, og jeg leter etter de enda. 5191134[/snapback] Kontakt de da vel? De fra klassen? De husker ikke meg og jeg orker ikke prate med dem. 5191961[/snapback] hehe, gjett hvem som også hadde den sangen på prosjekt i musikk i 8, 9 eller 10. klasse da... alle lo, bortsett fra læreren som mente sangen var stygg i forhold til orginalt Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Lurer litt på hva denne låta heter. Mener å huske at det er 50 cent eller en i g unit som har laget den, og den starter med teksten: Click Clack, watch you back. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 50 cent- Piggy Bank? (Teksten går "clickety click, clickety clack, the money goes into my piggy bank) Missy Elliott - Click Clack? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 2 sanger jeg hørte på radioen i dag som jeg ikke vet hva heter. Skriver det jeg husker av innhold av sangene her (2 sanger): 1. .. I'm a perfect man .. found a reason to start on new ... found a reason ... 2. Oh lord slips my hand inside . I don't care if you dont want me. Im youres, im youres right now.. (denne sangen er det 2 norske artister som synger tror jeg, en mann og en kvinne.) Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Oh lord slips my hand inside . I don't care if you dont want me. Im youres, im youres right now.. 5193672[/snapback] Ane Brun + Madrugada - "Lift Me" EDIT: Og eneren kan kanskje være "The Reason" med Hoobastank, men ta dette med en halvstor spade salt. Endret 22. november 2005 av johnj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Stemmer jo som bare det dette! Takk johnj! Jeg må siat du yter en kjempestor service for tiden Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 2 sanger jeg hørte på radioen i dag som jeg ikke vet hva heter. Skriver det jeg husker av innhold av sangene her (2 sanger): 1. .. I'm a perfect man .. found a reason to start on new ... found a reason ... 5193672[/snapback] Jeg mener også med stor sikkerhet at det er Hoobastank med "The reason" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå