Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jadda. Nok et sært barndomsminne.

"Midt i smørøyet", rett etter Barne-TV på lørdagene for sånn cirka 12-15 år siden. En gruppe som kalte seg "The Rats" eller noe i den dur, og fremførte moralsanger som sikkert var ment å være kule og ungdommelige.

En av disse har brent seg fast i minnet. Så kraftig at jeg må høre den for å få den bort, vekk for alltid. Vet noen hvordan jeg kan få tak i "Røyking er ut"?

Og ikke minst; er det flere enn meg som husker dette?

Lenke til kommentar
Noen som vethva denne sangen heter. Tror det er noe klassisk greie, men er ikke sikker.

Er ikke sikker på om det er akkurat slik den er, men det er noe lignende.

Tror den spilles på piano.

5146715[/snapback]

Kvaliteten på det der var ikke akkurat så bra at det var noe å gjette seg til hva det er, spessielt ikke hvis det er et klassisk verk.

Lenke til kommentar
Noen som vethva denne sangen heter. Tror det er noe klassisk greie, men er ikke sikker.

Er ikke sikker på om det er akkurat slik den er, men det er noe lignende.

Tror den spilles på piano.

5146715[/snapback]

Kvaliteten på det der var ikke akkurat så bra at det var noe å gjette seg til hva det er, spessielt ikke hvis det er et klassisk verk.

5150748[/snapback]

hehe, jeg vet det, men jeg får ikke lagd den noe bedre.

Jeg husker bare den lille biten der, og jeg er ikke sikker på om det er helt riktig heller. Men tror det er noe lignende. Kan godt hende at det bare er noe jeg har drømt og at det egentlig ikke er en sang, men jeg tror ikke det.

Jeg prøvde å lage en ny en, rett etter at den stopper tror jeg det kommer ett ganske raskt løp i noen sekunder. Det er en midi fil inne i zip fila.

Lenke til kommentar
Samt den sangen i KID Interiør-reklamen, med han mannen som skal henge opp gardinger og står og vrikker på baken :p

5134513[/snapback]

Må bare nevne det.

Noen andre som også synes det ser ut som han i 71 grader nord? han som vrikker på baken...? Bjarte eller noe?

Måtte bare spørre...

EDIT:

men når jeg først har deres oppmerksomhet kan jeg like godt spørre om en ting.

Noen som vet hva sangen til den nye peugeot reklamen heter?

Det som skjer i reklamen er at en KJEMPE peugeot kjører rundt i gatene, og er sikkert 100 ganger så stor som alt annet...håper jeg ar forklart nok.

Noen som har sett reklamen og vet hva sangen heter?

Endret av VgaR
Lenke til kommentar

Ble vekket rett før 06:00-nyhetene på P4 i dag tidlig av en deilig, rolig sang. Spilles rimlig ofte på P4, men jeg aner ikke navnet. Husker et bruddstykke fra refrenget. Noe sånt som " I love you - durutuduttuduuuu - now and forever". Vansklig å tyde den teksten, men den skal liksom "dras ut" og holde tonene lenge. Forhåpentligvis hørte noen på radioen samtidig som meg og kan fortelle hvilken sang og artist det er.

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
Ble vekket rett før 06:00-nyhetene på P4 i dag tidlig av en deilig, rolig sang. Spilles rimlig ofte på P4, men jeg aner ikke navnet. Husker et bruddstykke fra refrenget. Noe sånt som " I love you - durutuduttuduuuu - now and forever". Vansklig å tyde den teksten, men den skal liksom "dras ut" og holde tonene lenge. Forhåpentligvis hørte noen på radioen samtidig som meg og kan fortelle hvilken sang og artist det er.

5153961[/snapback]

Var alt annet enn våken på det tidspunktet, men etter beskrivelsen din høres det litt ut som John Lennons "Woman". ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...