Budeia Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Og nei - ikke noe jeg nødvendigvis er stolt av å kjenne igjen... Ah, fantastisk! Var det tidenes smørsanger... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 At ganske mange mennesker synes sånn musikk er noe av det fineste som finnes, er en av de tingene som for meg sier mest om hvor forskjellige folk kan være. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Hva heter sangen i Telenor-reklamen som går nå for tiden? Den hvor alle mobiltelefonene plutselig blir like stor som TVer Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Sangen heter Sukiyaki. Artisten er Kyu Sakamoto 1 Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Åh te, svingranes ta! Jeg skulle, ha kunnet: Denne. "e gole? ea gole - e' gole-gole - ea gole! God-låt. Lenke til kommentar
rioi Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Er det Johnny cash-låt på Talkmorereklamen om dagen? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Er det Johnny cash-låt på Talkmorereklamen om dagen? Denne: ? I så fall - nei Lenke til kommentar
harr. Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Hörde en julsång som var en parodi på sången "bjelleklang" Det är samma melodi men texten är en annan, innehållet är något obscent och det är en mansröst som sjunger. Någon som vet namnet ? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 (endret) Jeg hørte en litt rocka norsk låt i helikopteret på vei inn til Bergen, og holder på å bli gal av at jeg ikke finner den. Det synges på Rogaland/Stavangerdialekt og i refrenget synges det "eg e ein fange..." og noe mer jeg ikke husker. Knallbra låt, men satt å slumra så konsentrerte meg desverre ikke nok om å høre etter hva mer Det var ikke blodheavy, men litt smårocka med en noenlunde vanlig stemme, ikke brøling. Har tenkt litt om det kunne være Janove, men finner ingen slike rocka sanger fra han ? Edit: Fremmed i en fremmed verden av Skambankt ??? Endret 15. desember 2018 av Teodor1979 Lenke til kommentar
mr.rusk Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 (endret) Lurer på hva en norsk sang heter. Jeg har ikke mye å gå på men har noen linjer fra refrenget: "Uten meg, uten meg ei ei"... Hele sangen er ganske auto-tuned og ligner på noen av "Unge Ferrari" og "Arif" sine sanger. Takk for hjelpen på forhånd Lurer på hva en norsk sang heter. Jeg har ikke mye å gå på men har noen linjer fra refrenget: "Uten meg, uten meg ei ei"... Hele sangen er ganske auto-tuned og ligner på noen av "Unge Ferrari" og "Arif" sine sanger. Takk for hjelpen på forhånd Endret 23. desember 2018 av Countryman Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Lurer på to sanger, begge norske. 1: "Bare fuglane vet kem som leve og dør" (rogalands-dialekt) 2: "Han trodde frua ble kåt da han kjøpte større båt selv om banksjefen satt og gråt". Noen som vet? Finner ingenting på google. Lenke til kommentar
N* Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Hvilken hardcore technoartist er det som spiller: «hardcore styles?» 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Hvilken hardcore technoartist er det som spiller: «hardcore styles?»Er ikke det en sjanger? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) Lurer på to sanger, begge norske. 1: "Bare fuglane vet kem som leve og dør" (rogalands-dialekt) 2: "Han trodde frua ble kåt da han kjøpte større båt selv om banksjefen satt og gråt". Noen som vet? Finner ingenting på google. Nr 1 er Fuglane vett med Vamp. (antagelig Haugesundsdialekt). Endret 18. januar 2019 av Budeia 1 Lenke til kommentar
N* Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) Er ikke det en sjanger? Jo, mulig. Om, ikke: "Hardstyle." Men nå tenkte jeg, på denne med: Kvinnlig, vokalist. Også sier, henne noe mer enn: Bare tittelen, men akkurat det kan jeg ikke forstå. Den går, liksom som: "Ha'ardcore Styles - Húkki. Hukki-Hukki." Det er, en gammel: 90-tallslager. Endret 18. januar 2019 av N* Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) Fikk en fanfare på hjernen. Spilte inn det jeg kunne huske på gitar, men melodilinjen er nok vanligvis fremført av trompet eller kornett og med klokkespill/xylofon eller lignende slagverk oppå.2019_01_18_10_24_57.mp3 EDIT: Husket det nå, det er The Young Person's Guide to the Orchestra: https://open.spotify.com/track/27YDGBucJVsuoMX1aI2Xzq?si=uF1RRZAkRXafUnlYOvDSCQ Igjen en variasjon over Henry Purcell: https://open.spotify.com/track/6QQSpX2v3qzrIYmmXAtEXA?si=sFi3XoAvTgaA-di9dRIBDQ Endret 18. januar 2019 av Isbilen Lenke til kommentar
Orcons Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Hvilken hardcore technoartist er det som spiller: «hardcore styles?» Hardcore vibes med Dune kanskje? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Nr 1 er Fuglane vett med Vamp. (antagelig Haugesundsdialekt). Takk! Lenke til kommentar
4rn3 Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Hei Noen som vet navnet på sangen i denne videoen? ( Fra ca 6:18 - 6:21 uti filmen): Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6CexrT Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Hva heter sangen jeg prøver å finne: Det er en metal sang, enten death, thrash eller black metal. Det er insekter som flyr i en landsby og fra åker. Det er en gitarist med langt hår og en annen spiller tromme. Jeg har sangen i hode, men glemt navnet. En vokalist, en trommist og en gitarist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå