Rubex Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg så "The Girl Next Door" i går, og da lurer jeg på om noen vet hva den techno/dance sangen som spilles når de kommer til las vegas heter... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Imdb.com! Er en av de som står der. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Imdb.com! Er en av de som står der. Har vert der å sett, men jeg hadde håpet på at noen viste navnet slik at jeg slipper å søke på alle de sangene for å finne den Lenke til kommentar
thom Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg har en litt gammel filmsnutt av en finsk mann som skal lære noen å danse discodans. Hvis noen har sett filmen lurer jeg på om noen vet hva sangen som spilles heter. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hei Jeg lurer på hva en sang heter! Beskrivelse: Det er en kortfilm på MTV med en liten fugl som sitter oppe i et tre. (jeg tror den jager et eller annet!) Om den ikke har noe navn så hadde det vært greit å få vite hvor man kan få tak i den! Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Sangen som Noodles spiller på Huck It dvd'en til Offspring. Han sier det er en Bach, og far mener den har vært med i en Jethro Tull låt. Noen med ideer til hva den heter? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Reklamen til Singstar på PS2 har en "Superstar" sang hvor gutten i reklamen tar helt av når han synger den. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
W Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Har en trance verson av John Williams - Forrest Gump Theme, men jeg aner ikke hva den versonen heter. Har søkt nøye igjennom, men finner ingenting. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Reklamen til Singstar på PS2 har en "Superstar" sang hvor gutten i reklamen tar helt av når han synger den.Noen som vet hva den heter? Originalen; Jamelia - Superstar. Cover; Christine Milton - Superstar. Begge to er sånn ca. identiske. Lenke til kommentar
herpel Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg har en litt gammel filmsnutt av en finsk mann som skal lære noen å danse discodans. Hvis noen har sett filmen lurer jeg på om noen vet hva sangen som spilles heter. Det er Dschinghis Khan - Moskau Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Et par lynsvar: Lydspor til Kreftforeningens nye reklamespots: Jo Nesbø - "Håp" Julesang på Svisj: The Pogues/Kirsty MacColl - "Fairytale of New York" 1 Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Noen som vet hva suporter sangen til Manchester United heter... den som er basert på/har samme melodi som Eamon - Fuck it? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Til de av dere som så Sportsåret 2004 på tv2 i dag. Hvilken sang spilte de når de viste de siste minuttene fra tippeligaen? De viste målene til Rosenborg og Vålerenga. Fikk frysninger nedover ryggen. Noen som vet hvilken sang jeg mener? Mistenker at den er i The Rock, men det er jeg ganske usikker på Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Gjør oppmerksom på at det ikke er jeg personlig som lurer på dette: Hvem er det sin sang som spilles i denne romjulens norsk-kreftforenings reklame? De synger noe om håp! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Hvem er det sin sang som spilles i denne romjulens norsk-kreftforenings reklame? De synger noe om håp! Jo Nesbø. Platen heter forøvrig "Karusellmusikk". Endret 28. desember 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hepp Er støttekontakt for en som svært lurer på en låt fra Oceans 12. Jeg har ikke selv sett filmen, men han sier den ikke er på soundtracket. Låta er en blanding mellom rytmisk R&B og trekkspillmusikk. Har noen noen ledetråder til meg? Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Noen som vet hvem som har en norsk remix av despre tine, er en slags drikke sang... Hørte den på radio'n foren stund siden... Noen som har forslag??? Ikke noen som kan hjelpe med med denne sangen her? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 ludacris sang på ebaumsworld jeg har ett artig videoklipp med en kar fra ebaumsworld.com, der han blant annet "rapper" noe fra en eller anna ludacris(?) sang. Det jeg kan høre er noe som "blablabla regular day, comes six times, but it's seven a day eller seven days, ludacris blablabla. whats my name, blablabla, you motherfuckers really loves the game" osv.. Fikk denne videoen av en kompis men den ligger nok ute på ebaumsworld.. hva heter sangen? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hepp Er støttekontakt for en som svært lurer på en låt fra Oceans 12. Jeg har ikke selv sett filmen, men han sier den ikke er på soundtracket. Låta er en blanding mellom rytmisk R&B og trekkspillmusikk. Har noen noen ledetråder til meg? Har letet etter noen sanger fra den filmen selv. Har skjekket det opp og mye av musikken er av David Holmes. Her er en liste av sanger fra selve soundtracken fra filmen; 1. L'Appuntamento - (with Ornella Vanoni) 2. $165 Million + Intrest / Round Up, The 3. L.S.D. Partie - (with Roland Vincent) 4. Lifting The Building 5. 10:35 I Turn Off Camera 3 6. Crepuscolo Sul Mare - (with Piero Umiliani) 7. What R We Stealing 8. Faust 72 - (with Dynastie Crisis) 9. Stealing The Stock / Le Renard De Nuit 10. 7/29/04 The Day Of 11. Lazy / Yellow Hammer 12. Explosive Corrosive Joseph - (with John Schroeder) 13. Yen On A Carosel 14. Real Story, The 15. Acension To Virginity - (with Dave Grusin) 16. Untitled - (Hidden Track) Her finner du lydeksempel fra sangene: http://www.cduniverse.com/search/xx/music/...a/Oceans+12.htm Lenke til kommentar
It's me Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Reklamen til Singstar på PS2 har en "Superstar" sang hvor gutten i reklamen tar helt av når han synger den.Noen som vet hva den heter? Originalen; Jamelia - Superstar. Cover; Christine Milton - Superstar. Begge to er sånn ca. identiske. Tusen takk Lei av å høre helt andre superstar sanger når jeg har lett etter den av Jamelia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå