L4r5 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Så akkurat en reklame på TV3 for Breil klokker... Catchy liten sang. Noen som vet hva den heter og hvem som har den? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Får prøve litt igjen... Sangen som det spilles starten av i Boston legal reklamen, noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 hvem lagde denne sangen?: Grim_progenies_By_The_Frostbitten_Death_Winds_Of_Doom_-_Unmercifully_Slaying_And_Christraping_The Scared_Deamon_Of_Kfrxfjki =))) Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) hvem lagde denne sangen?: Grim_progenies_By_The_Frostbitten_Death_Winds_Of_Doom_-_Unmercifully_Slaying_And_Christraping_The Scared_Deamon_Of_Kfrxfjki =))) 5121344[/snapback] Så vidt jeg forstår det er sangen som heter "Unmercifully_Slaying_And_Christraping_The_Sacred_Deamon_Of_KrFxfjki" og 'synges' av "Grim_Progenies_By_The_Frostbitten_Death_Winds_Of_Doom" og enste hjelpen google har er at den kan lastes ned på "http://home.no/haltan/" :-/ Endret 8. november 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Har hatt en sang på hjernen i et par dager nå, men aner ikke hva den heter eller hvem som synger den. Har bare hørt den to ganger i bilen til en fyr. Det er en metall-sang, eneste jeg husker fra den er refrenget, der de synger noe sånnt som "take me away, from the illusion, take me away from the pain", eller noe ala det. Har ikke snøring på hvem det kan være som synger den, eneste jeg vet er at han jeg hørte den hos er Theatre of Tradegy fan, så kanskje det er noe av dem? Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 noen som vet hva den heter og hvem som har orginalen av den put your ass up in the air sangen? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hva heter theme sangen til Scubs Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) noen som vet hva den heter og hvem som har orginalen av den put your ass up in the air sangen? 5123906[/snapback] Kan det være denne du mener Put your ass In the air Oh Put, Put your ass, put your ass up in the air Put your ass up in the air OoOOhhhhh OoOOhhhhh Put your ass in the air Put your ass up in the air Put your ass in the air Put your ass up in the air Put your ass in the air Put your ass up in the air Put your ass in the air Move around like you don't care Put your ass in the air Put your ass up in the air Put your ass in the air Put your ass up in the air Put your ass in the air Put your ass up in the air Put your ass in the air Move around like you don't care Like you don't care ... Put your ass in the air ...... Oh Put your ass, put your ass up in the air Yeaah, Put, Put your ass, put your ass up in the air Put your ass up in the air OoOOhhhhh OoOOhhhhh Hva heter theme sangen til Scubs 5123915[/snapback] Det er denne Out the door just in time Head down the 405 Gotta meet the new boss by 8 am The phone rings in the car The wife is working hard She's running late tonight again Well I know what I've been told You gotta work to feed the soul But I can't do this all on my own No, I know I'm no Superman I'm no Superman no You've got your love online You think you're doing fine But you're just plugged into the wall And that deck of tarot cards Won't get you very far There ain't no hand to break your fall Well I know what I've been told You gotta know just when to fold But I can't do this all on my own No, I know I'm no Superman I'm no Superman That's right == harmonica solo == You've crossed the finish line Won the race but lost your mind Was it worth it after all I need you here with me Cause love is all we need Just take a hold of the hand that breaks the fall Well I know what I've been told Gotta break free to break the mold But I can't do this all on my own No I can't do this all on my own I know that I'm no Superman I'm no Superman I'm no Superman Someday we'll be together Somedaaay Someday we'll be together Somedaaay I'm no Superman Andre sanger fra serien @ http://www.stlyrics.com/s/scrubs.htm Endret 8. november 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
sexten Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg lurer på hva klubbsangen til Start heter (den der heeeeia start, bein av stål osv.), regner med den heter noe annet enn "Heia Start"? Og så lurte jeg på hva cupfinalesangen til Vålerenga for noen år tilbake het (vi hilser på kongen, en god gammal venn osv.) Og helt til slutt så lurte jeg på hvilken sang melodien i denne sangen er hentet fra (er sikker på jeg har hørt den før). http://home.broadpark.no/~johberg/antonsen.mp3 Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg lurer på hva klubbsangen til Start heter (den der heeeeia start, bein av stål osv.), regner med den heter noe annet enn "Heia Start"? IK START - Elleve Mann Med Bein Av Stål ..... står det her. Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg lurer på en sak. Da jeg var liten og gikk i barnehagen brukte vi å ha karnevall av og til. Da kledde vi oss ut og gikk i tog, mens vi sang en karnevallsang. Tror det var noe slikt: "karnevall, vi skal på karnevall....ettellerannet på, skynd deg nå....karnevall" Det var nok i beste "dixielandmusikk" stil. Noen som vet hva orginalen heter? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 den sangen som er fra "terkel i knipe" som heter "stikk av ditt svin" hvilke sang er det orginalt? altså hvilke sang er melodien tatt fra? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 den sangen som er fra "terkel i knipe" som heter "stikk av ditt svin" hvilke sang er det orginalt? altså hvilke sang er melodien tatt fra? 5124714[/snapback] Original Music byBo Rasmussen (as Bossy Bo) Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Prøver igjen, hva heter sangen/musikken som går i bakgrunnen av denne video'n ? http://student.umb.no/~tmathi/bomb.avi Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 "Ayo fo' mayo" eller lignende repeteres som refreng, og sangen har veldig Dizzee Rascal-lignende vers, med kjapp rapping. Any idea? Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hva heter denne sangen og hva heter artisten. Han synger med en utrolig lys stemme noe i denne duren:" Here she comes, all alone, don't let the ***** get you off" ****= Husker ikke ordet... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hva heter denne sangen og hva heter artisten. Han synger med en utrolig lys stemme noe i denne duren:" Here she comes, all alone, don't let the ***** get you off" ****= Husker ikke ordet... 5130861[/snapback] The Owens - "Guarding This Cave", kanskje? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Sonen på tv2 bruker å spille en gammel tysk slager av og til. Jeg kan i grunn pent lite tysk så det lille jeg husker fra teksten blir en slags lydskrift: Ich hann de gefengen die autobahn. Har prøvd å søke etter autobahn, men har fremdeles ikke funnet sangen jeg er på jakt etter. Noen som kan strekke ut en hjelpende hånd? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Så akkurat en reklame på TV3 for Breil klokker... Catchy liten sang. Noen som vet hva den heter og hvem som har den? 5120049[/snapback] *bumpetibump* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Sonen på tv2 bruker å spille en gammel tysk slager av og til. Jeg kan i grunn pent lite tysk så det lille jeg husker fra teksten blir en slags lydskrift: Ich hann de gefengen die autobahn. 5131843[/snapback] Åssen sjanger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå