Flin Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Fra en Spotify reklame som går på Youtube nå om dagen. En fyr sitter i en bil og han synger dubi dubi dub dub aaah. Iallefall noe i den duren. Hvilken sang synger han? Noen som vet det? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 https://www.youtube.com/watch?v=XTjJ2_P5P4U Lenke til kommentar
Flin Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 Nei, det var ikke sangen. Jeg fant den på Google også, men det er ikke den han synger. Teksten passer ikke engang. Dette er sangen Lenke til kommentar
Grynt Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Hva heter denne sangen? Har hørt den flere ganger i sportsrevyen og på skiskyting-sendinger for noen år siden. https://www.reddit.com/r/NameThatSong/comments/brg3hc/what_is_this_song_called_i_think_its_instrumental/ Lenke til kommentar
Clementzs Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Noen som vet hva sangen som slutter med denne setningen heter? «Jeg hadde hatt min tid, visebølgen var forbi» Den hadde også noe slikt som ; «kalle ble voksen og roa seg ned, nå kjører han Volvo» i teksten. Jeg sliter litt med å google lyrics på norsk. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Er det noen som vet hvem som synger disse sangene og hva sangene heter?Kopiert fra en gammel kassett som min far hadde oldies 10.mp3 oldies 11.mp3 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Jeg håper det går greit at jeg snur litt og heller spør hva filmen/serien heter. For mange år siden så jeg en film/serieepisode på TV hvor en fyr av uvisse grunner fikk en engel som kjæreste. Den eneste scenen jeg i øyeblikket husker var at da de parkerte bilen, gikk hun rett ut gjennom døren uten å åpne den. Er det noen som drar kjensel på dette? Jeg husker sangen som ble spilt i scenen (Beautiful, av James Blunt) men jeg klarer ikke å komme ppå filmen eller serien/episoden. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Er det noen som vet hvem som synger disse sangene og hva sangene heter? Kopiert fra en gammel kassett som min far hadde Den første er Ketil Stokkan - 'ekte mannfolk' - den andre er Wayne Scott - Rambo. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Passer best i denne tråden Film-ID, lurer du på hva filmen heter? Spør her! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1250122 Jeg håper det går greit at jeg snur litt og heller spør hva filmen/serien heter. For mange år siden så jeg en film/serieepisode på TV hvor en fyr av uvisse grunner fikk en engel som kjæreste. Den eneste scenen jeg i øyeblikket husker var at da de parkerte bilen, gikk hun rett ut gjennom døren uten å åpne den. Er det noen som drar kjensel på dette? Jeg husker sangen som ble spilt i scenen (Beautiful, av James Blunt) men jeg klarer ikke å komme ppå filmen eller serien/episoden. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 TAKK Den første er Ketil Stokkan - 'ekte mannfolk' - den andre er Wayne Scott - Rambo. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 TAKK Mistenker at din far og meg er omtrent samme alder... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Passer best i denne tråden Film-ID, lurer du på hva filmen heter? Spør her! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1250122 Takk! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 (endret) Kommer ikke på hvem det er som har denne sangen. Det er en up beat brit-rock (tror den er britisk, men ikke sikker) sang med en solo gitar som går nesten hele tiden, i alle fall i refrengene, og det er en skikkelig glad-låt. Tror den er ganske ny. Svært fengende sang. Minner litt om Muse, men tror ikke det er de som har den. Tenkte litt på Imagine Dragons også, men det er ikke de heller - og heller ikke Franz Ferdinand. Noen som kjenner til en slik sang som går på radioen om dagen? EDIT: og ja, jeg er klar over at beskrivelsen min er dårlig. Men det er så vanskelig å forklare en melodi når man ikke husker teksten ? Endret 8. september 2019 av bshagen Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 Kommer ikke på hvem det er som har denne sangen. Det er en up beat brit-rock (tror den er britisk, men ikke sikker) sang med en solo gitar som går nesten hele tiden, i alle fall i refrengene, og det er en skikkelig glad-låt. Tror den er ganske ny. Svært fengende sang. Minner litt om Muse, men tror ikke det er de som har den. Tenkte litt på Imagine Dragons også, men det er ikke de heller - og heller ikke Franz Ferdinand. Noen som kjenner til en slik sang som går på radioen om dagen? EDIT: og ja, jeg er klar over at beskrivelsen min er dårlig. Men det er så vanskelig å forklare en melodi når man ikke husker teksten ? Kan det være den her? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 Nei, dessverre. Vanskelig å forklare denne Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Hei noen som vet hvor original melodi på denne kommer fra https://www.youtube.com/watch?v=y9opyIrXM8w Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 (endret) Noen som vet om dette er en hel sang? Shazam klarer den ikke :/ trim.6628FE23-41A1-494D-B5EA-8F4D7C12BAAC.MOV Endret 22. september 2019 av glx-rider Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 (endret) Noen som vet om dette er en hel sang? Shazam klarer den ikke :/ Tenker du på samplen, eller hele sangen? Høres ihvertfall ut som remiks av I'm A New Soul - Jay Z Den er samplet fra New Soul - Yael Naim Endret 22. september 2019 av Sydvest 1 Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Tenker du på samplen, eller hele sangen? Høres ihvertfall ut som remiks av I'm A New Soul - Jay Z Den er samplet fra New Soul - Yael Naim Wow! 2014, visste det var noe kjent. Takk! se om jeg klarer å grave frem akkurat den remiksen og, nå har jeg hvertfall et utganspunkt! Lenke til kommentar
Exazer Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Jeg mister det... Jeg vet at denne sangen har en norsk parodi, eller en annen versjon som ikke er orginal. Hjelp! ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå