Lollapalooza Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg lurer på hva sangen med refrenget "Freak Out!" heter... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Heter den ikke "Le Freak" da? Originalt med Chic. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 I det siste er det en sang som plager meg vanvittig mye, men vet selvfølgelig ikke hva dem heter. Han lar traktorn stå, lar gampen gå og gubben sett å blande sæ te han blir blå slå tå telefon, sett på gramofon for no ska'n Sivert dans Husker bare disse setningene, men sanger plager meg så mye at jeg begynner snart å synge! Hørte den på en fest for en stund siden, og blir takknemmelig hvis noen kan si hvem som synger, og hva sangen heter. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Åssen sjanger? 5132611[/snapback] Aner ikke Kan høres ut som noe pop-greier fra 70-80tallet, men har egentlig ikke peiling. I det siste er det en sang som plager meg vanvittig mye, men vet selvfølgelig ikke hva dem heter. Han lar traktorn stå, lar gampen gå og gubben sett å blande sæ te han blir blå slå tå telefon, sett på gramofon for no ska'n Sivert dans 5132740[/snapback] Går sangen noe ala dette: For han har kjøpt sæ ny traktor Røu og blank....? Endret 10. november 2005 av CurSe Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Sonen på tv2 bruker å spille en gammel tysk slager av og til. Jeg kan i grunn pent lite tysk så det lille jeg husker fra teksten blir en slags lydskrift: Ich hann de gefengen die autobahn. Har prøvd å søke etter autobahn, men har fremdeles ikke funnet sangen jeg er på jakt etter. Noen som kan strekke ut en hjelpende hånd? 5131843[/snapback] Tom Astor heter artisten, låta du tenker på er kanskje " Ich bin ein Gefangener der Autobahn"? Tyskspråklig trailer-country på sitt verste. Heter den ikke "Le Freak" da? Originalt med Chic. 5132644[/snapback] Joda, stemmer det. I det siste er det en sang som plager meg vanvittig mye, men vet selvfølgelig ikke hva dem heter. Han lar traktorn stå, lar gampen gå og gubben sett å blande sæ te han blir blå slå tå telefon, sett på gramofon for no ska'n Sivert dans Husker bare disse setningene, men sanger plager meg så mye at jeg begynner snart å synge! Hørte den på en fest for en stund siden, og blir takknemmelig hvis noen kan si hvem som synger, og hva sangen heter. 5132740[/snapback] Nordans - "Syvers Lørdagsdans" fra albumet med samme navn. Endret 10. november 2005 av johnj Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 I det siste er det en sang som plager meg vanvittig mye, men vet selvfølgelig ikke hva dem heter. Han lar traktorn stå, lar gampen gå og gubben sett å blande sæ te han blir blå slå tå telefon, sett på gramofon for no ska'n Sivert dans 5132740[/snapback] Går sangen noe ala dette: For han har kjøpt sæ ny traktor Røu og blank....? 5132917[/snapback] Du tenker på "Zetor’n - Too Far Gone" du CurSe, men så vidt jeg kan se på teksten står det ingenting om hverken gamp eller grammofon Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 evt. Hellbillies - traktor Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 The Owens - "Guarding This Cave", kanskje? Takk! Var akkurat den sangen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hva heter sangen som spilles i Telekiosken-reklamene, med han fyren som teiter seg max osv Samt den sangen i KID Interiør-reklamen, med han mannen som skal henge opp gardinger og står og vrikker på baken Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Telefonkiosk sangen: Kan det være "The Voice" John Farnham? Lenke til kommentar
sull Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 hva heter sangen i Telekiosken-reklamen? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Glem det... gikk litt fort i svingene Endret 10. november 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 "Ayo fo' mayo" eller lignende repeteres som refreng, og sangen har veldig Dizzee Rascal-lignende vers, med kjapp rapping. Any idea? 5130014[/snapback] Sangen jeg tenkte på var Andre Nickatina - Ayo for Yayo, hvis noen andre lurte på det samme Lenke til kommentar
Winters Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Side nummar 187 on an undercova cop! Noen som vet hvilken musikk det er i The Simpsons - Homer Smokes Weed, eller Medical Marijuana? det er chill musikk! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 To sanger jeg kan tenke meg da, Winters. Episoden heter forresten "Weekend at Burnsies" Ene sangen er "Donovan - Wear your love like heaven" og andre er "Strawberry alarm clock - Incents and peppermints" Ja, det er chill musikk. Har begge i spillelista mi på jobb Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 For tiden går det en sang på radioen. Sangen er visstnok en mix av elton john og tupack. Hva heter sangen? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 For tiden går det en sang på radioen. Sangen er visstnok en mix av elton john og tupack. Hva heter sangen? 5136625[/snapback] Den er vel sikkert for gammel til å bli spilt skikkelig ofte, men "Ghetto Gospel"? Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Edit... A bit to late Endret 11. november 2005 av Hefla Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 På siste episode av Heia Tufte ble det spilt noe som (for meg som ikke har peil) kunne høres ut som noe "mafiamusikk" idet de gikk av bussen i Sverige. Noen som aner hva dette er? Kan godt hende det er noe filmmusikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå