Homme Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Noen som hvet hvilken sang dette er hentet fra? Why does the girls that i like doenst like me back, and if the do, why do they keep it a secret? Fant det ut selv, var Sirius - Why Endret 27. oktober 2005 av kolleckio Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Spilte litt SSX on tour i går, og den første sangen er jo Iron Maiden - Run to the hills. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Noen som hvet hvilken sang dette er hentet fra? Why does the girls that i like doenst like me back, and if the do, why do they keep it a secret? 5066310[/snapback] Kan det være en av disse? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Vet ikke helt om dette er riktig sted å poste da men.... Husker ikke navnet på sangen eller noe, men refrenget er noe slikt noe; "I need a miracle. I need a miracle, its no...." Sangen er rimlig gammel og synges av en jente/dame, det er dance/trance/techno-kategorien. ..Hørte den på radio'en i dag, derfor lurer jeg Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Vet ikke helt om dette er riktig sted å poste da men.... Husker ikke navnet på sangen eller noe, men refrenget er noe slikt noe; "I need a miracle. I need a miracle, its no...." Sangen er rimlig gammel og synges av en jente/dame, det er dance/trance/techno-kategorien. ..Hørte den på radio'en i dag, derfor lurer jeg 5067282[/snapback] Fragma vs Coco - Toca's miracle Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Lurer på sangen i reklamen for filmen GOAL? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Lurer på en sang som jeg hørte på for 3-4 år siden.. Den lå under filnavnet Deftones - Cry eller noe i den dur.. Sangen var live og vi hørte vokalisten snakke på fransk i begynnelsen.. tror han sa mercy eller noe sånnt.. eller så var det på slutten.. Noen som har en ide om dette i det hele tatt?? må ha den sangen, men det er sikkert ett uoppdaget band som bare la den ut under falskt filnavn og den er vel kansje umulig å få tak i.. men om noen klarer det så er jeg evig takknemlig Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hørte en ganske gøyal pop-liknende sang med litt futt i for ikke så lenge siden. I teksten gikk ordet "fighterbreaker" igjen ganske mange ganger. "Fighterbreaker" går ihvertfall veldig ofte igjen i det unike refrenget. Noen som vet tittelen på denne, og hvem som har laget den. Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 For dere som har sett Lost, hva heter den sangen i første episode av sesong 2, da han fyren står opp(Desmond) og begynner å trene osv? Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Er det noen som hvilken sang jeg tenker på refrenget går sånn. "There's a orchestra in me playin endlessly" vet ikke hva bandet eller sangen heter. Er det pliiizz noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 The Servant - Orchestra googlet det, og teksten stemmer iallefall Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 For dere som har sett Lost, hva heter den sangen i første episode av sesong 2, da han fyren står opp(Desmond) og begynner å trene osv? 5068776[/snapback] Make your own kind of music, vet ikke hva gruppen heter. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 For dere som har sett Lost, hva heter den sangen i første episode av sesong 2, da han fyren står opp(Desmond) og begynner å trene osv? 5068776[/snapback] Det er nevnt flere ganger tidligere i tråden...Mama Cass Elliot - Make your own kind of music. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg leter etter en gammel sang, en mange kan på gitar Jeg tror han sier "I got the blues" inni. Det er ikke Rolling Stones sin "I got the blues" eller Gary Moore sin "Still got the blues" jeg tenker på...noen som vet? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg leter etter en gammel sang, en mange kan på gitar Jeg tror han sier "I got the blues" inni. Det er ikke Rolling Stones sin "I got the blues" eller Gary Moore sin "Still got the blues" jeg tenker på...noen som vet? 5069601[/snapback] Det første som slår meg er Muddy Waters, men husker ikke tittelen på sangen. Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 kas sang er det med i denne? http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=5 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 kas sang er det med i denne?http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=5 5069680[/snapback] Høres ut som P.O.D Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 det var det første som slo meg Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 ingen som veit ka song som er med her? http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=5 Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 hmmm, jeg kan garantere at det ikke er POD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå