Momspaghetti Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 (endret) Lurer på hva sangen/melodien som spilles i SAS-reklamen på TV heter. Tror reklamen sendes på TV-Norge. Føler jeg har hørt den 1000 ganger før, men husker ikke teksten eller navnet på sangen. Leter også etter en annen sang som jeg tror åpner med teksten "Born to be wild", og jeg mener ikke Steppenwolf-sangen. Endret 6. september 2017 av Momspaghetti Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 SAS til Miami reklamen? Det er jo Miami Vice theme't Også kalt Crocketts Theme av Jan Hammer Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 (endret) Fikk en snap i dag der jeg fikk med meg en liten strofe av en sang. Tror det kan ha vært starten. Den begynte med "Roselita, Rooselie" i en litt high pitch mannestemme. Hørtes ut som noe Smokie kunne sunget. Noen som vet? (Det er ikke Bruce Springsteen eller Åge) edit: Satan det var bra gjetta. Det var Smokie som hadde sangen!! Endret 9. september 2017 av Jokerjævel Lenke til kommentar
likerikkeeksamen Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Hei! Har prøvd å søke masse, men finner ikke navnet på denne sangen. Den er fast avslutningssang på Side om Side, og spilles av her etter ca 24 minutter: https://tv.nrk.no/serie/side-om-side/MUHH35000316/sesong-4/episode-3 Kan noen hjelpe meg med hva denne sangen heter? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Hva med å spørre NRK? Kanskje de kan hjelpe! https://www.facebook.com/pg/NRK/posts/?ref=page_internal Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 SAS til Miami reklamen? Det er jo Miami Vice theme't Var den jeg mente ja. Aner fortsatt ikke hvor jeg har hørt den før, har aldri sett Miami Vice. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Var den jeg mente ja. Aner fortsatt ikke hvor jeg har hørt den før, har aldri sett Miami Vice. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er eller din musikalske historie, men Crockett's theme og noen Jarre-greier var veldig vanlige på billigkassetter de solgte rundt 90-tallet. Synthesizer Greatest Hits og Synthesizer Collection og slikt. Jeg husker at jeg kjøpte en del slikt for det var billigere enn kassetter med mer "kjent" musikk. Mener å huske at f.eks. Michael Jackson Dangerous kostet 109 kr på den vanlige bensinstasjonen der jeg pleide å kjøpe kassetter. Det var mye penger for meg på den tiden der (før Scandinavian Music Club var en greie), men jeg kjøpte den kassetten fordi jeg var så opphengt i Black or White-musikkvidoen... Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Noen som vet ka sangen heter i ellos reklamen som e på alle YouTube videoer for tiden.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 (endret) Er en instrumental sang, altså sang uten synging som spilles på radio av og til. Rolig, høres litt ut som rock-ish musikk. Noen ide om hva den er?. Er gitarspilling også som jeg husker. Er ikke Lilly was here, eller Crocket's theme. Endret 25. september 2017 av Quakecry Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 (endret) Er en instrumental sang, altså sang uten synging som spilles på radio av og til. Rolig, høres litt ut som rock-ish musikk. Noen ide om hva den er?. Er gitarspilling også som jeg husker. Er ikke Lilly was here, eller Crocket's theme. gary moore - The lonerJoe santriani - memories Eric johnson - cliffs of dover Endret 25. september 2017 av buffy88 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 (endret) Er en instrumental sang, altså sang uten synging som spilles på radio av og til. Rolig, høres litt ut som rock-ish musikk. Noen ide om hva den er?. Er gitarspilling også som jeg husker. Er ikke Lilly was here, eller Crocket's theme. gary moore - The lonerJoe santriani - memories Eric johnson - cliffs of dover Søkte Gary Moore, det var "Still got the blues" takk skal du ha! Tenkte meg det var ham muligens når jeg tenkte etter. Endret 25. september 2017 av Quakecry Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Er en instrumental sang, altså sang uten synging som spilles på radio av og til. Rolig, høres litt ut som rock-ish musikk. Noen ide om hva den er?. Er gitarspilling også som jeg husker. Er ikke Lilly was here, eller Crocket's theme. gary moore - The lonerJoe santriani - memories Eric johnson - cliffs of dover Søkte Gary Moore, det var "Still got the blues" takk skal du ha! Tenkte meg det var ham muligens når jeg tenkte etter. hehe tenkte på den og, men siden du skrev instrumental så tok jeg den ikke med. Men bra du fant den:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Sangen den jævla naboen med Teigen , hva heter originalen? Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Sangen den jævla naboen med Teigen , hva heter originalen? Eddie rabbitt- Drivin my life away Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Brukte SoundHound men fant kun originalen, hva heter remixen/partysangen som har de første 20 sekundene av denne sangen? https://open.spotify.com/track/1QGcAV1QuQ339YnLsPUvSX 'Dektha Hoon Koi Ladki' Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 Ikke akkurat noe jeg vil tro blir spilt på radio (men har ikke hørt radio etter dab-katastrofen, så hva vet jeg) - skumleste filmmusikken i år, i alle fall: Du hadde nok rett likevel, og på første forsøk Det er WaterTower Music - You'll float too jeg hørte og som det er et lite utdrag av i videoen du postet. Lenke til kommentar
heioghå123 Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Hei! Noen som vet hva den trompetsangen på IKEA reklamen heter. Så den sist på tv3. Har prøvd å lete uten å finne noe. Noen som har peiling? Takk for svar! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Kan du søke på youtube og se om du finner den reklamen? Ikea har jo ganske mange reklamer etterhvert. Men når jeg hører trompetsang så ser jeg for meg typisk Spanish Flea eller noe. Den har jo vært brukt av NRK blant annet. Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Lq5yVPse_7o noen som vet ka sangen heter i denne reklamen?? Endret 1. oktober 2017 av buffy88 Lenke til kommentar
heioghå123 Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Kan du søke på youtube og se om du finner den reklamen? Ikea har jo ganske mange reklamer etterhvert. Men når jeg hører trompetsang så ser jeg for meg typisk Spanish Flea eller noe. Den har jo vært brukt av NRK blant annet. Det var ikke helt den sangen jeg tenkte på. Prøvde å søke på youtube, men tror den er såpass ny at ingen har lagt den ut enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå