Adrianen Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Fant NRK klassisk på nett og hørte på Gro's ettermiddag til jeg fant sangen så om folk lurte var det CD av Inger Jacobsen. Veldig morsom sang !!! Lenke til kommentar
ayy Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Hey hey, noen som vet hva denne sangen heter? har hatt den på hjernen hele uka sang.mp3 Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 En eller annen remix av Gigi d agostino - ill fly with you 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Låten Her er en 80 talls techno. Sangstemmen i refrenget er Litt barne vridd stemme. Jeg kan ikke refrenget, men Synger noe som I found my love eller up on a mountain, try to forget/I find someone new bla bla. Rytmen er da da da da, da, da da da da, ganske rask. Å selve Musikk element er er bass techno, skikkelig dunk dunk. Låten er ganske Kjent egentlig, men er aldri spilt på radio tv som jeg har hørt. Endret 8. mars 2017 av ClarkGable Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Jeg lurer ikke på hva sangen heter, men jeg lurer på om noen kan anbefale noe som ligner? Tenkte det var like greit og spørre her istedenfor å lage en ny tråd. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Sannsynligvis en av de mest kjente italienske sanger. Men ettersom jeg ikke kan ett ord italiensk blir det vanskelig. Ikke helt Pavarotti, men ikke langt derifra, kanskje en av de tre store? EDIT: begynner å lure på om den kanskje kan være spansk nu! Et alternativ, men den har en veldig italiensk "ring to it", og jeg tror helst den er det da..litt "sørgelig/ lengtende"-preg. Ref. går noe ala: Ordlyd etter beste husk; Miii sååååån adeee daaa, miiii så naaa deee (enten så er det avslutningen på ref. eller så er det bare dette som er ref.) Endret 10. mars 2017 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Høres nesten ut som starten på denne klassikeren Garantert ikke den du er ute etter, bare det første som kom til meg da jeg leste nynningen Endret 9. mars 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) Sannsynligvis en av de mest kjente italienske sanger. Men ettersom jeg ikke kan ett ord italiensk blir det vanskelig. Ikke helt Pavarotti, men ikke langt derifra, kanskje en av de tre store? Ref. går noe ala: Ordlyd etter beste husk; Miii sååååån adeee daaa, miiii så naaa deee Nessun dorma. Pavarotti sang den, å senere Paul Potts. Eller det er vel helst, Por ti volare. Andrea bocelli. Endret 10. mars 2017 av ClarkGable Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Ingen av dem, men jeg ser nå at beskrivelsen passer til mye Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Sannsynligvis en av de mest kjente italienske sanger. Men ettersom jeg ikke kan ett ord italiensk blir det vanskelig. Ikke helt Pavarotti, men ikke langt derifra, kanskje en av de tre store? EDIT: begynner å lure på om den kanskje kan være spansk nu! Et alternativ, men den har en veldig italiensk "ring to it", og jeg tror helst den er det da..litt "sørgelig/ lengtende"-preg. Ref. går noe ala: Ordlyd etter beste husk; Miii sååååån adeee daaa, miiii så naaa deee (enten så er det avslutningen på ref. eller så er det bare dette som er ref.) Haha fant den! og den stemmer ikke i det hele tatt med ordlyden min "Caruso" heter den! 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 En av mine favorittsanger, men ikke akkurat enkelt å kjenne den igjen basert på beskrivelsen synes jeg... Lara Fabian gjør forøvrig en nydelig versjon av Caruso: 2 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 wow. retten og sletten nydelig! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHZgkuqNJD Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Noen som veit hva den originale folkesangen "Oppi fjellet" av storm er bygget på? Jeg har leita lenge men finner ikke ut noe. Om den ikke har noe navn, kan dere skrive teksten? Om folkesangen ikke har noen tekst heller vil jeg gjerne vite det òg. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Svarte deg i den andre tråden din. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 (endret) Prøver på nytt jeg :O Så på lukket visning sesong 3 ep 1 og hørte en sang google ikke klarer å finne, så la oss slå google xD en man som synger med enkel guitar spilling i bakgrunnen, med litt nashville klang i stemmen. Og den går slik: "dad is swinging on the front porch, mamas sipping on something cool in the backyard, birds are singing got me thinking, maby I would call some friends of mine looks like a day to have a good time, dont need no reason around, its summertime, lets turn the radio up high" Selv soundhog klarer ikke den Endret 21. mars 2017 av Woltox Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 En av de skumleste låtene jeg har hørt. Minner om fra The matrix filmen "clubbed to death" Noen som vet hva tittelen er? https://www.youtube.com/watch?v=ZsCoKH1dQ20 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 https://www.youtube.com/watch?v=v7WWfZmb4sU 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 (endret) En av de skumleste låtene jeg har hørt. Minner om fra The matrix filmen "clubbed to death" Noen som vet hva tittelen er? Det står i kommentarfeltet på videoen du lenket til Endret 24. mars 2017 av Thor. Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 En av de skumleste låtene jeg har hørt. Minner om fra The matrix filmen "clubbed to death" Noen som vet hva tittelen er? Det står i kommentarfeltet på videoen du lenket til Ja så det nå. Gauken som har lagt ut videoen har jo sperret for visning andre steder enn youtube også. Makan til folk! :-) Lenke til kommentar
ayy Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 "dad is swinging on the front porch, mamas sipping on something cool in the backyard, birds are singing got me thinking, maby I would call some friends of mine looks like a day to have a good time, dont need no reason around, its summertime, lets turn the radio up high" wow, enten er du utrolig flink til å huske tekster eller så husker du kanskje feil. er rart hvis du ikke får noen resultater når du husker så mye 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå