spøkelset Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 lurer på hva sangen i denne videosnutten heter http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=321 ...... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 lurer på hva sangen i denne videosnutten heter http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=321 ...... 5110510[/snapback] Onkel Google påstår at teksten samsvarer med Passenger - "In Reverse". Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 7. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg lurer på hva denne remake'n heter og sangen den er basert på. eks1.wav Lenke til kommentar
johnj Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg lurer på hva denne remake'n heter og sangen den er basert på. 5111736[/snapback] Pianosamplingen er hentet fra Richard Marx' "Right Here Waiting". Når det gjelder denne versjonen er jeg en smule usikker i farten, men vet at Full Gainer feat. Scotty har laget en remake av Marx-låta. Om dette er en svensk raplåt lik den i klippet eller noe teknodritt aner jeg ikke, så ta dette med en klype salt. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Takk uansett Richard Marx var riktig, men den remake'n du la ut var en crappy trance versjon, men fant den geniale siden www.hitsurf.dk hvor jeg kunne søke på remake's, coverversjoner, remixes etc. av forskjellige sanger og da poppet "Nicklas Strömstedt - Vart Du Än Går" Var ikke den likevel. Endret 6. november 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Noen som vet hva sangen til den nye peugeot reklamen heter? Det som skjer i reklamen er at en KJEMPE peugeot kjører rundt i gatene, og er sikkert 100 ganger så stor som alt annet...håper jeg ar forklart nok. Noen som har sett reklamen og vet hva sangen heter? Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 http://www.killsometime.com/video/video.asp?ID=259 Hva heter sangen i denne? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Mouser: The Roots - Guns are Drawn Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Mouser: The Roots - Guns are Drawn 5113091[/snapback] genial sang! takk! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Uansett, satt å så på Svisj her for litt siden, og kom over en sang. Leste hva bandet het, og sangen, men nå har jeg jaggu meg glemt det. Det var noe "bilder" som fløy rundt i en sirkel, mens bandet stod i midten av sirkelen. Vokalisten hadde en "dobbelt-gitar" Kan noen si hva sangen heter? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Fant en gammel sang på en minidiscHar ikkje funnet ut hva den heter Har spillt inn litt av sangen med mic. Takker for svar Sangen: Ukjent 5116864[/snapback] Originalen er iallefall "The riddle" med Nick Kershaw Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Fant en gammel sang på en minidisc Har ikkje funnet ut hva den heter Har spillt inn litt av sangen med mic. Takker for svar Sangen: Ukjent Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Paul Van Dyk - Tell Me Why? Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 takker Gigi D Agostino - The riddle Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Fant en gammel sang på en minidiscHar ikkje funnet ut hva den heter Har spillt inn litt av sangen med mic. Takker for svar Sangen: Ukjent 5116864[/snapback] Originalen er iallefall "The riddle" med Nick Kershaw 5116893[/snapback] Tror det er "Gigi D'Agostino" sin version det der. Men vanskelig å si siden det bare er det første minuttet og all synging starter på 1:01 Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Noen som så The Osbournes på TVNorge i går? Lurer på hvilken sang de spilte når de sendte Kelly til rehab. Har hørt den mange ganger før, men plager meg at jeg ikke finner ut hva den heter. Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hei. Jeg lurer på en ting. Før alle Mp3 sangene mine gikk til de evige jaktmarker hadde jeg en sang som het Inside Your Mind. Den var fantastisk fin, men husker ikke hvem som spilte den. Jeg kunne gjerne tenkt meg å hørt den igjen, men husker som sagt ikke hvem som spilte den. Det er et Power Metal band som spiller den iallefall. Noen som vet hva bandet heter? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Uansett, satt å så på Svisj her for litt siden, og kom over en sang.Leste hva bandet het, og sangen, men nå har jeg jaggu meg glemt det. Det var noe "bilder" som fløy rundt i en sirkel, mens bandet stod i midten av sirkelen. Vokalisten hadde en "dobbelt-gitar" Kan noen si hva sangen heter? 5116089[/snapback] Jeg quoter meg selv Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Hei. Jeg lurer på en ting. Før alle Mp3 sangene mine gikk til de evige jaktmarker hadde jeg en sang som het Inside Your Mind. Den var fantastisk fin, men husker ikke hvem som spilte den. Jeg kunne gjerne tenkt meg å hørt den igjen, men husker som sagt ikke hvem som spilte den. Det er et Power Metal band som spiller den iallefall. Noen som vet hva bandet heter? 5119992[/snapback] her har du en liten begynnelse... orker ikke lete nå + at jeg må legge meg. opp tidilig pga. jobb i morra. EDIT: glemte LINKEN Endret 7. november 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå