bshagen Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Dessverre helt i feil århundre. Vi skal nok ikke lenger enn 10år tilbake, det er en electronica sang med rolig drum and beat. Tror jeg bare må vente til jeg hører den igjen og bruke Shazam, det er er så vanskelig å forklare denne låta når det ikke er noen tekst eller noen ting Lenke til kommentar
Zork Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 (endret) Nynn (eller spill den på noe om du er musikalsk anlagt) og last den opp ett eller annet sted. Mobilen din har nok opptaksfunksjon. Endret 2. mars 2018 av Zork Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 (endret) Laget en kjapp greie som jeg mener (å huske) er sånn ca starten på sangen. Jeg har ikke gitaren min her, så jeg måtte gjøre dette på nettet med musa, og det var ikke så lett akkurat Dette er skikkelig ræva, men here goes:(EDIT: video fjernet, Jokerjævel fant sangen! ) Endret 4. mars 2018 av bshagen Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 (endret) Kjenner igjen melodien, men husker ikke hvor jeg har hørt den. Det kan være jeg har hørt den på enten Top Gear eller The Grand Tour. Endret 4. mars 2018 av LeGranDuc Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Kjenner også igjen sangen men aner ikke hva den heter. Det kommer å bli et sånt "å selvsagt"-øyeblikk når noen sier hvilken det er. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 (endret) Laget en kjapp greie som jeg mener (å huske) er sånn ca starten på sangen. Jeg har ikke gitaren min her, så jeg måtte gjøre dette på nettet med musa, og det var ikke så lett akkurat Dette er skikkelig ræva, men here goes: https://www.youtube.com/watch?v=9FoSfnab8yQ Det er jo for faen "The xx - Intro" Endret 4. mars 2018 av Jokerjævel 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 (endret) Ahhh TAKK! Du er en legende! Faen, jeg har gått rundt i dagesvis og tenkt på dette, endelig! Endret 4. mars 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Denne tråden kan bli nyttig. Vet hvor jeg kan henvende meg fra nå av Lenke til kommentar
Mkai Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Leter etter en gammel techno sang med smurfe refreng og ihvertfall ett av versene var på svensk? Også handlet den om kjærlighet eller om å savne noen eln lignende Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 (endret) Leter etter en gammel techno sang med smurfe refreng og ihvertfall ett av versene var på svensk? Også handlet den om kjærlighet eller om å savne noen eln lignende Denne? Jadde - Sunshine Endret 7. mars 2018 av Golf'ern Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 (endret) Kjenner igjen melodien, men husker ikke hvor jeg har hørt den. Det kan være jeg har hørt den på enten Top Gear eller The Grand Tour. Du hadde helt rett, Top Gear episode 9 sesong 19 (Africa Special, del 1) Kom tilfeldigvis over den nå igjen som jeg så på den episoden. Top Gear har bestandig vært flinke til å sette de rette sangene på forskjellige stemninger syns jeg, de har god smak Endret 8. mars 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Er det noen som vet om det finnes en fullversjon av denne låta en eller annen plass? Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Laget en kjapp greie som jeg mener (å huske) er sånn ca starten på sangen. Jeg har ikke gitaren min her, så jeg måtte gjøre dette på nettet med musa, og det var ikke så lett akkurat Dette er skikkelig ræva, men here goes: https://www.youtube.com/watch?v=9FoSfnab8yQ Det er jo for faen "The xx - Intro" Fillern altså. Hadde ikke engang hørt på lydklippet og tenkte å foreslå den sangen med en gang jeg leste det originale innlegget hans. Traff spot on, men dessverre kom noen meg i forkjøpet. Knallgod sang. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 titten tei Det er jo for faen "The xx - Intro" Fillern altså. Hadde ikke engang hørt på lydklippet og tenkte å foreslå den sangen med en gang jeg leste det originale innlegget hans. Traff spot on, men dessverre kom noen meg i forkjøpet. Knallgod sang. Jeg visste og på forhånd av lydklippet hvilken sang det var. Men når jeg hørte det var jeg helt "faen, faen, faen, faen, faen må skynde meg å svare" Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Leter etter en gammel techno sang med smurfe refreng og ihvertfall ett av versene var på svensk? Også handlet den om kjærlighet eller om å savne noen eln lignende Denne? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Fillern altså. Hadde ikke engang hørt på lydklippet og tenkte å foreslå den sangen med en gang jeg leste det originale innlegget hans. Traff spot on, men dessverre kom noen meg i forkjøpet. Knallgod sang. Jeg visste og på forhånd av lydklippet hvilken sang det var. Men når jeg hørte det var jeg helt "faen, faen, faen, faen, faen må skynde meg å svare" Så dere pina meg? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Er det noen som vet om det finnes en fullversjon av denne låta en eller annen plass? Ingen som vet? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Gompe: Du kunne sikkert klart å lage en bedre sang selv "Alt er jordbærsmak", jaja. Men svaret har tidligere stått på reklamesanger.no, en side som nå er utilgjengelig. De har flyttet til denne sida: http://playlists.net/reklamesangernorge ...ser ikke noen sanger der som kan være svaret, men kanskje finner du en måte å kontakte vedkommende på. https://www.facebook.com/reklamesanger.no/?fref=nf ...siste oppdatering var i 2015. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Gompe: Du kunne sikkert klart å lage en bedre sang selv "Alt er jordbærsmak", jaja. Men svaret har tidligere stått på reklamesanger.no, en side som nå er utilgjengelig. De har flyttet til denne sida: http://playlists.net/reklamesangernorge ...ser ikke noen sanger der som kan være svaret, men kanskje finner du en måte å kontakte vedkommende på. https://www.facebook.com/reklamesanger.no/?fref=nf ...siste oppdatering var i 2015. Haha teksten er nok ikke allverdens skal jeg være enig i. Men liker generelt sangen da den virkelig gir meg minner om deilige sommerdager Tusen takk for informasjon. Lenke til kommentar
Rawfruit Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Hva heter introsangen? Har prøvd det mest obvious med å søke på lyrics, men ender da på alle andre låter enn den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå