Zork Skrevet 22. juli Del Skrevet 22. juli (endret) 21 hours ago, :utakt said: Jeg trenger hjelp til å spore opp et gammelt barndomsminne her! Spotify satte på Fine Young Cannibals med låta "She drives me crazy", og introen der minner meg om noe. Men jeg klarer ikke huske. ? Endret 22. juli av Zork 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. juli Del Skrevet 22. juli Zork skrev (2 minutter siden): ? 😁 JA! Takk! 1 Lenke til kommentar
Bagatrell Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Finner ikke denne, og vet ikke om det er 100% korrekt tekst men det er dette jeg har i hodet; Alt æ sitt igjen med, det er minner om/og en drøm - om at du skal kom’ tilbake for bestandig. Er nok noe dialekt, men usikker på hvilken osv. Noe hjelp å få? God helg! Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Bagatrell skrev (13 timer siden): Finner ikke denne, og vet ikke om det er 100% korrekt tekst men det er dette jeg har i hodet; Alt æ sitt igjen med, det er minner om/og en drøm - om at du skal kom’ tilbake for bestandig. Er nok noe dialekt, men usikker på hvilken osv. Noe hjelp å få? God helg! Lenke til kommentar
westman80 Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Gjest Baardsen skrev (På 22.6.2023 den 10:29 PM): Noen som klarer å grave opp en link til "Unni fra Son" av Bjelleklang? (Melodi er fra "Sunny Afternoon") Tror den ble utgitt i 1991, men den er ikke tilgjengelig på Bjelleklang sin Youtube kanal og ellers på Youtube. Har ikke abb. hos noen av de musikknedlastningstjenestene heller... Husker godt den fra kassetten "På gang 42" - Skulle ønske noen kunne legge den ut på nett. Var en sånn koselig musikk-kassett vi spilte i bilen på vei til sommerferie 1991 eller 1992. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 22. oktober Del Skrevet 22. oktober Hørte den litt dårlig, men leter etter en mulig polsk låt/evt remix/cover hvor jeg er "nesten" sikker på at jeg hørte strofen "pretty girl, no makeup" på engelsk. Eurodance/ dance- aktig og gikk på radioen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå