Kajac Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Noen som vet navnet på melodien i denne videoen? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Noen som vet sangen de spiller i "Mordene i Kongo" når dem er på nattklubben? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Noen som vet navnet på melodien i denne videoen? Fant det ut selv: Jeremy Blake - Heaven & Hell Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Denne kan være litt tricky men kanskje noen klarer svare. Er en svensk dj/electronica artist som ikke var kjent, mener han var aktiv sånn 2005-2008 og han hadde en sang som het nintendo Han hadde ett par til men husker desverre ikke. Ikke basshunter eller laser inc... vert sykt om noen klarte finne det ut Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 https://tv.nrk.no/serie/norge-fra-lufta/2019/KMTV20000918/avspiller Hva den heter, eventuelt konvertere og laste opp på youtube. Ingen konverterer jeg finner klarer det. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 https://tv.nrk.no/serie/norge-fra-lufta/2019/KMTV20000918/avspiller Hva den heter, eventuelt konvertere og laste opp på youtube. Ingen konverterer jeg finner klarer det. Det er denne. 1 Lenke til kommentar
N* Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Hardcore vibes med Dune kanskje? Korrektus. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Jeg er helt sikker på at jeg har hørt en annen versjon av denne låta, men greier ikke å finne noe på internett som gir meg svar. Noen som kjenner igjen beaten? Lenke til kommentar
AarnesRacing Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Jeg lurer på om noen vet om en norsk contrysang der: John Wayne og morgan kane ble igjenn på (en eller annen) station i Orlando. Mens jeg og (??) dro for å sole oss, å slå oss løs. Vi kjørte highway og sang på myway. Vi kjørte buss til SS Norway. Vi dro på cruise(x3) Synger om en hatt som ble kjøpt en dag på Jamaica, av en liten ...gutt som sto å haika. Håper noen vet av sangen, og att den finnes på det store WWW Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Er det noen som vet hvem rockelåt dette er?.. Veldig kjent, men husker ikke band. Tenkte Led Zeppelin, Deep purple... Er samme riff mye... Og typ sang, refreng Et utrykk - Woman, get away from me... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Bør nevnes, at orginalen er av The Guess Who fra 70 tallet en gang.https://www.youtube.com/watch?v=9uf6EY2BZBw 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 En sang som spilles på lokal radioen eneste jeg har av teksten er:' ''And Solitude Was Weighing Down Here Heart'' Kvinne på vokal. Prøvd og søke i spillelistene til radio kanalen men det er helt fucked. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Bør nevnes, at orginalen er av The Guess Who fra 70 tallet en gang.https://www.youtube.com/watch?v=9uf6EY2BZBw Takk ja det var den, Kravitz er bra, men Guess Who er rockende konge. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 En sang som spilles på lokal radioen eneste jeg har av teksten er:' ''And Solitude Was Weighing Down Here Heart'' Kvinne på vokal. Prøvd og søke i spillelistene til radio kanalen men det er helt fucked. Sjanger? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 (endret) Sjanger? Jeg fant vist ut av det! Fulgte esktra godt med på jobb når sangen var slutt og dem sa navnet på artisten. Endret 13. april 2019 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
svetro Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 (endret) Hei! Lurer på en låt som synges av Hans Rotmo eller Vømmøl. Jeg husker ikke så mye av teksten, men vet at det handler om en mann som er på besøk hos en eldre dame som skal fortelle om livet sitt til denne mannen, og at det er snakk om en kniv og at denne damen er i slekt/søskenbarn med Henry Rinnan. Mener sangen er fra en plate som ble gitt ut midt på 2000–tallet en gang, men sangen kan være eldre enn det. Takk. Endret 29. april 2019 av svetro Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Noen som vet hva pausemeny-musikken på TV2 sport 2 er? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 (endret) Jeg er helt sikker på at jeg har hørt en annen versjon av denne låta, men greier ikke å finne noe på internett som gir meg svar. Noen som kjenner igjen beaten? Jeg fant det ut! Endret 10. mai 2019 av Βlur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå