stian123 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Hva heter den nye sangen til madonna som er laget på Abba - Gimmie Gimmie Gimmie? Og en til: En som går på Svisj hele tiden.. En fin, rolig sang. Tror det er en gammel boyband-medlem som synger. På videoen står han blandt annet å synger i en mikrofon med en oransje bakgrunn elns. Han synger ganske lyst noen steder Endret 17. november 2005 av stian123 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hva heter den nye sangen til madonna som er laget på Abba - Gimmie Gimmie Gimmie? Og en til: En som går på Svisj hele tiden.. En fin, rolig sang. Tror det er en gammel boyband-medlem som synger. På videoen står han blandt annet å synger i en mikrofon med en oransje bakgrunn elns. Han synger ganske lyst noen steder 5167115[/snapback] Madonna "Hung up" Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Takk! Fant den andre: Christian Walz - Never Be Afraid Again Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 hva heter denne sangen? sang.wav Lenke til kommentar
Dr-lecter Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg leter en norsk sang.. i teksten synger de "ikke legg på si det nå" eller noe sånt... noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg leter en norsk sang.. i teksten synger de "ikke legg på si det nå" eller noe sånt... noen som kan hjelpe meg? 5168374[/snapback] Kan være "3 små kinesere" husker ikke tittelen på sangen. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg leter en norsk sang.. i teksten synger de "ikke legg på si det nå" eller noe sånt... noen som kan hjelpe meg? 5168374[/snapback] Kan være "3 små kinesere" husker ikke tittelen på sangen. 5168474[/snapback] Muligens "Ikke vær dum"? .ram-sample: http://www.sonymusic.no/3sk/ra/3sk_tro6.ram Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Dere, det e en sang fra 50 Cent, han var på Late Show med David Letterman for noen kvelder siden, hvor han sang den... Når han sang begynte han alltid med lys tone og så nedover... Håper noen skjønner hva jeg mener! Noen som kan hjelpe? Endret 17. november 2005 av TurtleMan Lenke til kommentar
sexten Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Noen som vet hva sangen i reklamen for Sony Bravia LCD-tver heter? Den med fullt av sprettballer som hopper nedover en gate. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg leter en norsk sang.. i teksten synger de "ikke legg på si det nå" eller noe sånt... noen som kan hjelpe meg? 5168374[/snapback] Er sangen nordnorsk? Vil tippe: ZOO - Vent, ikkje legg på Finnes forøvrig på skiva som heter "Evig Ung" Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg leter en norsk sang.. i teksten synger de "ikke legg på si det nå" eller noe sånt... noen som kan hjelpe meg? 5168374[/snapback] Er sangen nordnorsk? Vil tippe: ZOO - Vent, ikkje legg på Finnes forøvrig på skiva som heter "Evig Ung" 5171568[/snapback] Det var ikke 3 små kinesere med "Ikke vær dum" teksten går annerledes. ZOO, sånn som med Ketil Stokkan? De er det lenge siden jeg har hørt noe fra...barndomsminner... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 ZOO, sånn som med Ketil Stokkan? De er det lenge siden jeg har hørt noe fra...barndomsminner... Jepp Jeg finner stor underholdningsverdi ved å høre på ZOO Lenke til kommentar
T-Bomb Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hei, Noen som vet orginal melodien, på den som Atle Antonsen syneger om "kreft og Kardang"?? Har irritert meg noen dager no har trodd jeg hadde den på tungen flere ganger, men den gang ei.. Lenke til kommentar
sexten Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hei,Noen som vet orginal melodien, på den som Atle Antonsen syneger om "kreft og Kardang"?? Har irritert meg noen dager no har trodd jeg hadde den på tungen flere ganger, men den gang ei.. 5171942[/snapback] http://home.broadpark.no/~johberg/antonsen.mp3 Her har dere melodien. Har også lurt på denne i lengre tid. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Noen som har sett den der reklamen for Sony Bravia LCD TV'er med titusenvis av sprettballer som spretter ned en vei? Dritkul reklame btw.. Vel det jeg lurte på er om noen vet hvilken låt som spilles her.. Og hvilken gruppe som står bak..Likte den. smile.gif Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Dere, det e en sang fra 50 Cent, han var på Late Show med David Letterman for noen kvelder siden, hvor han sang den... Når han sang begynte han alltid med lys tone og så nedover... Håper noen skjønner hva jeg mener! Noen som kan hjelpe? 5169887[/snapback] den heter: "Window shopper" Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hva heter den sangen som han duden joika i melodi granpri ettEllerAnnaÅr?? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Hva heter den sangen som han duden joika i melodi granpri ettEllerAnnaÅr?? 5172772[/snapback] "Samiid Ædnan" Sverre Kjeldsberg og Mattis Hætta, Grand Prix 1980 Endret 18. november 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
johnj Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Hva heter den sangen som han duden joika i melodi granpri ettEllerAnnaÅr?? 5172772[/snapback] EDIT: Too late. Endret 18. november 2005 av johnj Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Noen som har sett den der reklamen for Sony Bravia LCD TV'er med titusenvis av sprettballer som spretter ned en vei? Dritkul reklame btw.. Vel det jeg lurte på er om noen vet hvilken låt som spilles her.. Og hvilken gruppe som står bak..Likte den. smile.gif 5172327[/snapback] Se her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå