Golf'ern Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Hva heter sangen i flax lodd reklamen? der de to gutta vinner 1 mill. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Noen som har sett den nye Kims reklamen? Der er det en låt som jeg har fått på hjernen. Noen som vet hvilken sang det er? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Hva heter sangen i flax lodd reklamen? der de to gutta vinner 1 mill. someone? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 (endret) Hva heter sangen i flax lodd reklamen? der de to gutta vinner 1 mill. someone? Har prøvd å finne ut av det, men ingenting enda. Kan jo eventuelt sende en mail til produksjonsselskapet å høre med de. Endret 13. februar 2018 av Gompemann Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Hva heter sangen i flax lodd reklamen? der de to gutta vinner 1 mill. someone? Har prøvd å finne ut av det, men ingenting enda. Kan jo eventuelt sende en mail til produksjonsselskapet å høre med de. ok flott du prøver, får vente litt til så får jeg se. Lenke til kommentar
KotSerafin Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 https://ebd.cda.pl/765x431/147197406?wersja=480p Første 10sekunder. Noen som bet hva den sangen er? Jeg snakker ikke så bra flyttende norsk så det er litt vanskelig for meg å forstå de ordene der... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Var ikke noe kjent musikk som dukket opp i hodet. Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Noen som vet hva sangen heter? Fra filmen Haram Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 (endret) Noen som vet hva sangen heter? Fra filmen Haram https://www.youtube.com/watch?v=tKdv3jfUjjk Endret 21. februar 2018 av Thor. Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Noen som vet hva sangen heter? Fra filmen Haram https://www.youtube.com/watch?v=tKdv3jfUjjk Wow! Så mye jeg har googlet teksten å prøvd gjenkjenningsapper, kjempeflott, takker Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 (endret) Noen som vet hva sangen heter? Fra filmen Haram Wow! Så mye jeg har googlet teksten å prøvd gjenkjenningsapper, kjempeflott, takker Prøv SoundHound eller Shazam på mobilen neste gang Endret 21. februar 2018 av Thor. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 https://ebd.cda.pl/765x431/147197406?wersja=480p Første 10sekunder. Noen som bet hva den sangen er? Jeg snakker ikke så bra flyttende norsk så det er litt vanskelig for meg å forstå de ordene der... Det er en svensk tekst, med ord som "regnade" (regnet) som er svensk. Prøvde å google det jeg oppfattet av teksten, men fikk ikke noen svar. Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Noen som vet hva sangen heter? Fra filmen Haram Wow! Så mye jeg har googlet teksten å prøvd gjenkjenningsapper, kjempeflott, takker Prøv SoundHound eller Shazam på mobilen neste gang Haha brukte faktisk begge to og tok musikk rett fra filmen, merkelige greier... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Har hatt en sang på hjernen i det siste, må bare huske hva den heter. Ikke lett å forklare, men skal gjøre et forsøk. Det er en soft elektronika sang, starter med litt klimpring på gitar med en veldig fin melodig før den går over i en slags drum and beat. Rolig og deilig. Denne sangen dukker opp i alle slags sammenhenger, enten det er vignetter, reklamer, filmer, naturklipp eller kanskje også type kavalkade-sang for å hylle en idrettsstjerne eller lignende.Ofte så er det en sang som blir brukt for å sette en stemning på det som vises. Den er ganske gammel, og det er sikkert mange forskjellige re-mixer til denHørte den her om dagen, men greier ikke å huske hvor. Tror det var under en av OL-sendingene til TVNorgeIrriterer meg at jeg ikke husker den Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Har hatt en sang på hjernen i det siste, må bare huske hva den heter. Ikke lett å forklare, men skal gjøre et forsøk. Det er en soft elektronika sang, starter med litt klimpring på gitar med en veldig fin melodig før den går over i en slags drum and beat. Rolig og deilig. Denne sangen dukker opp i alle slags sammenhenger, enten det er vignetter, reklamer, filmer, naturklipp eller kanskje også type kavalkade-sang for å hylle en idrettsstjerne eller lignende. Ofte så er det en sang som blir brukt for å sette en stemning på det som vises. Den er ganske gammel, og det er sikkert mange forskjellige re-mixer til den Hørte den her om dagen, men greier ikke å huske hvor. Tror det var under en av OL-sendingene til TVNorge Irriterer meg at jeg ikke husker den Denne kanskje? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 (endret) Nei, den starter helt instrumentalt først, før beaten og resten av sangen starter. Enkle noter (ba-ba-ba-ba-ba-ba-ba-ba). Den er også mye mer moderne enn dette, det er en elektronica-låt. Det kunne fort vært en låt som Massive Attack hadde laget for å si det sånnEDIT: Jeg skjønner at det kanskje er umulig å identifisere sangen jeg lurer på ut i fra det her. Men det er så plagsomt å gå rundt å lure på det her! Endret 25. februar 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 http://www.dailymotion.com/video/x5oco50 00:25 ? (dette er nok fra re-lanseringa da Andre Genoves var distributør første gang) Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Nei, den starter helt instrumentalt først, før beaten og resten av sangen starter. Enkle noter (ba-ba-ba-ba-ba-ba-ba-ba). Den er også mye mer moderne enn dette, det er en elektronica-låt. Det kunne fort vært en låt som Massive Attack hadde laget for å si det sånn EDIT: Jeg skjønner at det kanskje er umulig å identifisere sangen jeg lurer på ut i fra det her. Men det er så plagsomt å gå rundt å lure på det her! litt tropisk også? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Sier en "tjaaaa" til den, ikke helt sikker. Ingen er som har TeamSpeak eller noe, så kan jeg nynne den for dere Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Hva med Top Gun Anthem? https://www.youtube.com/watch?v=zCTJmXrgsFg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå