Martinsbl Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 I serien Prison Break spilles det i noen av de første episodene en del av hva jeg vil kalle ganske "tung" rap. Noen som vet hvem eller hva dette er? Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Siste forsøk: Hva heter sangen i reklamen til den nye filmen GOAL? Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Her er en TRICKY en! Playlisten til Tony Hawk Pro Skater. To gode slagere jeg har friskt i minne. Den ene er Goldfinger - Superman. Men den andre fant jeg aldri ut av hva het. Ganske laidback rap/hip-hop. Kleen sound, gjennomgående sentral beat hele veien, med bassen gående opp ned opp ned, i semi rolig tempo. Har søkt på nettet etter playlist men heller ikke å finne. Vet noen playlisten så tar jeg gjerne den, så er det bare å pløye igjennom... På forhånd takk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hvem er det som synger "What a Wonderful World" på Norsk Tipping: Lotto-reklamen fra gamlehjemmet som ruller og går på TVen nå for tida? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hvem er det som synger"What a Wonderful World" på Norsk Tipping: Lotto-reklamen fra gamlehjemmet som ruller og går på TVen nå for tida? 5107077[/snapback] Søk i tråden!! Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hvem er det som synger"What a Wonderful World" på Norsk Tipping: Lotto-reklamen fra gamlehjemmet som ruller og går på TVen nå for tida? 5107077[/snapback] Israel Kamakawiwo`ole - Somewhere over the Rainbow Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hvem er det som synger"What a Wonderful World" på Norsk Tipping: Lotto-reklamen fra gamlehjemmet som ruller og går på TVen nå for tida? 5107077[/snapback] Israel Kamakawiwo`ole - Somewhere over the Rainbow 5107114[/snapback] He he, takk, lasta den akkurat ned og skulle til å si at jeg hadde funnet det ut Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Noen som kan si meg hvilke sang(er) de spiller i bilen? http://media.hornblasters.com/vid-main/ver3a1000k.wmv Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Noen som kan si meg hvilke sang(er) de spiller i bilen? Den ene er i alle fall: Chemical brothers - get yourself high Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg lurer på hva sangen heter der en dame synger: move you head now, move you body to the floor. en dance sang Noen som vet hva den heter 5095812[/snapback] ingen som har peiling, trur den er kanskje ny Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Er det noen som vet hva artisten og komposisjonen som er først i dette (høyre-klikk -> lagre som, 78.3 MB) klippet fra NTNU Fallskjermklubb heter? Det eneste jeg vet er at det er en kjent instrumental. 5105446[/snapback] Tomoyasu Hotei - "Battle Without Honor Or Humanity" fra Kill Bill I-soundtracket. Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Noen som vet hvilken sang som spilles i bakgrunnen av Dolly Dimples (pizza) reklamen på tv2? 5109388[/snapback] Basslinjen høres vanvittig ut som den i Dandy Warhols "You were the last high", men tviler vel egentlig på at det er denne låta. Mest sannsynlig er reklamemusikken som så ofte før spesialskrevet og ikke utgitt. Whistle & Hum (whistleandhum.com) har komponert musikk for Dolly før, kanskje dette er tilfelle nå også. Du finner forøvrig denne musikken samt video på W&Hs nettsider. Sende mail til Dolly og spørre? Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Lurer på navnet på disse to: SANG 1 SANG 2 5103828[/snapback] SANG 1: Michael Learns To Rock - You Took My Heart Away Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Sang 2 hørtes VELDIG ut som DJ Mystic - Unchained Melody. Eventuelt noen andre sin Unchained Melody. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Lurer på navnet på disse to: SANG 1 SANG 2 5103828[/snapback] Nummer 1 Nummer 2: "Con te partirò" ("Time to say goodbye") i en eller annen søppelremix, originalt med Andrea Bocelli, senere gjort kjent i duett med Sarah Brightman. 5103866[/snapback] Du svarte på det øverst, hvorfor igjen? Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hva heter sangen i de nye Cubus-reklamene? Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Det er en rapsang tror jeg, det jeg husker det er at en fyr synger: Gangstah Gangstah Gangstah Gangstah!! Fra mørk tone til lys på slutten. Noen som vet den sangen heter?? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Du svarte på det øverst, hvorfor igjen? 5109881[/snapback] At avataren ligner i farten betyr ikke nødvendigvis at det er samme bruker som svarer. Ferr: Cristina Donà - "Triathlon"? Lenke til kommentar
VbD Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Noen som vet hva sangen som er på slutten av Las Vegas S02E01 heter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå